Ik heb daarstraks op topradio godbetert een plaat gehoord met vocals van Jan Johnston, maar op de playlist vond ik niet terug welke het was. Ik hoop hier op meer succes
Het is dus een progressive trance plaat met vocals van Jan Johnston, beetje dezelfde lijn als Mercury & Solace en Remember, dus niks te euforisch. Van de tekst heb ik niet al te veel onthouden, alleen zong ze nogal vaak "I'm shivering". Hopelijk is dat genoeg?
Ik had graag de titel en/of uitvoerder geweten van dit stuk goud uit de oude doos van 1994. Het betreft een vrij lange sample zodat de luisteraar voldoende tijd krijgt om het kleinood te laten bezinken. Ook van deze voor mezelf nog onbekende plaat had ik graag titel of uitvoerder geweten. Ze dateert van dezelfde periode. Alvast bedankt.
Jan-29-2008 20:45
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Progrez
Ook van deze voor mezelf nog onbekende plaat had ik graag titel of uitvoerder geweten. Ze dateert van dezelfde periode. Alvast bedankt.
Amai die tweede is een dikke schijf, wil daarvan de ID ook wel weten
Jan-29-2008 21:18
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Vishnu
Amai die tweede is een dikke schijf, wil daarvan de ID ook wel weten
Amai ja
Uit welke set komt het ?
Jan-29-2008 21:20
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Al legendaryclubs geprobeerd?
Jan-29-2008 21:35
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Tofke live in Cherry Moon, 30.09.1994
Legendary Clubs is al verwittigd! 95% kans dat het antwoord ook van daar zal komen.