merci push, mijn goesting om der nog op in te gaan was na men eerste reactie-post al duidelijk over... (daarna ginget dus nog verder bergaf, mjah )
en fantastisch da snooker volg al paar jaar Paul Hunter, misschien omda hij paar jaar trug nog 'den david beckham van't snooker' was
Jan-18-2006 10:20
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Seriously, snooker? Da's fijn om zelf te spelen, maar om te zien is da gatver nog saaier dan wielrennen.
Jan-18-2006 10:27
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Seriously, snooker? Da's fijn om zelf te spelen, maar om te zien is da gatver nog saaier dan wielrennen.
Da vind ik nie. Kvind da serieus plezant om te volgen op tv.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Jan-18-2006 10:28
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
quote:
En trouwens, wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen
man die kerel is écht wel blijven hangen in een LSD-trip ofzo, die is nog eens bij Jambers: De Reporters geweest en 't was echt bijna zielig om te zien, precies ne mentaal-gehandicapte en zich van nix bewust (ook niet van't feit dat drugs verkopen aan minderjarigen fout was trouwens 'k meen mij te herinneren dat die zo doodserieus zei "maar ik deed da toch nie stiekem, iedereen wist da dus wa is daar dan mis mee").
en blijkbaar moet die nu idd in de gevangenis, want die was al eens veroordeeld jaren geleden.
Jan-18-2006 12:07
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by InTeXoR
Jambers: De Reporters
da was dan de enige optie die nog overschoot... ik zee 'telefacts of koppen'
Jan-18-2006 12:10
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
haha, ja ge weet waar ge moet zijn voor de echt margi reportages eh ergens wel spijtig dat da er niemeer is, da werd altijd op kot gekeke met een aantal kameraden voor het uitgaan en ge bleef u toch wel afvragen waar ze die mense vonde, echt hilarische toestande vaak en de echt zielige gevallen waar ge echt medelijden mee kon hebben da was toch hooguit 2% van alle reportages die ze ooit gemaakt hebben
komt da 2x Anders gedoe nog op? want heb da nog nooit gezien en had me laten vertellen dat ze tegenwoordig wa minder de sensatie-toer opgaan.
Jan-18-2006 12:24
Antony
Van Dyck
hah, idd die 2xAnders aflevering niet gezien over het nachtleven?
- nen taxichauffeur die enkel snachts werkt, heeft daardoor niveel tijd voor zennen homo vriend dien overdag werkt...
- paar jhonnies die zogezegd 4 discotheken op 1ne nacht bezoeken, achteraf ergens gelezen dat vtm overal de inkom betaalde en zelfs een fles champagne met veel vuurwerk enzo. én da het eigelijk ni op 1ne nacht is opgenomen... (weet ook ni wa er almaal van waar is)
Jan-18-2006 12:30
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
^^
Was nog een ganse discutie op illi forum omdat het productiehuis dingen gebruikt hadden waar ze expliciet gevraagd hadden dingen weg te laten. En tis idd op 2 avonden opgenomen.
En een meiske met nen babbelkick voor de camera... :/, en die gast of gasten hadden geen werk, maar leefden wel in een schoon huis en bla en bla
typisch beeld dus...
Jan-18-2006 13:15
Antony
Van Dyck
hebbet ook ffe gevolgd op illi-forum threads worden daar soms nogal snel dichtgegooid
Jan-18-2006 13:21
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Mja niks aan te doen daar. Soms ni echt doordacht en soms wat persoonlijk maarja, kunt ni alles willen
Jan-18-2006 13:27
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
sinds wanneer is de gouden schoen van 'nike'?
voetbal is zwaar ziek
Jan-18-2006 15:06
Antony
Van Dyck
mij maakt da ni uit van welk merk die is... (en kzeg dit niet alleen omdat mijnen hond Nike noemt )
de winnaar krijgt 1 van zen eigen schoenen in een gouden jasje... dus in zijn trofeeënkast staat 'zijn' merk (dacht toch dat het zo gebeurde)