Méééééhhh het was vet gisteren!! We hebben ons helemaal gegeven!! En Jan of weet ik veel wie dat er voor Markus draaide vond ik wel een goede opwarmer met oa de nc's prog mix van WYN en Take my hand (TUUUUUUUUUUNE) en Markus was helemaal geweldig gewoon!!
En voor iedereen hier ist wel makkelijk om dingen af te breken en dan ook nog zonder dat ge erbij waart. Ik vind het echt wel leuk dat de Illusion moeite doet om een paar trance namen op de affiche te zetten en dat de residenten zich hier toch ook wat aan aanpassen. Dus ik ga niet klagen over een half percentje weet ik veel wat
Het is de bedoeling dat we ons amuseren op trancefeestjes en dat hebben we dan ook gedaan.
May-20-2007 15:20
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Margaux
En voor iedereen hier ist wel makkelijk om dingen af te breken en dan ook nog zonder dat ge erbij waart.
Originally posted by Jasperovitsj
Sfeer praat zulke gigantische trainwrecks nog niet goed. Maar bon, kzal de hoop op goeie tegenargumenten maar opgeven
ja goed gij hebt het alleen ma over de technische kant en daar ken ik inderdaad nie veel van, maar mss is dat ook maar beter zo anders ga ik mij mss alleen maar op die inieminie detailkes focussen
May-20-2007 15:34
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
"inieminie"
Dan wil ik hem wel eens "grote" fouten horen maken
Originally posted by Jasperovitsj
Maar bon, kzal de hoop op goeie tegenargumenten maar opgeven
Ik denk dat dit het beste is. Als die thread hen nu NOG niet kan overtuigen, zal iets anders dat ook niet kunnen
@ Margaux: als ik u goed begrijp hebben de residents zich aangepast omdat Markus Schulz kwam draaien. Wat draaien ze dan zonder guests ?
May-20-2007 15:40
Margaux
Senior tranceaddict
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik denk dat dit het beste is. Als die thread hen nu NOG niet kan overtuigen, zal iets anders dat ook niet kunnen
@ Margaux: als ik u goed begrijp hebben de residents zich aangepast omdat Markus Schulz kwam draaien. Wat draaien ze dan zonder guests ?
ja aangezien er precies niemand rondom ons die paar tranceliedjes leek te kennen ga ik ervan uit dat ze die normaal niet draaien.
May-20-2007 15:44
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
Originally posted by Margaux
jaa zeg you know what I mean!
Nee, eigenlijk niet.
De technische kant is toch evenveel een deel van dj'en als de platenkeuze. Als de techniek toch niet belangrijk zou zijn, waarom dan nog een (dure) dj daar zetten? Dan kan je evengoed een computer alles laten programmeren of gewoonweg de radio opzetten...
Het kan zonder al te veel moeite véééél beter, dus waarom tevreden zijn met zo weinig? Terwijl je er telkens wel geld voor betaalt. Maar als iedereen maar altijd die crappy prestaties van die mensen blijven slikken ("zo erg was het toch niet", "de platenkeuze was toch al goed", "de techniek is niet zo blangrijk") gaan die ook geen moeite doen om, ja, moeite te doen. Ik vind persoonlijk dat ik degelijk mixen mag verwachten van mensen die zich als klassebakken profileren en daar veel geld voor vangen. Als dat niet zo is dan laat ik mijn ongenoegen blijken, vooral omdat ik weet dat het écht wel beter kan. En ik wil ook een soort van debat loskrijgen. Maar blijkbaar is alles wat niet positief is meteen negatief...