Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Phortastic
met imdb rating in het achterhoofd had ik dit wel verwacht
kga hem skippen, nix voor mij
Als ge valt voor absurde britse humor dan is dit wel een filmpie om gezien het hebben IMO. En imdb ratings... hmja persoonlijke meningen schelen teveel vind ik, dus ik kijk daar meestal niet achter .
Aug-27-2005 20:16
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Pheatus
En imdb ratings... hmja persoonlijke meningen schelen teveel vind ik, dus ik kijk daar meestal niet achter .
Uit persoonlijke ondervinding weet ik dat ik 90% van de keren akkoord ben met de imdb ratings. Dus ik kijk daar ALTIJD naar
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-28-2005 19:30
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Nyah
Vanavond gaan we 'The Hitchhiker's guide to the galaxy' kijken. Ben benieuwd.
We hebben de film gister dus gezien. Vond em wel goe. Was lachen .
Aug-28-2005 19:46
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Uit persoonlijke ondervinding weet ik dat ik 90% van de keren akkoord ben met de imdb ratings. Dus ik kijk daar ALTIJD naar
Ge zou pas naar de rating moeten kijken NA ge de film in kwestie gezien hebt, en dan pas zien of ge ermee akkoord gaat of ni. Anders zijt ge nooit zeker of ge u ni bewust of onbewust hebt laten leiden door die rating...
Originally posted by Jasperovitsj
Ge zou pas naar de rating moeten kijken NA ge de film in kwestie gezien hebt, en dan pas zien of ge ermee akkoord gaat of ni. Anders zijt ge nooit zeker of ge u ni bewust of onbewust hebt laten leiden door die rating...
Als ge een jaar lang films hebt gekeken op de manier dat jij beschrijft kan je wel een goed beeld vormen van hoe die ratings overeenkomen met je eigen ratings hoor, geloof me
Zo deed ik het vroeger. Als ik nu een film zie met een rating van 6.0 ofzo kijk ik hem heel waarschijnlijk niet. Zoals ik zei, persoonlijke ondervinding.
Net Crash gezien trouwens.
Ben wel onder de indruk. Zeer kritische maatschappijschets over rascisme, en in wat voor maatschappij we tegenwoordig leven: leeg, ieder voor zich, egoïstisch, ontolerant,...
Verschillende verhalen doorheen die toch allemaal min of meer met mekaar te maken hebben. Zeer goed geacteerd ook.
Topper! Top 10 films 2004 zonder twijfel.
Paul Haggis de regiseur van deze film deed trouwens ook de screenplay van million dollar baby... Hij weet duidelijk hoe hij sterke verhalen moet overbrengen op het scherm, thats for sure.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Last edited by Phortastic on Aug-28-2005 at 22:51
Aug-28-2005 22:46
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Net Crash gezien trouwens.
Ben wel onder de indruk. Zeer kritische maatschappijschets over rascisme, en in wat voor maatschappij we tegenwoordig leven: leeg, ieder voor zich, egoïstisch, ontolerant,...
Verschillende verhalen doorheen die toch allemaal min of meer met mekaar te maken hebben. Zeer goed geacteerd ook.
Topper! Top 10 films 2004 zonder twijfel.
Paul Haggis de regiseur van deze film deed trouwens ook de screenplay van million dollar baby... Hij weet duidelijk hoe hij sterke verhalen moet overbrengen op het scherm, thats for sure.
Yep, volledig mee akkoord. Zoals Crash heb ik de films graag. Het is de beste film van dit jaar voor mij en ik denk niet dat daar nog verandering in komt. Die scene met de auto en die met dat meisje bezorgden me kippenvel
Imdb zegt dat de film van 2004 is, alhoewel ie pas half dit jaar uit is gekomen in de USA en pas eind dit jaar in België. Ik denk dus dat ge wel moogt stellen dat hij van 2005 is en dat het een belangrijke speler bij de komende Oscars gaat zijn.
Aug-28-2005 23:04
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by CygnusX
Die scene met dat meisje bezorgden me kippenvel
Eén van de meest krachtige scenes die ik ooit gezien heb in een film. Kreeg er gewoon tranen in men ogen van. Prachtig gedaan van Haggis en de acteurs/actrices.
Aug-28-2005 23:08
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Damn seg, zoals het merendeel hier bezig is met het downen van mp3's maanden voor ze uitkomen, doen jullie dat met films kvind het toch maar iets weird
Aug-28-2005 23:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Omdat het ingaat tegen een hoop oude en daardoor bijna vanzelfsprekende sociale conventies
mja ik ga ook regelmatig naar de cinema ze. Maar ik heb geen geld om al de films die ik kijk te zien in de cinema, helaas maar waar
en ik krijg de laatste tijd enorm veel schijterij van die vervelende duwers achter uw stoel en van die popcorn/chips fretende apen overal. ik ben rap afgeleid bij het kijken naar films, valt het op?
Aug-28-2005 23:32
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
mja ik ga ook regelmatig naar de cinema ze. Maar ik heb geen geld om al de films die ik kijk te zien in de cinema, helaas maar waar
en ik krijg de laatste tijd enorm veel schijterij van die vervelende duwers achter uw stoel en van die popcorn/chips fretende apen overal. ik ben rap afgeleid bij het kijken naar films, valt het op?
Ik kijk bijna alleen films in de cinema en huur thuis ook regelmatig een dvd'ke. Van duwers heb ik eigenlijk nog nooit last gehad. En van chips en lawaaierige kinderen ook nieveel. Hangt er toch vooral vanaf waar en wanneer je gaat waarschijnlijk.