zag ik daar weer eens a'dam staan vanboven gelukkig ben ik vanonder beginnen lezen, er was ff hoop
quote:Originally posted by FUSyke Voor de mensen die op vrijdag 08/02 een avondje Gent willen doen: Eerst naar ... Aril Brikha (2 tot 4u) @ Charlatan en dan naar ... Eelke Kleijn (wss van 4 tot 6u) @ Decadance nice , zal ik onthouden, is een van mijn laatste dagen voor mijn stageperiode begint
___________________ Current Favourite: Agoria - Panta Rei (Danton Eeprom Remix) www.djconfig.com
wow das wel mooi, nog eens eelke kleijn opnieuw in Deca
quote:Originally posted by FUSyke Aril Brikha (2 tot 4u) @ Charlatan voor middernacht is het gratis inkom
quote:Originally posted by FUSyke voor middernacht is het gratis inkom charlatan waar is da precies? nog nooit binnen geweest
quote:Originally posted by Config charlatan waar is da precies? nog nooit binnen geweest Site Plannetje Het ligt dicht tegen Music Man.
quote:Originally posted by Config nice , zal ik onthouden, is een van mijn laatste dagen voor mijn stageperiode begint laat me keer weten wouter als je gaat...
XFM XEnergy - 8 maart - Klokgbebouw Eindhoven (NL) Line-up: - Marco V - Marcel Woods - Menno De Jong - Jordy Lishious - Cosmic Gate - more tba... Tickets: 25,75 euro (22,75 euro bij speciale vvk-adressen) Indien er nog een paar goei namen bij komen, zou dit evt wel iets kunnen zijn om heen te gaan in het geval ik niet tot op Trance Energy geraak
___________________ .:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
quote:Originally posted by FUSyke Site Plannetje Het ligt dicht tegen Music Man. Thanks ! , wel een end lopen moetek zeggen, zeker als Eelke al direct na Aril Brikha begint, dan mist ge al direct het eerste half uur quote:Originally posted by domineesje laat me keer weten wouter als je gaat... En ok
idd niet superdicht bij mekaar
quote:Originally posted by FenixStyle XFM XEnergy - 8 maart - Klokgbebouw Eindhoven (NL) Line-up: - Marco V - Marcel Woods - Menno De Jong - Jordy Lishious - Cosmic Gate - more tba... Tickets: 25,75 euro (22,75 euro bij speciale vvk-adressen) Indien er nog een paar goei namen bij komen, zou dit evt wel iets kunnen zijn om heen te gaan in het geval ik niet tot op Trance Energy geraak das op zen eige de moeite al
Wie is Jordy Lishious in godsnaam? Beetje vreemde eend in de bijt.