|
Avec le recul, pas vraiment.
Qui dit collaboration dit travail ensemble, et aussi sur le long terme. Or j'ai beaucoup donné et très peu reçu en comparaison. Donc pas de regrets, pas de rancoeur, juste des conclusions tirées.
Met wat afstand ben ik niet zo tevreden.
Wie zegt samenwerking zegt SAMEN werken, en ook op een lange termijn. In die gevallen heb ik veel gegeven en in verhouding weinig terug gekregen. Ik heb er zeker geen spijt van, en ik ben niet boos, ik heb juist mijn conclusies getrokken.
Dus, ik heb voor mijn stuk dit onderwerpje volledig uitgemolken, ik kan nog een miljoen dingen vertellen over mensen die hun succes objectief NIET verdienen door hun kutgedrag, zonder namen te noemen, maar ik stop ermee. Het is de bedoeling ni. Door negatief te zijn ga je nergens naartoe. En ik heb liever dat we verder gaan, en zou ook heel graag maar echt dolgraag hebben dat elk belgisch artiest zo'n thread krijgt, en geen uitzondering. Maar please, steek ons ni in concurrentie of zelfs vergelijking want het heeft ook geen zin.
L.