Man, wat kan ik mij daar mateloos aan ergeren. Geen motivatie, onzekerheid, ... Met een hoop geklaag en fouten tot gevolg. Als je geen zin hebt, blijf dan verdomme thuis in plaats van anderen te verhinderen hun werk op een degelijke manier te doen.
Mar-13-2008 19:00
Real
hi!
Registered: Feb 2004
- Stan Van Samang, de muziek en de hype errond
- Mika, zowel de hype, de persoon als de muziek
- R&B in't algemeen
- Radio Donna en Q-Music
- Regen
Bwaaaak.
Mar-22-2008 19:53
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
- Feestjes zonder Kristof
Mar-22-2008 20:50
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
De irritaties des levens...
Mijn auto die al 3 dagen in de garage staat wegens motorproblemen, nét met dit weer kan ik niet genieten van mijn open dak.
May-07-2008 17:54
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Mijn buurvrouw, die herhaaldelijk en op een overdreven volume 'Give me fire' en gelijkaardige nonsens afspeelt, luidkeels en ontoonvast meezingt wanneer ik probeer een boek te lezen
En alle mogelijke variaties op de zin 'ge hebt een schoon lief'
May-18-2008 12:06
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Een greep uit enkele fenomenen die mij de laatste tijd enigszins kunnen irriteren
- Auto's die niet pinken bij het verlaten van een rondpunt. Opmerkelijk hoeveel Beta's die mening delen, want ik denk dat ik zonder overdrijven mag stellen dat circa 1 op de 3 chauffeurs dit vertikt.
- Collega's die dagelijks op tijdstippen arriveren/lunchen/vertrekken waarmee je je klok gelijk kan stellen (of ruimer: overdreven routine in het algemeen) en zich tussendoor niet te beroerd voelen om over onbenullige zaken uren door te kakelen tijdens de werkuren.
- De zeehonden-blaf/lach van StuBru presentator Sam De Bruyn.
- Het intussen algemeen gebruik van de (internet)afkorting "wss" voor het Nederlandse woord "waarschijnlijk", dat duidelijk 1 s telt. Of mis ik iets?
May-27-2008 19:54
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Vishnu
- Het intussen algemeen gebruik van de (internet)afkorting "wss" voor het Nederlandse woord "waarschijnlijk", dat duidelijk 1 s telt. Of mis ik iets?
woops =P
May-27-2008 20:03
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik irriteer me ook enorm aan bejaarden.
Ik moet regelmatig in het postkantoor zijn, maar het postkantoor hier is enkel open tijdens de kantooruren (9 - 17) of op zaterdagochtend.
Aangezien ik elke dag werk van 9 tot 18u raak ik daar dus zelden.
Op Dinsdag is het wel open vanaf 8u omdat het dan markt is in de gemeente en omdat de mensen die moeten werken nog snel de post zouden kunnen binnenlopen om enkele zaken te regelen.
Wel wanneer je daar dus om 8u in de haast het postkantoor binnenduikt om je pakjes binnen te doen en vervolgens snel naar je werk te rijden dan staat het daar altijd vol bejaarden die allerlei verichtingen moeten komen doen in de post. Ik (die om 9u op mijn werk moet zijn) moet daar dan staan wachten tot die bejaarden aan hun traag tempo hun zaken hebben afgehandeld.
Ze hebben verdomme ganse dagen tijd om naar de Post te gaan, maar wanneer de Post eens een uurtje vroeger opendoet voor de mensen die moeten gaan werken dan moeten ze daar ineens ook komen staan. Idem voor supermarkten die na de uren of in het weekend worden overbevolkt door bejaarden die nota bene een hele week tijd hebben om hun inkopen te doen.
May-28-2008 07:25
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Haha; good luck. Binnen 10 jaar is 50% van de bevolking bejaard
May-28-2008 09:04
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by Devilex
Ze hebben verdomme ganse dagen tijd om naar de Post te gaan, maar wanneer de Post eens een uurtje vroeger opendoet voor de mensen die moeten gaan werken dan moeten ze daar ineens ook komen staan. Idem voor supermarkten die na de uren of in het weekend worden overbevolkt door bejaarden die nota bene een hele week tijd hebben om hun inkopen te doen.
En gij vindt dat bejaarden tijd hebben? Ze hebben dus wel hun dagen druk gevuld met hobbyclubs, zowat elk fietspad te berijden, alle regionale markten te bezoeken, hun gratis busabonnement zorgvuldig te benutten, dagelijkse roddeluurtjes, wekelijkse kapperbezoekjes, brasserie-tochten,...
Toch normaal dat ze op hun enige vrije uurtje ook snel naar de post willen he...
May-28-2008 11:54
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik werk in een bejaardentehuis en als er 2 dingen zijn dat bejaarden niet hebben, dan is het tijd en geduld.
May-28-2008 14:57
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Doet me denken aan een stukje van Javier Guzman z'n show.
- "Mag ik voor, meneer? Ik heb alleen maar deze twee dingen."
- "Bent u gehaast?"
- "Ja"
- "Moet u gaan werken? Nee? Ik wel. Voor u. En als ik niet ga werken, kan jij binnenkort nog maar 1 van die dingen kopen"