Originally posted by djcresto
march of the penguins 8.0 volgens imdb en het voorstukje zag er wel hilarisch uit
Prachtige docu. Grappig en emotioneel en prachtig in beeld gebracht. En ik heb er echt enorm veel van geleerd ook
8/10!
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-16-2006 01:02
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Iemand The Constant Gardener al gaan zien? Kheb al veel goeie reviews gelezen van mensen wiens smaak redelijk overeenkomt met de mijne, maar ook al enkele minder goeie...
Originally posted by Jasperovitsj
Iemand The Constant Gardener al gaan zien? Kheb al veel goeie reviews gelezen van mensen wiens smaak redelijk overeenkomt met de mijne, maar ook al enkele minder goeie...
ja ikke vorige week. Zeker geen slechte film. Politiek drama die uithaalt naar de farmaceutische bedrijven.
Zaterdag ook Jarhead gaan zien. De film krijgt overal goeie kritiek en is ook terecht.
En gisteren nog Ice Age gezien. Echt een zwakke prent.
Originally posted by Xilver
Jarhead was niet slecht, maar er zat geen clue in. De film is niet pro of contra oorlog, gewoon 'n autobiografie van die gast.
idd, eigenlijk is het ook geen 'oorlogsfilm' an sich. Het gaat gewoon om de verveling van de soldaten ginder (= clue), niet meer, niet minder.
Ik had er meer van verwacht, kon amper sympathie of medelijden opbrengen voor de -veelal stereotype (1ne stoere, 1ne nerd,...)- hoofdpersonages, ondanks de vele goede acteurs. (Jamie Fox doet het met momenten anders wel zalig =p)
Visueel vond ik het wel super, prachtige beelden met die brandende oliebronnen.
Jan-16-2006 09:33
Xilver
Driven by passion
Jep Jamie Foxx was idd wel lachen met momenten
Jan-16-2006 09:41
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Wolf Creek afgehaald, Australische horror (gebaseerd op ware feite). Elk jaar worde er 30000 mensen vermist in Austr. de meesten worde nooit truggevonden zeker es kijke ze!
Originally posted by mellow_head
Wolf Creek afgehaald, Australische horror (gebaseerd op ware feite). Elk jaar worde er 30000 mensen vermist in Austr. de meesten worde nooit truggevonden zeker es kijke ze!
lol... don't!
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-16-2006 12:31
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Ik heb eergistern "C'est arrivé près de chez vous" gezien... een waalse film.
Lichtjes ziekelijk alsjet mij vraagt
Zijn er nog die deze gezien hebben?
Jan-16-2006 12:33
Xilver
Driven by passion
quote:
Originally posted by Push2005
Lichtjes ziekelijk alsjet mij vraagt
Tjah, 't is dan ook ne waalse film eh...
Ooh nee, da's ni schoon van mij eh, I take it back
Jan-16-2006 12:44
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
WARNING: This post may contains spoilers
quote:
Originally posted by Phortastic
lol... don't!
Ik vond Wolf Creek nog niet zo slecht. Ik denk dat die personages bewust niet erg zijn uitgediept. De slechterik werd ook een beetje als een toffe kerel voorgesteld. Volgens mij werd dat gedaan om de hopeloosheid van de situatie wat te benadrukken. Ik heb op geen elk moment gedacht (en gehoopt) dat ze er levend uitkwamen. Ok, de film bevat misschien wel wat plotholes, maar dat stoorde me niet erg.