Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Pumaz?
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Sja, dat zijn hokjes he, vooroordelen... Als je dat niet bevalt zal je jezelf toch op de een of andere manier moeten onderscheiden van de progheads... want 't hokje in z'n geheel heeft die uitstraling die anderen wellicht als negatief ervaren... Dat soort dingen hoor je ook vaak he... "Ja, hij ziet er wel uit als een junk, maar hij is ok hoor!"

En wat ik me net bedacht toen het woord proghead door me hoofd dwaalde...

luister eens naar t woord... proghead... het woord "head" is veelzeggend denk ik... Als t alleen de muziek was... waarom wordt t dan geen proglover genoemd ofzo? Nee, head heeft een zekere meerwaarde... het associeert met intelligentie, denkvermogen etc. Dat is wss ook de verklaring waarom progheads als elitair gezien worden... Of wss andersom, t zijn progheads genoemd omdat het de meest passende benaming is... ik ruik hier een vicieuze cirkel... sjaaaa... de kip of het ei, wie 't weet mag t zeggen...

Old Post Nov-15-2005 22:34 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Visit eieregooie's homepage! Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Mja; maar zijn wij dan "TrancNICHTEN" ?? Ik dacht het niet

Want dat is bij mijn weten het courante woord dat andere genreliefhebbers gebruiken om ons uit te lachen

Old Post Nov-15-2005 22:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Push2005
Mja; maar zijn wij dan "TrancNICHTEN" ?? Ik dacht het niet

Want dat is bij mijn weten het courante woord dat andere genreliefhebbers gebruiken om ons uit te lachen

Ik wee nie hoor... ik ben me wel bewust van het nichterige van trance

Old Post Nov-15-2005 22:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Visit eieregooie's homepage! Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by eieregooie

Lol; en dat is ... ? Het zweven ??

Old Post Nov-15-2005 22:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

De tijd dat trance stoer was is al lang voorbij... Het is idd zweverig, melodieus, mooi, soft, soothing etc... Ach, trance is nichterig, maar club is gay, en hardstyle is dom en prog... sjah etc. etc.

Old Post Nov-15-2005 22:57 
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Ach, trance is nichterig, maar club is gay, en hardstyle is dom en prog... sjah etc. etc.

Old Post Nov-16-2005 09:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

ik stond gisteren nog tegen een griet op café te leuteren, en die wist mij te vertellen dat "alle trance voor janetten was" en dat "DJ Rush en consoorten pas goeie DJs zijn, ipv janetten als Armin van buuren en MIKE"

Old Post Nov-16-2005 09:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

ook blond zeker ???

Old Post Nov-16-2005 09:56  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

bwa, ze was gewoon fan van dat harde technogedoe. vanuit dat standpunt kan ik misschien wel begrijpen dat een dj die trance draait en constant staat te zwaaien naar het publiek overkomt als een janet

Old Post Nov-16-2005 10:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

dat ze dat allemaal eens aan de kant schuiven...
muziek is een expressie, mjah zo bekijk ik het...

en wat heb jij gezegd over technogedoe?

Old Post Nov-16-2005 10:13  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

ik zei: DJ rush is voor boerestampers!

Old Post Nov-16-2005 10:30  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:

helft van de tranceaddicts zijn ook computernerds, ofniet?

Old Post Nov-16-2005 10:33  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click Here to Email djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Pumaz?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:16.

Forum Rules: