Originally posted by mrcanon
Ik heb Saw 2 gezien, maar kan me niet herinneren wat de naaldscene juist is.
Als die ene brede kerel binnen 2 minuten een sleutel uit een grote bak met naalden moet halen en dat meisje er dan ingooit.
Mar-13-2006 14:54
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
^ Idd, ik herinner me die scene.
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1). Die film is echt . Zeker de laatste minuten... kippevel moment!
Mar-13-2006 15:08
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
quote:
Originally posted by CygnusX SAW 2 Spoiler!
Als die ene brede kerel binnen 2 minuten een sleutel uit een grote bak met naalden moet halen en dat meisje er dan ingooit.
ah right , ik vond Saw 2 zeker evengoed als Saw 1, terug heel origineel. Die scene met die duivel was ook goed en dan heel het begin met die sleutel in zijn oogkas, fuckin' insane
Mar-13-2006 15:19
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by mrcanon
ah right , ik vond Saw 2 zeker evengoed als Saw 1, terug heel origineel. Die scene met die duivel was ook goed en dan heel het begin met die sleutel in zijn oogkas, fuckin' insane
In da huis f*cking crazy...
Mar-13-2006 15:24
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by CygnusX SAW 2 Spoiler!
Die scene snap ik dus niet...
Die brede kerel was vroeger een drugsdealer, dus als straf zaten die naalden vol met drugs. Waarom sterft dat meisje dan niet nadat ze 100+ keer door die naalden geprikt is?
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-13-2006 16:12
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^is ze enkel geprikt of ook ingespoten? zou veel verklaren zekerst
Mar-13-2006 17:43
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Iemand Pink Panther al gaan zien ??
Mar-13-2006 17:48
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Ik zou daar van wegblijven. Lijkt me alleen een enorm zwak afkooksel van de oudere films met de heerlijke Peter Sellers.
Originally posted by diddi
^ Idd, ik herinner me die scene.
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1). Die film is echt . Zeker de laatste minuten... kippevel moment!
Script van SAW2 was er voor er van SAW1 sprake was en is geschreven door een acteur uit SAW1 die zijn script daarvoor bij vele Hollywood-producenten had proberen te verkopen maar het script werd overal te geweldadig bevonden, na SAW1 stelde hij het dan maar voor als script voor SAW2.
Die scene met de naalden: duizenden gebruikte(!) drugsnaalden = 99,9% kans dat je met aids besmet wordt
Mar-13-2006 19:56
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by E-motion_error
Die scene met de naalden: duizenden gebruikte(!) drugsnaalden = 99,9% kans dat je met aids besmet wordt
geloof je zelf toch niet?
Mar-13-2006 20:34
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
nee maar dat is wel het opzet van de scene
Mar-13-2006 21:34
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by diddi
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1)
Idem, Saw was ondanks de ongelooflijk slechte acteerprestaties een goede film vanwege het plot en de spanning. Saw 2 vond ik veel minder uitgewerkt en veel minder spannend (voor een deel omdat het verrassingseffect ook wat weg is). Goeie plotwending, maar dat was het. In Saw zaten meer puzzels en werden de personages meer achtergrond gegeven en beter uitgewerkt. Bij Saw 2 hebt ge dit bijna niet en bleef ik achter met een gevoel van 'was dat het ofwat?'.