LEUVEN - De politie liet gisteren een kot ontruimen nadat een van de studenten een briefomslag met daarin een verdacht wit poeder had gekregen. Na een grondige controle bleek het te gaan om... gewone bloem.
Grote paniek gisteren, aan de Minckelerstraat in Leuven. De bewoner van een studentenkamer kreeg in de voormiddag een envelop in de bus. Daarin zat een onbekend, wit poeder. Op de omslag stond geen naam van een geadresseerde maar er waren wel vreemde, op Arabisch gelijkende tekens op aangebracht. De student verwittigde de politie, die meteen ter plaatse snelde.
De patrouille bevroor de toestand tot de civiele bescherming ter plaatse kwam. De hulpdiensten namen meteen het zekere voor het onzekere. Er werd een veiligheidsperimeter ingesteld en ook het UZ Gasthuisberg werd gecontacteerd. Daar maakten ze zich klaar om eventuele besmette slachtoffers op te vangen.
Zo ver kwam het gelukkig niet. De civiele bescherming deed eerst ter plaatse een test om na te gaan of het onbekende goedje al dan niet radioactief was. Dat bleek niet het geval. Na verschillende stalen te hebben onderzocht, bleek dat de hele heisa veroorzaakt werd door... een envelop met gewone bloem.
haha, geweldig
Feb-11-2010 14:45
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Het zal minder grappig zijn als de "dader", die ongetwijfeld uit hun vriendenkring komt, opgepakt is en de kosten mag betalen.
Feb-11-2010 18:43
De Geert
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
quote:
Originally posted by MikeVee
Het zal minder grappig zijn als de "dader", die ongetwijfeld uit hun vriendenkring komt, opgepakt is en de kosten mag betalen.
alé, als die jongen nu gewoon zijn geleende portie bloem komt teruggeven, ge weet toch hoe dat gaat onder "kokende" studenten...
Feb-11-2010 22:27
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Heeft er iemand ervaring met laptop mixen?
Ik zou mij ook eens willen gaan amuseren, maar ik weet totaal niet wat tegenwoordig goeie progz zijn, welke controller je best neemt,...
Ik heb al veel goeie dingen gelezen over Traktor en de nieuwe X1 controller van native instruments lijkt mij ook wel een leuk hebbeding, maar in de winkel bieden ze blijkbaar liever de Denons aan (al lijken die wel ERG veel knopkes te hebben).
Iemand een idee wat naast een mac een goeie laptop is voor dergelijke doeleinden? (ik heb ook ableton staan wat ik daar ook graag op zou kunnen draaien)
al merci!
Feb-18-2010 18:02
Real
hi!
Registered: Feb 2004
03. 16 Bit Lolitas vs Ladytron - Destroy Every Murder Weapon (Config Mashup)
Club Life 151 playlisted
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
03. 16 Bit Ladytron – Destroy The Murder Weapon (Silinder Mash up)
Feb-22-2010 17:56
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Tis inderdaad niet de mijne, maar wel een bijna volledige afrip ervan. In de silinder mashup zijn de vocals enorm overused en eigenlijk is de loop die ie gebruikt ook al niet echt passend op de track...
Dat ie gewoon mijn mashup als basis gebruikt heeft zou me eigenlijk niet verbazen.
Nuja, de versie die tiesto speelde is dus niet de mijne, de kwaliteit van mijn mashup ligt veel hoger..
Wel jammer.. kzal toch eens proberen mijn mashup tot bij Tiesto te doen geraken, maar kvrees ervoor dat dat onbegonnen werk zal zijn.