Dat moet je dan op het franse forum lezen, dat er een trancefeest is in flanders expo.
En als je kijkt op de artiestenwebsites staat er op die datum niets bevestigd (op sash na, en een andere die blijkt die nacht in finland te spelen).
En niett eens een website?
Sep-27-2009 11:10
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Tiens is dat een grap ofzo ? Op die ticketsites is ook niets te vinden.
Jammer, want kzou anders wel gaan
Sep-27-2009 12:26
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Met trots kondigt Star Events dan ook de 2de editie van BACK TO THE 90’s EXTRA LARGE aan. Noteer nu alvast zaterdag 14 november 2009 in uw agenda ! Voor deze 2de editie wordt geland in het mega-complex Flanders Expo in Gent, zodat ook Oost- en West-Vlaanderen zich deze maal kunnen opmaken voor dit groot revivalfeest.
De line-up voor 14 november wordt zo mogelijk nog spectaculairder, het showgebeuren wordt opgedreven en de zaalcapaciteit wordt vergroot t.o.v. het Sportpaleis. Er wordt deze maal ook gekozen voor een uniek concept van 2 verschillende rooms. Hal 8 van Flanders Expo (14.000 personen) zal onderdak bieden aan een resem grote internationale artiesten en in de club-room (6.000 personen) wordt de sfeer van de grootste Belgische club-discotheken uit de jaren ’90 (Illusion, La Rocca, Cherrymoon, Bocaccio e.d.) opnieuw door de boxen gepompt.
Met een capaciteit van 20.000 personen wordt nog meer show, vuurwerk en sensatie op het podium aangekondigd. Reken daarbij de grootste dance- en club-hits van de jaren ’90 en een reeks ervaren DJ’s en je weet dat Flanders Expo op 14 november op zijn grondvesten zal daveren !
Kortom: een vervolgfeestje om nu reeds reikhalzend naar uit te kijken !
De optredende artiesten die nu reeds bevestigd hebben, zijn niet van de minste:
MAIN-ROOM
TECHNOTRONIC
COOLIO
RIGHT SAID FRED
2 BROTHERS ON THE 4th FLOOR
2 FABIOLA
CLUB-ROOM
DJ YVES DERUYTER (Cherry Moon- Globe…)
ZOLEX LIVE (Dark Kitchen Recordings)
JAYDEE (‘Plastic Dreams’)
DJ WOUT (Illusion - Carat…)
DJ TOFKE (Globe – Carat…)
DJ MARKO (La Rocca – The Fuse…)
DJ PHILIP (La Rocca – Illusion…)
Organisator Star Events belooft nog een SPECTACULAIRE REÜNION aan de line-up toe te voegen. Deze wordt binnen enkele weken bekend gemaakt.
Bestel snel je ticket en wacht niet te lang, want uitverkocht = uitverkocht.
Tickets kosten in voorverkoop 32,5 €* (* excl. servicekosten – inclusief parking) en te bestellen via:
-www.sherpa.be of telefonisch via 070/25 20 20 (vanuit Nederland: 0032-70/25 20 20) van maandag t.e.m. vrijdag van 08u.00 tot 20u.00 en zaterdag en zondag van 10u.00 tot 16u.00
-of in de filialen van Free Record Shop
-of in de filialen van Mediamarkt
Sep-27-2009 13:17
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by MikeVee
Dat moet je dan op het franse forum lezen, dat er een trancefeest is in flanders expo.
En als je kijkt op de artiestenwebsites staat er op die datum niets bevestigd (op sash na, en een andere die blijkt die nacht in finland te spelen).
Huh raar? Ik geloof wel dat ik op 7 november al andere plannen heb.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Sep-27-2009 14:41
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by MikeVee
Fake volgens het forum van Schulz. Niet echt een verrassing Too bad..
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Ik vermoed dat de line-up nog niet volledig zal zijn en er nog wel wat guest-dj's worden toegevoegd, al denk ik niet dat we moeten hopen op écht grote namen..
Het feest zal trouwens ook niet doorgaan in de Ethias Arena zelf, maar in de aangrenzende kleinere Studio en Esplanada...