Kben toch zwaar aant overwegen om in september/oktober eens een bezoek aan de fuse te brengen. Er komen enorm grote namen en sommige wil ik toch wel eens eindelijk aan het werk zien.
Ik nodig jou persoonlijk uit om vrijdag 31 augustus naar mijn party te komen te Gent in de Art Cube (Eskimo).
Met een team van 20 vrienden hebben we zo een superexclusief concept in elkaar gebokst dat heel de partyscene erover zal spreken ... Kosten, noch moeite werden gespaard om jou de beste party van je leven te bezorgen!
We hebben de vetste light & sound installaties ingehuurd om jullie te hypnotiseren vanaf je binnenkomt tot je buitengaat ... Op de projectors worden de zotste beelden die je maar kan voorstellen in flitsen afgespeeld, waarvoor dank aan de mensen van het VRT Archief voor hun inzet... (Van beelden over razzia's in de oude boccaccio t.e.m. Napoleon van Merlina die als Dj staat te draaien) De platen zullen zo exclusief zijn dat je niet zal begrijpen hoe we eraan komen ... De entree en drankprijzen zullen zo laag zijn da ge der u nie aan zult verstaan hoe we 't kunnen verwezenlijken.
Wel we kunnen 't verwezelijken indien je komt en al je vrienden meebrengt, het wordt een onvoorstelbare avond, daar geef ik jou mn woord voor, kom t zien voor jezelf je zal geen spijt hebben !!!
Met Dank en tot volgende week vrijdag!
Wim Dobbels, organisator YOKO-ONO
PS: - Bezoek onze website : WWW.YOKO-ONO.BE zo kan je al even de sfeer opsnuiven ;-)
- Bezoek ook de website van onze locatie even, zo weet je waar je moet zijn volgende week vrijdag : www.artcube.be
16u00 tot 18u30: Opening Party - La Machine à Eau (Bld Dolez et Bld Albert Elisabeth)
18u30 tot 21u00: CITY PARADE, parcours van 3 km (Bld Bolez, Bld Albert Elisabeth, Sainctelette, Avenue De Jemappes, Chemin de l’Inquietude, Avenue Des, Bassins, Avenue Abel Dubois).
20u00 tot 5u00: Closing Festival (Terrein rechtover Mons Lotto Expo)
MiddernachtVuuwerk.
Line up afterparty:
Main stage:
22u00-23u00 Magnus
23u00-24u00 Sharam Jay
24u00-01u30 Monika Kruse
01u30-03u00 Green Velvet
03u00-04u00 Claude Young
04u00-05u00 Technasia
Power Marquee:
20u00-21u00 Ronald-V
21u00-22u00 Chicago Zone
22u00-23u00 Greg C
23u00-24u00 Q-ic
24u00-01u00 Binum
01u00-02u00 Furax
02u00-03u00 D-Feat
03u00-04u00 Dj Ghost
04u00-05u00 Dj Dess
MC Chucky
Dit jaar is er ook een camping voorzien naast het terrein van het Closing Festival
Originally posted by FUSyke
Zijn er hier mensen die naar de CP gaan?
Ik zal normaal gezien wel gaan ja. Opening party respectievelijk parade beginnen wel laat in vergelijking met de vorige edities. Closing party zal ik wss niet meedoen, maar verder ben ik wel present
Aug-24-2007 17:44
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Wat een namen (residents & guests) Als ze dit gaan kunnen volhouden dan zal je mij er veel zien! Al zeker present op 28 en mss op 21