White Chicks
-> Niet echt mijn soort film, en daarbij kwam nog dat het verhaal met haken en ogen aan elkaar hing. Vreemde plotwendingen, onduidelijke overgangen en subplots, allemaal eerder verwarrend dan genietbaar. En echt goeie grappen zaten er niet tussen, vooral heel voorspelbare slapstick en de typische Wayans-brooertjes homie-onderbroekenhumor.
The girl next door
-> Hier verwachtte ik nog minder van, maar ik vond hem dus eigenlijk verrassend goed! Goeie actuers, leuk plot met verrassende wendingen en leuke dialogen, echt fijn om te zien. Geen diepzinnige film natuurlijk, maar toch wel één van de betere komedies die ik de laatste tijd heb gezien!
Originally posted by TOR
iemand G.O.R.A. al gezien? Turkse parodie op de science-fictionfilm. schijnt een enorm succes te zijn in Turkije.
true. met in de hoofdrol Cem Yilmaz, grappige kerel en zeer succesvolle stand-up comedian in Turkije. heb de film zelf nog nie gezien. wil hem wel zo snel mogelijk gaan zien.
Dec-04-2004 18:40
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vorige week met Zehra ook 2 films gezien:
The girl next door
-> Hier verwachtte ik nog minder van, maar ik vond hem dus eigenlijk verrassend goed! Goeie actuers, leuk plot met verrassende wendingen en leuke dialogen, echt fijn om te zien. Geen diepzinnige film natuurlijk, maar toch wel één van de betere komedies die ik de laatste tijd heb gezien!
^ Vond ik dus ook
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-04-2004 18:53
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Gisteren 'House of the flying daggers' gaan zien. Wow, 1 woord: verbluffend! Visueel 1 van de knapste films dat ik ooit gezien heb. Voor de rest sprak het verhaal mij niet veel aan, en naar het einde toe werd het iets te veel. Maar soms neigt het naar een sprookje toe, en twas juist dat wat mij zo aansprak.
Dec-04-2004 23:51
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
In The House Of Flying Daggers zitten idd supermooie shots! Schitterende scenery!
Maar verder vond ik t maar een kutfilm Dus als je gewoon mooie beelden wilt zien, vooral gaan kijken
Dec-05-2004 04:18
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
gisteren uiteindelijk dreamcatcher bekeken. Vond ik maar een heel matige film eigenlijk
Ben deze vrijdag naar The Incredibles gaan zien. Ik was redelijk verbaast.
De film is gemaakt door Pixar en uitgegeven door Walt Disney, maar het is actie, geweld, dood en explosies vanaf na het eerst kwart van de film tot op het einde.
Persoonlijk vind ik dat niet zo erg dat WD een beetje het fluffy pad achter zich laat, maar ze moeten dan toch goed nadenken tot wel publiek ze het gaan richten.
The Incredibles is zo een beetje een computer geanimeerd X-Men familiedrama . Op zich heel goed, maar degeen onder ons die niet echt van SF houden, ga maar naar iets anders kijken dan.
The Incredibles is redelijk grimmig, komt enorm feel actie in en voor een Walt Disney film is ze redelijk geweldadig. Maar ze is goed gemaakt, leuk om te kijken en heeft niet echt vervelende momenten. De characters zijn ook allemaal kleurijk en leuk om bezig te zien.
Vooral Edna 'E' Mode is mijn favoriete, ze is gewoon droog
Dec-05-2004 10:31
Phortastic
It's Majik !
Gisteren Collateral gezien. Actiefilm met Tom Cruise is dat. Acteerprestaties zijn zeer goed en de regie is ook geweldig. Voelt net aan als een documentaire waar je inzit. Helaas degradeert het verhaal deze film tot iets zeer matig
Zo veel plotholes en ongeloofwaardige wendingen heb ik nog niet vaak gezien.
Onlangs ook The Terminal gezien. Dit is die film waar Tom Hanks een buitenlander speelt die vast komt te zitten op de JFK luchthaven. Moet wel de minst goede Spielberg film ooit zijn denk ik. Meer dan 2 uur op 1 locatie... Nu ja, dat zegt niets natuurlijk. Maar het verhaal was bij deze film ook serieus ongeloofwaardig en vergezocht. Wel paar zeer grappige momenten die iets goedmaken.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-08-2004 13:52
CygnusX
Ex-moderator
quote:
Originally posted by Phortastic
Gisteren Collateral gezien. Actiefilm met Tom Cruise is dat. Acteerprestaties zijn zeer goed en de regie is ook geweldig. Voelt net aan als een documentaire waar je inzit. Helaas degradeert het verhaal deze film tot iets zeer matig
Heb deze net ook gezien en ik vond 'm, in tegenstelling tot Phor, wel serieus de moeite: goed en origineel verhaal, sterke acteerprestaties, sjieke actiescenes, goede muziek (paul oakenfold - ready steady go), mooie beelden, veel diepgang in de personnages, veel spanning, ... Dit is zo'n film waarvan je van het begin tot het einde aan het scherm gekluisterd zit, bij mij althans
quote:
Zo veel plotholes en ongeloofwaardige wendingen heb ik nog niet vaak gezien.
Ga ik ook niet mee akkoord. Oké, het verhaal was een beetje vergezocht, maar met wat fantasie moet het kunnen
quote:
Onlangs ook The Terminal gezien. Maar het verhaal was bij deze film ook serieus ongeloofwaardig en vergezocht.
The Terminal is gebaseerd op waargebeurde feiten :
quote:
Inspired by the story of Merhan Nasseri, an Iranian refugee. In 1988, he landed at Charles de Gaulle Airport near Paris after being denied entry into England because his passport and United Nations refugee certificate had been stolen. French authorities would not let him leave the airport, and there stayed, in Terminal One, a stateless person with nowhere else to go. He has since been granted permission to either enter France or return to his own country. He instead chooses to continue to live in the terminal and tell his story to those who will listen.
Dec-09-2004 01:36
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by CygnusX
Ga ik ook niet mee akkoord. Oké, het verhaal was een beetje vergezocht, maar met wat fantasie moet het kunnen
lol!
Ok, waar gaan we beginnen?
Diene gast wa toevallig recht op die taxi valt, waarom pakt hem da lijk in godsnaam mee in een verlaten steeg en laat hem al die lijken derna gewoon liggen, waarom blijft die met ne taxi met een kapotte voorruit rondrijden?, waarom pakt hem die taxi chaufeur uberhaupt mee? Hoe weet hem opt einde EXACT waar die neger en die vrouw overal naartoe vluchten? Kijk die scenes met die handboeien nog es tegoei... Hij zit al vast met een hand, gooit die flik over zen nek en doet hem dan met die handboeien vast..., hoe kan die taxi chaufeur die foto als hem da ongeluk heeft gehad ZO duidelijk zien van zo een afstand?, moet ik nog doorgaan?
Dec-09-2004 16:46
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by CygnusX
Een verhaal is pas geloofwaardig als ge er weinig of geen fantasie voor moet gebruiken eh.
Ik vond Collateral ook niet echt goed trouwens
Dec-09-2004 17:09
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Gladius
Een verhaal is pas geloofwaardig als ge er weinig of geen fantasie voor moet gebruiken eh.
Ik vond Collateral ook niet echt goed trouwens
vala, en voor mij persoonlijk vind ik het verhaal het belangrijkste van ne film... Als da ni goe is is de film ook ni goe vind ik. Jammer want de acteerprestaties en de regie waren zeer goed bij collateral