Originally posted by CygnusX
Net Lucky Number Slevin gezien. Heel goeie film, mogelijk in mijn top 3 voor 2006 Een aanrader!
dan maar eens binnentrekken (als jij het zegt )
May-15-2006 05:27
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by domineesje
dan maar eens binnentrekken (als jij het zegt )
in slaap gevallen eens opnieuw kijken als ik goed wakker ben
May-15-2006 09:28
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Factotum daarnet in première gaan zien. Matt Dillon speelt ne alcoholieker in LA die zwerft van het één baantje naar het ander. Als hij de huur kan betalen woont hij in een appartement, anders in een hotel of tijdelijk bij vrouwen die hij meestal in bars ontmoet. Naast drank is z'n passie schrijven, voornamelijk korte verhalen, die hij dan steeds opstuurt naar andere schrijvers en uitgeverijen, maar zonder resultaat.
Verhaal verloopt vrij traag, maar Dillon speelt zo ontzettend goed dat het geen moment verveeld. Hij is zone gigantische slungel dat het veelal echt grappig is; goed voor uw zelfbeeld =p.
ik lees toch veel mensen die hem maar matig vinden, veelal fans van Bukowski (schrijver van het boek waarop film gebaseerd is), en tevens veel mensen die het boek veel beter vinden...
toch een aanrader imo
May-15-2006 22:34
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
genummerde zitjes, pfff
De bioscoopgroep Kinepolis introduceert in haar nieuwe complex in Brugge, dat opent op 6 juli, een systeem van genummerde zitjes. Dat systeem moet een einde maken aan de lange rij wachtenden die een goed zitje willen bemachtigen.
Via het internet zal de bezoeker zijn film en zetel kunnen selecteren. Een sensor in de zetel registreert wanneer iemand gaat zitten. De klassieke ticketcontrole door stewards valt weg. Als dit systeem naar wens verloopt, zal het worden ingevoerd in heel België.
De cinemazetels en de beenruimte zijn in Brugge ook ruimer dan normaal.
Ook nieuw in Brugge is de "open foyer". Door de nieuwe vorm van ticketcontrole wordt de foyer ook toegankelijk voor bezoekers die niet naar de film gaan.
In de foyer komt een grote winkel met onder meer dvd's, games, posters en gadgets.
Het nieuwe bioscoopcomplex van de Kinepolis Group zorgt voor vijftig nieuwe jobs. Daarvan zullen veertig mensen worden ingezet in de bioscoopzalen en tien in de foyer.
het is juist eigen aan 'een cinemake doen' da ge hoopt op een goei plaatske da ge zelf kunt uitkiezen. en wa als er in den donkere iemand op uwe nummer zit? zullen wel ambraskes van komen...
open foyer valt nog te bezien, hoop maar da het dan geen plaats wordt waar jongeren komen om te niksen gelijk een shopping center ofzo.
May-16-2006 11:00
djcresto
Tranceaddict Trainer
quote:
Originally posted by Antony
ook al ergens gelezen, ma geen goed idee
het is juist eigen aan 'een cinemake doen' da ge hoopt op een goei plaatske da ge zelf kunt uitkiezen. en wa als er in den donkere iemand op uwe nummer zit? zullen wel ambraskes van komen...
open foyer valt nog te bezien, hoop maar da het dan geen plaats wordt waar jongeren komen om te niksen gelijk een shopping center ofzo.
minder volk nodig voor controle en meer volk in de foyer
minder kosten een meer inkomsten, plaatje is snel gemaakt
Originally posted by djcresto
genummerde zitjes, pfff
De klassieke ticketcontrole door stewards valt weg. Als dit systeem naar wens verloopt, zal het worden ingevoerd in heel België.
Het nieuwe bioscoopcomplex van de Kinepolis Group zorgt voor vijftig nieuwe jobs. Daarvan zullen veertig mensen worden ingezet in de bioscoopzalen en tien in de foyer.
bron vrtnieuws.net
uhu in Brugge nieuwe jobs, maar in andere complexen vallen jobs weg!
May-16-2006 11:25
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Minder stewards, alleen in theorie dan toch. Niet iedereen reserveert zijn of haar ticket via internet, hoe zit het daar dan mee? En ik kan het me idd ook al levendig voorstellen dat je aankomt aan je goeie plekje en je ziet dat het bezet is door een groepje luidruchtige allochtone jongeren of nacho-vretende hollanders. Het zou me verbazen moesten zo'n voorvallen telkens zonder stewards opgelost kunnen worden...
Het enige voordeel is dat je bij topfilms in hun eerste week niet meer een uur op voorhand moet komen omdat je anders geen plaats meer vindt.
Originally posted by Jasperovitsj
En ik kan het me idd ook al levendig voorstellen dat je aankomt aan je goeie plekje en je ziet dat het bezet is door een groepje luidruchtige allochtone jongeren of nacho-vretende hollanders.
Gezien de ticketprijs is die kans nog nie zo groot
Alhoewel met die bussen Hollanders die naar de Metropolis trekken
In Brugge zitten zoveel hollanders al niet; en allochtonen evenmin dus daar zullen we geen last van ebben
Ik vind dat het systeem wel eens een kans mag krijgen. Dit is vooral doordat onze huidige cinemazalen op nix meer trekken; en dan was het idd soms uitkijken naar deftige stoelen, want sommige waren er al erg aan toe.
Kweet nog nie hoe het systeem helemaal zit; maar alles op voorhand uitkiezen op internet lijkt me wel wat vreemd.
We zullen zien
Tis alleszinds wel nog het proberen waard hé; nieks is ambetanter dan met een groep vrienden naar de cinema te gaan, iets te laat aankomen en dan gespreid moeten zitten . Als dit systeem dat al kan tegengaan is dat een serieus pluspunt.
May-16-2006 13:45
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
quote:
Originally posted by Antony
ook al ergens gelezen, ma geen goed idee
Mee eens,
waarom moeten ze alles ook elektronisch maken?
kzie het al voor mij
Als er technische problemen zijn met uw ticket slepe ze u efkes voor 15 minute die zaal uit tot ze het gechecked hebben en ondertussen zijt ge het begin van de film gemist
May-16-2006 19:20
djcresto
Tranceaddict Trainer
Film Da Vinci Code slecht onthaald door pers in Cannes
HOLLYWOOD - Het dagblad Variety, het invloedrijkste dagblad in Hollywood, heeft dinsdag zware kritiek geleverd op de langverwachte film The Da Vinci Code. Variety bestempelde de film, gebaseerd op de bestseller van Dan Brown, als ,,zwaar'' en ,,sinister'', enkele uren na de persvisie van de film in Cannes.
Ook de hoofdacteurs Tom Hanks en Audrey Tautou worden onder vuur genomen door Variety. ,,Een van de redenen waarom de film zo snel teleurstelt is het gebrek aan verstandhouding tussen Hanks en Tautou, wat vreemd is gezien hun geniale prestaties in verscheidene vorige rollen'', aldus het toonaangevende dagblad.
De Da Vinci Code werd getoond op de Croisette in Cannes aan 2.000 journalisten. De film werd uiterst koel onthaald en het publiek floot en lachte tijdens aangrijpende scènes.
Lees ook de recensie van onze redacteur, Steven De Foer:
,,Goed nieuws voor de fans van het boek: de film loopt braaf in het gareel. Slecht nieuws voor de filmfan: 'The Da Vinci code' is vaak vervelend en soms onbegrijpelijk.''