Het is zoals sinterklaas, hetzelfde kostuum met telkens iemand anders eronder. En omdat het schumacher zijn Ferrari FXX was kroop hij deze keer in dat pak.
ik denk toch wel dat 't telkens dezelfde is wi, behalve die ene keer dan
Originally posted by CygnusX
Veel nieuws vanavond op TV:
- Nieuwe seizoen Expeditie Robinson op 2BE
- Nieuwe seizoen 24 op 2BE
- Los Zand op EEN
- India Voor Beginners op Canvas
- Hole In The Wall op VT4
Het wordt Robinson voor mij
idem, 24 heb ik al maanden op pc staan, ik moet alleen nog de tijd vinden om het te bekijken. Voor de rest weinig dat mij kan boeien denk ik
Sep-03-2009 19:50
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
De melrose place remake is er, straks eens kijken. Verwacht er niet veel van, net zoals die BH remake op de ballen trok.
Sep-09-2009 12:16
MikeVee
THUNDERDOME
Nieuwe tvseiaoen sucks, nog geen enkele nieuwe reeks tegengekomen die ik ga volgen
Zelfs de family guy spinoff " the cleveland show" trekt op niets
Oct-06-2009 18:40
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Haha zwak he. Jammer, want Cleveland is zo'n hilarisch personage in Family Guy.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Oct-06-2009 18:45
Dev
tranceaddict
Registered: Oct 2006
Flash Forward is nog best leuk, ma geen idee of ze 't in België gaan uitzenden..
'k Vond de eerste twee episodes alvast veelbelovend!
Oct-06-2009 20:24
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Flashforward is nice indeed. Enige nieuwe serie waar ik naar uitkijk.
Oct-06-2009 21:11
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Hier nog iemand die Heroes volgt? S4 is reeds enkele weken bezig en ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb, Quite nice so far
Nov-05-2009 06:12
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Config
Hier nog iemand die Heroes volgt? S4 is reeds enkele weken bezig en ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb, Quite nice so far
Ik kijk er nog naar ja. S02 en het begin van S03 waren echt verschrikkelijk slecht (o.m. door die writers strike) maar nu keert het eindelijk een beetje terug back 2 basics. Kben benieuwd waar het naartoe gaat, maar die vorige seizoenen werpen toch een grote schaduw op de serie
Originally posted by Config
ik heb het nieuwe seizoen nog niet gevolgd, ik had er totaal geen idee van dat S04 al bezig was.
Ik sluit mij deels aan bij Luc wat betreft de vorige twee seizoenen, toch wel vrij teleurstellend na het eerste seizoen. Seizoen 2 vond ik wel meevallen en ook het eerste deel van S03 (Chapter 3) kon er nog mee door, maar daarna ging het echt van kwaad naar erger.
Nov-05-2009 07:33
MikeVee
THUNDERDOME
quote:
Originally posted by CygnusX
Heeft er iemand die eerste aflevering van V gekeken?
Ja, en ben totaal niet overtuigd, het concept geeft vele mogelijkheden maar in de eerste aflvering is al snel duidelijk dat het verhaal nogal dunnetjes is en gaat uitgerokken worden. Veel te weinig actie en special effects.
En na 4 afleveringen nemen ze al direct een maandenlange pauze ...