wreed filmke, heel speciaal, wel keihard en veel geweld maar op een manier gebracht (door de soort van beelden) dat het soms eerder grappig is dan schokkend.
al heb je zo van die reacties van sommige na zo een film:
"hoe stom, ik snap er niets van!"
En ja typisch wat die Tarentino dingen, dat de verschillende verhalen onrechtstreeks naar het einde toe toch wat met elkaar te maken hebben...
En die lijst van acteurs..
-Elijah Wood, Bruce Willis, Ruthger Hauer, Michael Madsen, .....
Jul-09-2005 10:53
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by FredNova
en Benicio Del Toro stijgt weer in mijn lijstje van favoriete acteurs
Word, die kerel ziet er uiterlijk echt boers uit, ma hij is zo geweldig e... bij mij staat ie al op nummer 1 op men lijst
Redelijk filmke, goed geacteerd, degelijk verhaal (alhoewel niets wereldschokkends ofzo), goed in beeld gebracht, goede actie, verhaal bleef boeien, nooit saai. Zeer degelijk.
7/10 --> EDIT: maak er maar 6/10 van
eigenlijk was verhaal niet zo geweldig, na even nadenken achteraf over de film kom je toch wel tot de conclusie dat het allemaal niet zo goed in mekaar steekt
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Last edited by Phortastic on Jul-11-2005 at 13:14
Jul-09-2005 14:59
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2005
Gisteren naar sin city geweest. Ik vind de hype ferm overdreven...
Ok, mooi en origineel gemaakt misschien maar dat is niet genoeg voor mij om een overweldigende indruk te maken. Ik vind hem volledig inhoudsloos.
Veel goeie acteurs is nog geen garantie voor een goeie film (zie ocean's twelve).
Het is een film die niet echt blijft hangen bij mij, ik had er meer van verwacht.
Jul-11-2005 10:39
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Wat is de bedoeling van "The Salesman" helemaal in begin van Sin City?
Jul-11-2005 11:06
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Vadro
Gisteren naar sin city geweest. Ik vind de hype ferm overdreven...
Ok, mooi en origineel gemaakt misschien maar dat is niet genoeg voor mij om een overweldigende indruk te maken. Ik vind hem volledig inhoudsloos.
Veel goeie acteurs is nog geen garantie voor een goeie film (zie ocean's twelve).
Het is een film die niet echt blijft hangen bij mij, ik had er meer van verwacht.
2nd that, natuurlijk origineel concept zwart/wit comic book/ max payne achtige stijl, ma dat alleen redt de film niet imo. Echt zo een hoop na elkaar gesmeten scenes, gaat echt nergens over ... Sommige dingen vond ik dan wel weer goed, bv rol van Elijah Wood, vond ik overtuigend, ging echt dreiging uit van zen karakter.
Voor de rest maar zwakskes, en als die zever van Alba zag er goed uit, seriously als da de film al moet goed maken, kunde beter op wa foto's staan geilen die tevinden zijn opt inet
Gister ocean's 12 eens gekeken. Man man, 2 uur van men leven weggesmeten. Verhaal gaat echt nergens over, slaat nergens op, gaten in van hier tot in Tokio. Boring as fuck en ongelooflijk ongeloofwaardig. Gedrocht van een film gewoon.
2/10
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jul-11-2005 13:12
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^ocean 11 was geen haar beter
Jul-11-2005 15:52
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Phortastic
Gister ocean's 12 eens gekeken. Man man, 2 uur van men leven weggesmeten. Verhaal gaat echt nergens over, slaat nergens op, gaten in van hier tot in Tokio. Boring as fuck en ongelooflijk ongeloofwaardig. Gedrocht van een film gewoon.
2/10
en toch zijn er filmcritici die dit een degelijke film vinden, snappen wie snappen kan...
Jul-11-2005 17:23
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Vadro
en toch zijn er filmcritici die dit een degelijke film vinden, snappen wie snappen kan...