dadelijk naar de film ... iemand enig idee of er iets goed draait?
Captivity en Disturbia heb ik hier op pc staan, dus die zullen het niet worden. En de Bourne Ultimatum waarschijnlijk ook niet aangezien ik de eerste twee maar vrij average vond
we zijn naar de Euroscoop geweest in Maasmechelen. Ik had persoonlijk enorm graag "28 Weeks Later" gezien, maar die draait er nog niet (enkel in Kinepolis op dit moment). Verder weinig aantrekkelijke keuze vond ik, mijn eerste keuze ging dan maar uit naar "Rogue Assasin". Uiteindelijk is het "Whisper" geworden (meerderheid enzovoort).
Film gaat over een kerel die pas uit de gevangenis komt en zijn leven met zijn vriendin wilt verder zetten. Gezien zijn verleden is dit echter niet makkelijk en slaat hij terug de weg in van de criminaliteit. Hij gaat samen met enkele oude 'makkers' een klus opknappen om een jongentje te ontvoeren voor losgeld. Die jongen blijkt uiteindelijk zo'n beetje de duivel himself te zijn, hetgeen natuurlijk niet voor het gewenste resultaat zorgt.
De films is zeker geen topper, zelfs eerder een beetje teleurstellend en op bepaalde momenten zelfs vrij voorspelbaar. Maar goed genoeg om je een avondje achteruit te zetten en gewoon te bekijken, zeker omdat er verder niet echt een alternatief was qua film (komedies vind ik persoonlijk weggegooid geld in de bioscoop) of 'activiteit' .
Sep-22-2007 00:54
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Net de Gouden Palm van dit jaar gaan zien, 4 luni, 3 saptamani si 2 zile. Roemeens drama over een illegale abortus in de communistische jaren '80. Niet voor gevoelige kijkers! Zeer rauw en realistisch, wat zowel z'n goede als z'n slechte kant is. Een goed gevoel hield ik er iig niet aan over, brrrrrr.
of hij terecht de Gouden Palm heeft gewonnen laat ik in het midden
Sep-22-2007 01:36
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
amai ja, qua aanbod is da ook gene vette daar op den buiten eh! =p
Al wat ik erover kan zeggen is: Wow
Beste sci-fi die ik in jaren gezien heb, wel duidelijk de mosterd gehaald bij Event Horizon, maar echt een ijzersterke film!
Nog iemand die het licht heeft gezien Beste film van 2007?
Sep-24-2007 17:00
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Dat einde zoog nochtans behoorlijk.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
daarstraks the 25th hour op canvas nog eens gezien, steengoede film toch wel.
nog gezien in de zalen: The Brave One: Een vrouw (Jodie Foster) wordt met haar man aangevallen in een park; de man overlijdt, zij overleeft het. Ze koopt ne revolver en besluit zelf wraak te nemen. Best origineel, en zowaar een Jodie Foster die me niet op m'n zenuwen werkt. Geen topper maar best ok.
Hot Fuzz: Britse komedie over ne Londense politieagent die overgeplaatst wordt naar een dorp op het platteland, waar hij de orde probeert te handhaven.
Besloot hem door de vele goede scores op internet toch maar een kans te geven. Krijg overigens 8,2 op imdb (!). In het begin af en toe grappig, maar naarmate de film vorderde wist ik dat dit niet my cup of tea was (zoals veel komedies blijkbaar). Dit zou dan één van de beste komedies zijn dit jaar. Kan gevoel voor humor dan zo verschillen? Echt verbazingwekkend en verontrustend dat zulke humor zo gesmaakt wordt.
Sep-27-2007 00:32
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Gladius
daarstraks the 25th hour op canvas nog eens gezien, steengoede film toch wel.
Vond hem enorm grappig eigenlijk. Basically gaat het over 3 gasten die naar hun eerste en laatste kotfuif van hun high school leven gaan.. De inrichtster vraagt wel wa booze mee te brengen. Maar wanneer één van de gasten met zijn fake id om drank gaat loopt er één en ander mis
Heel lekkere film imo, en niet van die platte jokes zoals ze die in American Pie soms uit hun mouw toverden
zeker een aanrader