Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by MikeVee
Net terug van StarWars Episode III.
Zeker niet de beste van de reeks, door een combinatie van het verhaal dat iedereen ondertussen al wel kent en omdat na 5 films het gezwaai met de lichtstokskes wat gaat vervelen.
Waren een paar grappige scenes in maar vreemd genoeg vond ik die niet echt passen in deze filmreeks.
ik ben geen "echte" fan van starwars, maar ik heb toch enorm genoten van episode 3. hij was echt wel een pak beter dan I en II.
Nu nog eens de oude terug bekijken
May-20-2005 09:38
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Lost voorlaatste aflevering gezien, twordt echt spannend, de ontknoping nabij en ze zijn fameus aant opbouwen
Maar tgaat een half open einde zijn denk ik en daar kan ik dus ni tegen hé )
Voor die dat het niet kennen, zeer verslavend, gewoon een TOP serie ...
May-20-2005 12:04
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by pooley
Lost voorlaatste aflevering gezien, twordt echt spannend, de ontknoping nabij en ze zijn fameus aant opbouwen
Wanneer ma'k mijn DVD's es komen halen
May-20-2005 12:11
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Ja, die aflevering van deze week was ongelooflijk vet!
Volgende week is het een dubbele aflevering by the way.
May-20-2005 12:23
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Ik kijk net een paar uur terug eens wat TV en ineens zet men pa ne film op op ned3 wegens gebrek aan beter. Ik begin die te volgen, blijkt die toch wel goed te zijn zeker
Tis ne braziliaanse film met een sterk verhaal, sterke acteerprestaties, grappig bij momenten en blijft constant boeiend. Dikke aanrader!!
De engelse titel van de film is: The man who copied.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-21-2005 01:56
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Howl's Moving Castle, anime van de makers van Spirited Away (een van de weinig, al dan niet eerste, niet-Amerikaanse animatie-films om een oscar te winnen voor beste animatie film)
Studio Ghibli toont met Howl's Moving Castle weeral hoe ze zorgzaam kunnen omgaan met hun animatiefilms, in tegenstelling tot meeste populaire anime-films is HMC net zoals Spirited Away een snoezig filmpje, toch zit er een donkere ondertoon in het verhaal (een wereldoorlog)
De film is geschikt voor zowal als al wat oudere kindere, voor heel kleine kinderen is de film nog net iets te eng en geweldadig met momenten.
Voor het gehele verhaal moet je ook niet gaan kijken want het is redelijk simple: "jong meisje met schoonheidscomplexen wordt in een oud vrouwtje veranderd door "boze" heks". De film is ook niet tot in details afgewerkt zoals de laatste Ghost In The Shell film, maar dat geeft het weer een heel gezellig en charmante uitstraling.
De film werkt vooral rond thema's zoals ouderdome, complexen/ angsten en onvervulde verlangens. ze bevat ook de nodige droge humor en zelfs een scene die zo fout is als het maar zijn kan.
De verouderde Sofi komt de super vetter Witch of the Waste (de boze heks die haar verouderd heeft via een spreuk) tegen op de trappen van het koninklijk paleis....maar die trap is heel lang en stijl en wat volgt is een blitse race wedstrijd tussen een ouw bomma en een fatte koei, de commentaar dat beide personages leveren tijdens deze scene zijn gewoon om u kapot te lachen, enfin ik deed dat toch
PS: het verhaal is losjes gebaseerd op een boek van Diana Wynne Jones.
May-21-2005 09:49
CygnusX
Ex-moderator
Net The Jacket gekeken, een film in de stijl van The Butterfly Effect, maar toch weer helemaal anders Adrien Brody (The Pianist) speelt de hoofdrol heel sterk, naast onder andere Keira Knightley en Daniel Craig (hoofdrolspeler uit Layer Cake, acteert ook zeer goed in deze film). Een vette aanrader! Komt 15 juni hier in de cinema.
http://www.imdb.com/title/tt0366627/
May-24-2005 02:17
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Zijn die tijden vanmorgen of vanmiddag?
May-24-2005 16:57
CygnusX
Ex-moderator
quote:
Originally posted by X-Tune
Today 03:17
Zijn die tijden vanmorgen of vanmiddag?
Ik ben een nachtmens
quote:
Wow, wat een fantastische laatste aflevering, ik kijk al volop uit naar seizoen 2
May-27-2005 17:29
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
thx for reminding me, downloading as we speak
May-27-2005 17:36
CygnusX
Ex-moderator
quote:
thx for reminding me, downloading as we speak