Kan ik toch afraden. Niets bijzonders. Voorspelbaar en een aantal zaken zijn ongeloofwaardig of kunnen gewoon niet. Goed dat Rachel McAdams de leading part heeft, zij maakt het nog enigszinds kijkbaar.
5.5/10
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-06-2006 23:11
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
gisteren uiteindelijk de constant gardener gaan bekijken. Politiek drama dat uithaald naar de farmaceutische bedrijven. Al bij al een vrij goeie film.
Ik weet niet goed wat ik er nu moet van vinden, de film wisselt sterke met zwakke momenten af. Net als Brad Pitt, het ene moment vind ik dat hij Achilles zeer goed speelt, op andere momenten valt hij tegen in die rol. Eric Bana vond ik wel sterk in de rol van Hector, Orlando Bloom dan weer gewoon slecht. Al bij al zeker genietbaar, maar geen hoogvlieger. Ik weet wel niet in welke mate ze trouw zijn gebleven aan het oorspronkelijke verhaal van Troje en Achilles.
Jan-08-2006 13:29
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
kheb dien hier al lang liggen ma nog ni gezien.... duurt vree lang geloofk eh? naart schijnt is'r een shot waarin ge een vliegtuig ziet overvliegen
Jan-08-2006 13:31
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Antony
kheb dien hier al lang liggen ma nog ni gezien.... duurt vree lang geloofk eh? naart schijnt is'r een shot waarin ge een vliegtuig ziet overvliegen
Is mij niet opgevallen Ik denk dat hij rond de 2u30min duurt, dus vrij lang ja maar niet onoverkombaar. Zit gelukkig nog vrij veel actie in waardoor hij ook ni echt gaat vervelen, er zitten wel slechte momenten in maar niet in die mate dat de film in zijn geheel gaat vervelen.
Jan-08-2006 13:37
Antony
Van Dyck
dan zalkem 1 van de dagen is vanonder tstof halen
Jan-08-2006 13:43
Toni_D2
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2005
Originally posted by Eagle`
over tlaats Revolver gezien, goeie filmke, geen brainless shit
beste film van 2005
het wordt een klassieker, let op mijn woorden!
Jan-08-2006 14:39
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Gisteren Lord Of War willen gaan zien, met nadruk op willen. De film was al in de Metropolis 20 minuten op voorhand uitverkocht, zelfs de Harry Potter zalen waren nog ni vol.
LoW zal dan maar moeten wachten.
PS: ik steek de schuld op al die Nederlanders die blijkbaar met heeldere konvooien naar Antwerpen komen om een filmke te zien.
Jan-08-2006 15:13
Antony
Van Dyck
quote:
Originally posted by Dark Apostle
PS: ik steek de schuld op al die Nederlanders die blijkbaar met heeldere konvooien naar Antwerpen komen om een filmke te zien.
+ 1 !
Jan-08-2006 15:21
Toni_D2
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2005
Originally posted by Dark Apostle
Is er weer een nieuwe K3 film uit?
Jan-08-2006 18:05
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Shadowkid
Troy
Ik weet niet goed wat ik er nu moet van vinden, de film wisselt sterke met zwakke momenten af. Net als Brad Pitt, het ene moment vind ik dat hij Achilles zeer goed speelt, op andere momenten valt hij tegen in die rol. Eric Bana vond ik wel sterk in de rol van Hector, Orlando Bloom dan weer gewoon slecht. Al bij al zeker genietbaar, maar geen hoogvlieger. Ik weet wel niet in welke mate ze trouw zijn gebleven aan het oorspronkelijke verhaal van Troje en Achilles.
is gewoon geen goede film... Miscasting all over the place
quote:
Originally posted by Toni_D2
beste film van 2005
het wordt een klassieker, let op mijn woorden!
lol en ge hebt hoeveel films gezien in 2005? drie?
vond ik ook maar zeer matige film eigenlijk
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-08-2006 20:20
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Sin City overlaatst voor een tweede keer gezien. Absolute topfilm, heerlijke shots ook, lekker plot. Ik zie al uit naar Sin City 2