Ja man, daar gaat het toch wel even helemaal de mist in. JOC goed vinden, en jump boven house en minimal verkiezen.
Mar-11-2008 10:56
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Maar alles bij elkaar, gelijk da christina zegt. Als ik bakken geld zou kunnen verdienen met af en toe een belachelijk jumpplaatje uit te brengen...
Maybe I'll do just that
Weet er iemand een goede alias?
Mar-11-2008 11:02
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Maar alles bij elkaar, gelijk da christina zegt. Als ik bakken geld zou kunnen verdienen met af en toe een belachelijk jumpplaatje uit te brengen...
Maybe I'll do just that
DJ Terror Tom (vooral als je producer bent moet je DJ voor je naam zetten)
Mar-11-2008 11:24
Xilver
Driven by passion
Nee joenge, als jumpproducer moet er iets met 'trance' in uwe naam zitten!
Mar-11-2008 11:25
christina
Registered: Jan 2006
(cfr dark-E)
Mar-11-2008 11:30
Fomas
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2006
quote:
Originally posted by Xilver
Maybe I'll do just that
Oke, maar kom er dan voor uit dat je schijtmuziek maakt voor het geld, zoals Fedde Le Grand. Een vergelijkbare irritatie is er in het voetbal: 'Ik ga niet naar die club voor het geld, maar voor de goede sfeer.' Het lijkt wel of jumpdj's niet willen zien dat ze voor de rest van hun korte carrière vastzitten aan kindermuziek. Ze lijken te wachten op een muzikale revolutie maar het lijkt hoe langer hoe meer een wachten op Godot.
Ik vind het trouwens vreemd dat er nog nooit een jumpplaat is aangeklaagd wegens plagiaat. Trancenummers zijn vaak ook goedkope covers van pop, rock, of klassieke muziek, maar wat je hoort in dat jumpwereldje tart alle verbeelding. Ze doen vaak niet eens de moeite meer om er iets nieuws met te doen, maar zetten er gewoon enkele goedkope bassen, claps en kinderachtige vocals op. Zouden MIKE en PvD geen weet hebben van die 'Dark-e - Cold Fever' en 'For a jumper' of hebben die daar ook hun procent van?
Mar-11-2008 15:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
Originally posted by Fomas
Ik vind het trouwens vreemd dat er nog nooit een jumpplaat is aangeklaagd wegens plagiaat. Trancenummers zijn vaak ook goedkope covers van pop, rock, of klassieke muziek, maar wat je hoort in dat jumpwereldje tart alle verbeelding. Ze doen vaak niet eens de moeite meer om er iets nieuws met te doen, maar zetten er gewoon enkele goedkope bassen, claps en kinderachtige vocals op. Zouden MIKE en PvD geen weet hebben van die 'Dark-e - Cold Fever' en 'For a jumper' of hebben die daar ook hun procent van?
Originally posted by Config
wow, da was een doordenker
maar ok, jump roeit zichzelf wel uit, de hype is al veel minder dan maanden geleden
Tis misschien gewoon stilte voor de storm? Ze zijn allemaal op regi zijne nieuwe cd aan het wachten.
Mar-11-2008 21:10
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Vandaag viel me nog een irritatie op;
Je staat met je wagen te wachten om een steenweg over te steken, van links komen er een hele hoop wagens dus je moet wachten tot die allemaal gepasseerd zijn. Maar tegen dat de laatste wagen gepasseerd is komen er ineens van rechts een hele hoop wagens...