Originally posted by Real
Ja da's waar, gij komt gewoon niet sympathiek over.
hij is gewoon niet sympathiek
Mar-28-2009 23:12
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
hij is gewoon niet sympathiek
tut tut tut t is nen brave jongen, hij weet alleen ni goe hoe hij da naar de mensen moet overbrengen
Mar-29-2009 12:20
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Een sociale handicap als het ware.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Mar-29-2009 12:44
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Dj LPG
tut tut tut t is nen brave jongen, hij weet alleen ni goe hoe hij da naar de mensen moet overbrengen
idd het is nen helen "brave" hij doe nie in huis of niks!
Mar-29-2009 13:29
Dj LPG
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Kaidreas
idd het is nen helen "brave" hij doe nie in huis of niks!
ik wist ni da hij in een 3-hoeksrelatie zat me u?
Mar-29-2009 14:40
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Nee, tis af met den Dries. Hij beantwoordt mijn telefoons nooit meer enzo.
/bleit
Mar-29-2009 20:27
Dj LPG
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Xilver
/bleit
schandalig, ik zou een rechtzaak aanspannen en de helft van al zijn bezittingen eisen
Mar-29-2009 20:28
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Dj LPG
schandalig, ik zou een rechtzaak aanspannen en de helft van al zijn bezittingen eisen
Zijn Solarcoaster vinyl die em in 2004 van mij heeft afgesnoept in een of ander opbod is al genoeg.
Ahja en die t-shirt van mijne vrijgezellenavond met al die grieten hun telefoonnummers op Of hebde ze nog ni allemaal zelf gebeld
Mar-29-2009 22:09
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Xilver
/bleit
Typisch voor dat soort mannen, vuil profiteurs zijnt
Mar-30-2009 22:53
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Typisch voor dat soort mannen, vuil profiteurs zijnt
Nigga Wha?
Mar-31-2009 09:14
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Geslaagde 1 aprilgrap van Studio Brussel, dat vanaf nu Studio Hasselt heet
Originally posted by CygnusX
Geslaagde 1 aprilgrap van Studio Brussel, dat vanaf nu Studio Hasselt heet
Meurgen is fijn met Meuris Stijn
op Q hadden ze vandaag een speciale actie: de persoon die als eerste dhr Snoeckx vond op de vismarkt in Leuven met een vis (levend, dood, ... maakte niet uit) won een reis naar Egypte. Een 5-tal minuten later stond er iemand naast hem met een pakje surimi sticks uit den Aldi (wat aanvaard werd aangezien het 50% vis bevat).
Natuurlijk hadden al de luisteraars al door dat het een aprilvis was. Ornelis en Rogiers ook lachen natuurlijk ...
om dan te melden dat hij echt die reis had gewonnen, want 1 april is voor watjes en daar doen ze niet aan mee