idd, die aflevering ga'k ook zien van vulkaantjes
herhaling temptation island !!!
Zo'n zeverprogramma, ik snap niet dat je daar naar kijkt.
laag maaaaar... euh.. laag
quote:Originally posted by X-Tune Zo'n zeverprogramma, ik snap niet dat je daar naar kijkt. ik snap da ook nie ... ma toch doe'k et af en toe, nekeer naar den vt4 zappe ... et heeft alleszins iet te maken met vrouwen & bikini's
nu documentaire bezig over een vulkaan die in 2020 onder Yellowstone zou uitbarsten. ..canvas natuurlijk
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
quote:Originally posted by Gladius nu documentaire bezig over een vulkaan die in 2020 onder Yellowstone zou uitbarsten. ..canvas natuurlijk Ook gezien .... da spel gaat vonken geven wel zien dan we dan een beetje uit de buurt blijven ....
quote:Originally posted by Kelly* Ook gezien .... da spel gaat vonken geven wel zien dan we dan een beetje uit de buurt blijven .... mja 'kan ieder moment uitbarsten' da kan dadelijk zijn, maar ook pas binnen 500 jaar.. ze is tochal een 1000-tal jaren overtijd :s
___________________ vylix.be
quote:Originally posted by teknasia mja 'kan ieder moment uitbarsten' da kan dadelijk zijn, maar ook pas binnen 500 jaar.. ze is tochal een 1000-tal jaren overtijd :s ff afwachten dus he 'overtijd' ... dat ding is eigenlijk toch dagelijks actief (geiserkes enzo) Wil wel een keer gaan kijken daar