5 augustus
Armada@the beach in Bloemendaal aan Zee (NL)
met:
Armin van Buuren, Blake Jarrell, Matthew Dekay en Mischa Daniels.
AANWEZIG voor Matthew Dekay!!!
Jul-15-2007 15:11
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Damn, ik wil Blake Jarrell zien. En aangezien ik em op Tomorrowland niet kan horen.. tempting
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jul-15-2007 15:32
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Solar1
Super trance feestjes, heerlijke line-ups, zalige sfeer... vind je heus wel op minder dan 3 uur rijden met de auto hoor!
Die vergelijking met een danscafé slaat werkelijk nergens op
Ik ben van Kortrijk, en jij waarschijnlijk van Hasselt, zo te zien. Dat is al zeker anderhalfuur dus wij kunnen ook echt niet vergelijken. Maar als je mij wilt tegenspreken, ga uw gang dan maar; en som hier gerust een paar interessante feestjes op
Jul-15-2007 21:54
Solar1
Senior tranceaddict
Registered: May 2004
ZO hard hoef je toch niet te zoeken voor kwalitatief goede trancefeesten hoor. Daarbij kijk ik meestal in de richting van onze noorderburen. Pakweg Amsterdam of Den Haag zullen dan wel even "ver" zijn vanuit Hasselt als van Kortrijk.
Dat "been there done that" geldt niet voor mij. Mijn passie is trancemuziek. Meestal weet die muziek mij wel in vervoering te brengen. Daarvoor ga ik naar feestjes. Het concept, de locatie, etc maken niet zoveel uit. Zolang er maar kwalitatieve muziek/DJs zijn, en ik samen met gelijkgestemde mensen kan genieten, en al de rest kan vergeten. Daar kan je toch nooit genoeg van krijgen???
Naar een danscafé ga je niet voor de muziek, maar om te zuipen of vrouwen te versier of ambras te krijgen of vul zelf maar in...
S.
Jul-16-2007 14:16
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Solar1
ZO hard hoef je toch niet te zoeken voor kwalitatief goede trancefeesten hoor. Daarbij kijk ik meestal in de richting van onze noorderburen. Pakweg Amsterdam of Den Haag zullen dan wel even "ver" zijn vanuit Hasselt als van Kortrijk.
Not true. Als je vanuit Brugge ofzo naar Den Haag wilt dan moet ge eerst al naar Antwerpen.. terwijl als ge in Hasselt zit veel sneller de grens over kan.. het scheelt redelijk wat in tijd hoor..
Jul-17-2007 12:16
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Jul-17-2007 12:17
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Wie gaat er zaterdag 21/07 allemaal naar John Digweed @ 10 Days Off?
Line up:
B-Live Room
Fred Nasen [BE, 23-01]
100% Isis [NL, 01-03]
John Digweed [UK, 03-06]
DVJ X-ian [BE, 100% DVD set, 06-08]
visuals by Art Point M [FR, 23-end]