Originally posted by vanoete
le captain is écht geen stek voor trance hoor, tenzij dit ironisch bedoeld is zoals bij mij.
Het hoeft ook geen trance te zijn, maar een aantal kan jump hier totaal nie verdragen
Complex was in orde btw, ik ga nog terug gaan En Korsakoff
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-12-2007 19:51
vanoete
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2007
dj sam van DB Forum?
Aug-12-2007 19:55
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
dj sam van DB Forum?
uh, nee
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-12-2007 19:56
vanoete
Junior tranceaddict
Korsakoff is idd een snel wijf ^^ en ze is goed voorzien(.)(.)
Aug-12-2007 19:59
BZRK
headcase
quote:
Korsakoff is idd een snel wijf ^^ en ze is goed voorzien(.)(.)
Ik was verrast dat het een vrouw was. Ik ken de tracks nog van een paar jaar geleden, toen de naam nieuw was op Third Movement. Maar toen werd geheimzinnig gedaan over de identiteit. En toen ontdekte ik trance, dus nooit meer geweten
Please ID this track
Aug-12-2007 20:01
vanoete
Junior tranceaddict
waar zat ge gisteren?
De main room of de tek room?
Aug-12-2007 20:08
BZRK
headcase
quote:
waar zat ge gisteren?
De main room of de tek room?
De main room, en ze kreeg het volk daar toch redelijk goed mee. Hoewel ze het daar toch zo hard nie gewend zijn. Hele goeie set trouwens.
Please ID this track
Aug-12-2007 20:10
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by BZRK
Hele goeie set trouwens.
Heeft ze dan eindelijk geleerd om 2 platen aan elkaar te mixen?
quote:
Originally posted by BZRK
Ik was verrast dat het een vrouw was. Ik ken de tracks nog van een paar jaar geleden, toen de naam nieuw was op Third Movement. Maar toen werd geheimzinnig gedaan over de identiteit. En toen ontdekte ik trance, dus nooit meer geweten
Dat is maar voor de show.
Uit een interview met Promo:"Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha.."
Complex was in orde btw, ik ga nog terug gaan En Korsakoff
een beetje meer uitleg aub??? wat was der zo leuk aan Complex? Wat is der gedraaid geweest? Veel jumperkes?
Moet toch serieus zijn meegevallen als ge nog terug wilt gaat
Aug-12-2007 23:46
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik ben dit weekend voor de eerste maal naar een goa festival afgezakt in een bos. Wat was me dat
Aug-13-2007 08:13
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Devilex
Ik ben dit weekend voor de eerste maal naar een goa festival afgezakt in een bos. Wat was me dat
Leuk
Beetje kunnen lachen met de wazigheid van de andere bezoekers of waart ge zelf van de kaart?