Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose
May-18-2008 17:27
JNB
tranceaddict in training
Registered: Feb 2009
Hey,
Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz
Laat jullie reacties aub achter!
Later,
JNB
Feb-27-2009 08:53
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Het klinkt allemaal wat kaal en qua geluidskwaliteit klinkt het ook niet echt denderend. Tsja sorry.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Feb-27-2009 14:19
JNB
tranceaddict in training
Registered: Feb 2009
Dat is jammer. Ik zal wat geluiden proberen te verwerken in mijn tracks om ze wat voller te maken. Toch bedankt voort luisteren.
JNB
Feb-27-2009 15:08
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Je moet geen geluiden erin gaan verwerken, puur en alleen om er geluiden in te doen. Snap je wat ik bedoel? Ben zelf ook nog lang niet uitgeleerd hoor, maar je moet alles wel een lekker plekje geven en het moet natuurlijk functioneel zijn.
Bij de weg, mensen wat vinden jullie van mijn nieuwe track? Hij is een beetje climax-loos, maar ik denk dat ik nog een extra melodie toe ga voegen. Vind het zelf wel redelijk, maar het moet nog iets, tsja, spannender ofzo. Laat het ff weten. Laters!
(ps, timebar geeft aan 3;41 sec, maar hij gaat gewoon door )
Mar-03-2009 11:53
ARAICH
tranceaddict in training
Registered: Jan 2008
quote:
Originally posted by JNB
Hey,
Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz
Laat jullie reacties aub achter!
Later,
JNB
Hi JNB,
De master is erg matig en ik zou zelf nog een goeie stringpartij erin gooien. Voor de rest moet er nog een hoop gebeuren denk ik zo.