Het verandert al elke dag totnutoe; kben benieuwd. Zolang het niet té overdreven is of als ik de tent niet moet opzetten in een totaal doorweekt veld dan ist goe
Aug-02-2011 10:28
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Als uw tent te doorweekt is, kunt ge nog altijd slapen op een paar 12 inches van Jonas Steur. Alcohol zal het trouwens sowieso regenen. Met het arsenaal aan bakken bier dat wij zoeken mee te nemen, kunt ge heel Oost-Afrika te drinken geven.
Aug-02-2011 10:44
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
^ Speciaal voor mensen als gij draait Taucher van 7u - 9u 'sochtends
Aug-03-2011 13:14
Progrez
Antwerp's Finest
Och, tegen dan ben ik al een half uur met mijn MIKE-set bezig. En vijf uur later waarschijnlijk nog, want ik heb zo'n vijftig vinyls van meneer mee.
Ene voor om 08.57u de zaterdagochtend na de 79e pint van 't weekend:
muzikaal een heel geslaagde Dance Valley 2011 achter de rug
Organisatorisch vond ik het jammer genoeg niet top; zeer vreemd voor een festival dat ondertussen toch al voor de 17de keer georganiseerd werd.
Door omstandigheden waren we pas rond 12u45 op de parking, en was het dus pas tegen half 2 dat we op het festival zelf waren. Eerst een beetje rond gelopen, vooral de Dutch Acid Family area (DAF) viel wel in mijn smaak. Toen ik er aankwam werd er goeie psy gedraaid en hoorde ik al onmiddellijk volgende TOPplaat: Ace Ventura - Dark Matter (Egorythmia Remix)
ik had er wel wat meer tijd willen doorbrengen, maar ben er uiteindelijk nauwelijks geweest
ik heb nog het einde van Eelke Klein gehoord in de Sudbeat area en daarna de volledige set van Henry Saiz. Zeer geslaagde set van die laatste. Daarna James Zabiela op dezelfde area en die heeft een gelijkaardige set gedraaid als op Tomorrowland twee weken terug; ook een zeer goede set. Jammer dat hij niet dezelfde afsluiter heeft gespeeld want dat was op Tomorrowland toch wel volledig flippen (Funk'D Void - Diabla (Metrik Remix)). Even een youtube fragmentje erbij posten dat ik heb terug gevonden:
Na Zabiela even de tijd genomen om iets te eten om daarna naar de Erik Prydz & Friends stage te gaan; normaal zou Eric Prydz zelf draaien van 17u tot 20u. Maar blijkbaar was er een wijziging gebeurt waardoor we nog een dik half uur hebben gehoord van Jeremy Olander. Ook zeer goed van hetgeen we gehoord hebben. Prydz zelf begon dus pas om 18u en zou uiteindelijk 'maar' 2u30 draaien ipv 3u. Echt een zéér geslaagde set. Zou ik zeker ook eens op Tomorrowland willen zien. Een goede afwisseling tussen eigen gekende hits en ander werk.
Na Prydz heb ik dan afgesloten op de Sudbeat area met Hernan Cattaneo; en opnieuw was dit een zeer geslaagde progressive set, zeker een aanrader! Mensen die volgende week naar Extrema Outdoor gaan weten welke area ze moeten aandoen
Ondertussen was het 22u en ben ik geleidelijk aan naar de uitgang gegaan. De grootste area's gingen nog verder tot 23u, maar er was niets meer dat mij kon boeien. Tegen 22u30 waren ook mijn vrienden aan de auto en konden we vertrekken. Dat ging veel vlotter dan vorig jaar blijkbaar als ik hen moet geloven: op minder dan een half uur waren we weg terwijl het vorig jaar blijkbaar 1u30 had geduurd. Veel volk was dit jaar al vroeg vertrokken door het enorm slechte weer.
Uiteindelijk was ik terug om iets na 1u na een voor mij zeer geslaagde eerste Dance Valley
Een dikke fuck you naar de kerel die met een spuitbus mijn auto vanochtend bekladde. Gelukkig is het er nu allemaal af, na een half uur stevig wrijven.
Nog maar 362 dagen tot Nature One 2012. Hoezee.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Aug-07-2011 20:21
Progrez
Antwerp's Finest
Het nadeel aan Nature One is dat ge het niet kunt uitleggen tegen mensen die er nog nooit geweest zijn. En ook een beetje het opnieuw moeten integreren in de normale samenleving na afloop van de vierdaagse.
Volgend jaar opnieuw met een partytent met alles erop en eraan. Met een brandkast waar we zwarte en rode spuitbussen kunnen insteken als surplus.
Aug-08-2011 02:24
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Kga grotendeels akkoord Joeri.
Muzikaal met voorsprong het beste wat ik gehoord heb dit jaar.
Organisatorisch zowat het slechtste wat ik gezien heb dit jaar.
De sudbeat area was net zoals de meeste stages behoorlijk sober ingekleed qua belichting vond ik.
De muziek is echter stukken belangrijker en op dat vlak was het gewoon subliem. De set van Henry Saiz was echt top! Samen met Hernan de helden van de dag voor mij. Ook Zabiela was weer top en Nick Warren en Danny Howells verdienden voor mijn part ook een pluim.
Alles wat ik op Tomorrowland gemist heb werd driedubbel goedgemaakt op DV. Heerlijk!! Vergeleken met DV is Tomorrowland op muzikaal vlak gewoon een dikke afknapper geweest, ook al heb ik daar zwaar genoten van de sets van Sven Vath, Dave Seaman, James Zabiela en Sasha.
Hopelijk keert TML volgend jaar terug naar de essentie. Het is zonde dat ik hiervoor zover moest rijden maar het is het dubbel en dik waard geweest.
Jammer dat N1 samenviel met DV, want daar zou ik ook nog es naartoe willen. Misschien volgend jaar dan.
ik wou het zelf niet gezegd hebben, maar eigenlijk moet ik mij hierbij aansluiten . Ik heb muziekaal niets slechts gehoord op Dance Valley terwijl ik op Tomorrowland toch wel een aantal sets heb gehoord die tegen vielen.
maar het blijft natuurlijk moeilijk vergelijken; Dance Valley is 1 dag en Tomorrowland is 3 dagen. De kans dat het op Tomorrowland al eens wat tegenslaat is nu eenmaal groter net omdat het 3 dagen is. Op 3 dagen zal het sowieso eens voorvallen dat er mindere momenten zijn op de line-up of dat je op die tijd eens een slechte set ziet
Aug-08-2011 09:10
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Toch niet he Joeri. In 3 dagen kan je nog meer goeie namen zetten. Of toch op zijn minst één echt goeie dag inlassen. Qua goeie melodic progressive op TML was het huilen met de pet op.
Hoeveel kost dat nu om Eelke Kleijn, Henry Saiz, Danny Howells, Nick Warren op een festival te zetten... volgens mij zeker geen stukken van mensen.
Je moet de mensen ook ni wijsmaken dat het genre dood is , bij momenten stond die tent goe vol (jammergenoeg nog niet bij Eelke en Henry Saiz) en vooral tijdens Cattaneo die erg melodisch draaide was het vollen bak ambiance.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".