gisteren mindhunters en garfield gezien.
Mindhunters viel wel goed mee, film a la I know what you did last summer of scream maar dan in een andere verpakking. Garfield, tja vree grappig was em toch nie imo
Wat zijn zo wat de prijzen in de videotheken waar jullie komen? Ik ga nu nr videoland waar we 3 euro betalen voor nen dag (de nieuwste films). Iets oudere films zijn 2,5 euro en moogt ge 2 dagen houden. Kvind dit goed meevallen eigenlijk.
Na een vermoeide zaterdag nacht dus toch naar de film gegaan
The aviator.
Het laatste half uur in slaap gevallen, spijtig dat ik zo moe was.
De film heeft wel een episch gevoel, 'groots', dat was het wel.
enkel miste ik wat emotionele kracht, die het bijna niet uitstraalt.
Ook 3 uur was volgens mij wat te lang, de film sleepte, en sleepte, en verveelde wel wat.
Buiten dat was het wel een goeie film, die zoals ik al zei, iets groots achterlaat, en zeker nog zal groeien aan respect in de toekomst.
Beter dan Raging Bull, goodfellas, taxi driver....?
Absoluut niet!
Jan-31-2005 17:32
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Hierjuist Lost highway van David Lynch gezien, deze smilie kan perfect mijn gevoelens over de film uiten:
Originally posted by Pumaz
Hierjuist Lost highway van David Lynch gezien, deze smilie kan perfect mijn gevoelens over de film uiten:
Mullholland is nog better, vooral door al de nutteloze scenes die u rond de oren wordt geslagen in de film zodat je regelmatig de kluts kwijt geraakt, mega gave soundtrack ook
Jan-31-2005 18:49
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
gisteren blow gezien (depp). superfilm, blew me away =p
Jan-31-2005 19:26
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Vandaag " After The Sunset" gezien, met Pierce Brosnan, Salma Hayek & Woody Harrelson. Zeker niet uitzonderlijk maar toch een deftige entertainende film die soms wel wat grappig is.
Last edited by MikeVee on Jan-31-2005 at 22:33
Jan-31-2005 22:17
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
shark tale gezien onlangs: ni zo geweldig, kvond het vooral belachelijk da de acteurs die de stemmen deden effectief op de personages leken
en humor was ook niet zo geweldig.
Ook exorcist the beginning gezien: kvond hem ni zo slecht, geen meesterwerk natuurlijk.
Sebiet ray zien, kzen es benieuwd. Review volgt nog...
EDIT: net dus Ray gezien. Kga der kort over zijn. Serieus goeie film, geweldig geacteerd (niet alleen door jamie fox maar door iedereen), goed verhaal: tis natuurlijk een biografie, maar ook hoe ze het in beeld brengen en hoe ze de kijker in alles laten meeleven is prachtig gedaan. Een van de betere films die ik de laatste jaren gezien heb.
En als ge zegt: "nee die film lijkt me nix want kvind die zenne muziek nix." Dan heb ik maar 1 ding te zeggen: ge kent geen HOL van muziek!
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Originally posted by djcresto
net nog eens naar Jaws gekeken, memories...
Same here. Toch opvallend hoe de eerste films, waar men het minst laat zien, spannender zijn (jaws, alien, predator, etc...)
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'