Morgen naar 2 Years The Hype! @ Illusion.
In de level speelt Ida Engberg, beneden Richard Durand..
Mar-07-2008 17:55
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik heb wel zin om dit weekend eens weg te gaan. Ik weet alleen nog niet naar waar: Cherry Moon, Ida Engberg @ Illusion, Relief, Pole Folder @ La Rocca, ...? Het is mijn werkend weekend dus moet ik zien dat het niet te ver is. Cherry Moon is maar 10min rijden dus dat valt goed mee. En de uren van Folder op Relief vallen voor mij uitstekend Zo ben ik nog op een schoon uur thuis. Ga jij?
Twijfelgeval. Moet van Lier komen waardoor ik me serieus ga moeten haasten om het begin van Pole Folder's set te kunnen meemaken, en ik weet ook niet of ik nog volk ga kunnen optrommelen voor zo'n "donker underground feesje ()" Als je zou gaan, laat gerust iets weten he
Mar-07-2008 18:58
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Twijfelgeval. Moet van Lier komen waardoor ik me serieus ga moeten haasten om het begin van Pole Folder's set te kunnen meemaken, en ik weet ook niet of ik nog volk ga kunnen optrommelen voor zo'n "donker underground feesje ()" Als je zou gaan, laat gerust iets weten he
Als ge in Lier zijt, kunt ge daar beter blijven want Pole Folder draait morgen ook in La Rocca. En daar zal hij maar ten vroegste om 2u draaien. Of naar Ida Engberg @ Illusion kunt ge ook gaan. Die draait van 2 tot 4.
Mar-07-2008 19:56
The_G0dfather
faisant cagnard
[Zat 15/03] Ken Ishii in Decadance
Volgende week dus.
Mar-08-2008 22:03
The_G0dfather
faisant cagnard
[Zat 15/03] Ken Ishii in Decadance
Volgende week dus.
Mar-08-2008 22:04
kvm
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2008
Hoe was de hype in Illusion gisteren?
Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt. Was wel benieuwd naar Richard Durand en mevrouw Ingberg!
Was er veel volk eigenlijk?
Mar-09-2008 11:38
Progrez
Antwerp's Finest
En onze Retro Classics party was alweer geslaagd met een - op een zeker moment zelfs iets te - drukke Barcode als gevolg.
Binnen een drietal maanden organiseren we dan ook een zomerse derde editie - die misschien buiten plaatsvindt.
Originally posted by kvm
Hoe was de hype in Illusion gisteren?
Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt. Was wel benieuwd naar Richard Durand en mevrouw Ingberg!
Was er veel volk eigenlijk?
Twas de moeite! Boven was het stampvol, zelfs iets te druk, beneden was het ook goed volgelopen.
Mar-10-2008 18:07
FUSyke
Supreme tranceaddict
Trance Dimensions
zaterdag 15 maart 2008
Adres van Business Loges Bosuil: Oude BosuilBaan 54, 2100 Deurne
Kaarten voor dit dance festival kosten in VVK 17,00 € en aan de kassa 20,00 €.
De deuren gaan open om 22u00 en de toog sluit rond 11u00.
Cheap drinks @ 1,5 euro
2 Big rooms
International Live and DJ line-up
Psychedelic decorations
Go-wax vs Yo-el aka Ajax vs Javel (D-a-D vs All funghed up/Boom 2006)
R'Deem - Deem On (Purple Snow, Be)
Firaga (B2B, Phonokol, Be)
Ramses (Madhatter, Be)