Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Producer Talk
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Spliph
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

ah te gek van die logic tutorial kerel kan ik zeker gebruiken! is gebookmarked

Old Post Dec-27-2007 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spliph Click here to Send Spliph a Private Message Visit Spliph's homepage! Add Spliph to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

Heb weer een nummertje gemaakt. Mocht iemand het willen horen . Progie nummer zou ik zeggen.

http://www.mindseyemusic.net/downloads/

Nummer heet , Greater Divide.

-Moose

Old Post Jan-30-2008 00:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spliph
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

je hebbum ook op t.nu geplaatst...--> lekker spul hoor! ga door... creeer meer hoog/laag...!

Old Post Jan-30-2008 01:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spliph Click here to Send Spliph a Private Message Visit Spliph's homepage! Add Spliph to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

quote:
Originally posted by Spliph
je hebbum ook op t.nu geplaatst...--> lekker spul hoor! ga door... creeer meer hoog/laag...!

yea, bedankt voor het luisteren. Bedoel je dat in de manier van elementen toevoegen in dat gebied of aanpassen van frequencies?

-Moose

Old Post Feb-01-2008 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Is er hier eigenlijk iemand uit omgeving amsterdam +/- 20 min die lekker bezig is?

Ben kinda op zoek naar een produceer maatje om samen plaatjes te maken

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-14-2008 10:15 
Click Here to See the Profile for DjRV Click Here to Email DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Ik heb weer een sampletje. Meningen zijn welkom voordat ik het afpolish!

Het is progressive denk ik

http://mindseyemusic.net/downloads/Imaginary.mp3

Tnx!

-Moose

Old Post May-18-2008 17:27  Netherlands
JNB
tranceaddict in training

Registered: Feb 2009

Hey,

Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz

Laat jullie reacties aub achter!

Later,

JNB

Old Post Feb-27-2009 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for JNB Click here to Send JNB a Private Message Visit JNB's homepage! Add JNB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

Het klinkt allemaal wat kaal en qua geluidskwaliteit klinkt het ook niet echt denderend. Tsja sorry.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Feb-27-2009 15:19 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JNB
tranceaddict in training

Registered: Feb 2009

Dat is jammer. Ik zal wat geluiden proberen te verwerken in mijn tracks om ze wat voller te maken. Toch bedankt voort luisteren.

JNB

Old Post Feb-27-2009 16:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for JNB Click here to Send JNB a Private Message Visit JNB's homepage! Add JNB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

Je moet geen geluiden erin gaan verwerken, puur en alleen om er geluiden in te doen. Snap je wat ik bedoel? Ben zelf ook nog lang niet uitgeleerd hoor, maar je moet alles wel een lekker plekje geven en het moet natuurlijk functioneel zijn.

Bij de weg, mensen wat vinden jullie van mijn nieuwe track? Hij is een beetje climax-loos, maar ik denk dat ik nog een extra melodie toe ga voegen. Vind het zelf wel redelijk, maar het moet nog iets, tsja, spannender ofzo. Laat het ff weten. Laters!

http://www.yousendit.com/download/U...uTWNOMURIRGc9PQ

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Feb-27-2009 17:35 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARAICH
tranceaddict in training

Registered: Jan 2008

Hey mensen!

Ik heb onlangs een nieuwe track gemaakt en wilde graag weten wat jullie mening over de track.

Hij is te beluisteren op: http://www.myspace.com/araichmusic

Tracknaam: Velocity

Alvast bedankt!

(ps, timebar geeft aan 3;41 sec, maar hij gaat gewoon door )

Old Post Mar-03-2009 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for ARAICH Click here to Send ARAICH a Private Message Visit ARAICH's homepage! Add ARAICH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARAICH
tranceaddict in training

Registered: Jan 2008

quote:
Originally posted by JNB
Hey,

Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz

Laat jullie reacties aub achter!

Later,

JNB

Hi JNB,

De master is erg matig en ik zou zelf nog een goeie stringpartij erin gooien. Voor de rest moet er nog een hoop gebeuren denk ik zo.

Succes!

Old Post Mar-03-2009 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for ARAICH Click here to Send ARAICH a Private Message Visit ARAICH's homepage! Add ARAICH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Producer Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:28.

Forum Rules: