Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Donna
Hmnouw,wij gaan ws toch wel,zijn gratis kaarten voor ons afgeleverd en WEER dachten we niet te gaan:P
Njaah ff omschakelen en in de partymood komen maar dan,maybe zien we jullie,denk t haast wel,duzzzz tot dannos

Haha mooi! Dat word weer gezellig ! Mooi dat jullie ook komen, kunnen jullie ff de gemiddelde leeftijd omhoog krikken
En hoe doen jullie dat toch steeds joh met die gratis kaarten? Want Dazzletje draait hier toch niet?

Old Post Aug-14-2002 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click Here to Email tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Grinz nee idd,dit keer kwamen we erachter dat RV familie in id&t kringen heeft,nooit eerder over gesproken met hem dus nooit eerder aan t licht gekomen,maybe NOG meer fun voor ons in de future op id&t feesies:P
DV kaarten kwamen van een dude die er 120 had ingekocht en er niet vanaf kwam,hij gaf r ons 2 en had r toen nog 20 over,tel uit je winst
Njaaaah scheelt ons een berg geld,maar tis wel telkens omswitchen hoor,echt zo van:njaah we gaan niet en dan oppeens zijn er weer kaarten,bah erg hoor

Old Post Aug-14-2002 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click Here to Email Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ik ga niet iets verder regelen kwa meeting, ik sms wel met de mensen daar ofzo..
als iemand iets wil regelen feel free...

Old Post Aug-14-2002 16:44  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click Here to Email magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Donna
Njaaaah scheelt ons een berg geld,maar tis wel telkens omswitchen hoor,echt zo van:njaah we gaan niet en dan oppeens zijn er weer kaarten,bah erg hoor

dat is nou eens wat je noemt een LUXE probleem! maar goed.. id&t feesten zijn natuurlijk niet echt DE feestjes.....

Old Post Aug-14-2002 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click Here to Email tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

hehehe.. ik ben er zaterdag ook bij! Ik heb vervoer en ik kan mooi een kaartje tegen een gereduceerd tarief overkopen, omdat er iemand mooi een vip-kaart heeft ontvangen

Heb er kei veel zin in.. alleen ik baal nu al dat ik zoveel moet gaan missen Denk dat ik vooral in de ID&T tent te vinden ben, maar ook in de Q-Dance, Eclipse en Main zitten nog een paar interessante namen... en ik zou nog wat willen proeven van de overige tenten (waar ik zeer waarschijnlijk toch geen ene reed aan zou vinden ), maar ja.. dat wordt dus duidelijk kiezen.. Ik wil eigenlijk alleen Armin zeker niet missen.

En het wordt 28 graden waarschijnlijk... pfff zweten dus! Hopelijk is het water niet te duur of wordt er wat gratis uitgedeeld ofzo...

Old Post Aug-14-2002 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click Here to Email moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by magrec

16:00 uur voor de EHBO tent

Wat vinden jullie daarvan??

Ik denk dat het lastig is om voor een tent af te spreken, want er zullen vast meerdere ingangen zijn... De EHBO tent daarintegen zal niet zo groot zijn
Als er geen duidelijke voorkant aanzit spreken we gewoon af tussen de EHBO tent en de Trance tent. Een aantal mensen zal ik nog wel herkennen

Old Post Aug-14-2002 19:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click Here to Email Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ben jij gek,dan is de judge aan t draaien:P

Old Post Aug-15-2002 06:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click Here to Email Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp

Registered: Apr 2001

ok ik heb besloten ook maar te gaan...

bah mysteryland zonder hardcore

Old Post Aug-15-2002 06:59 
Click Here to See the Profile for jp Click Here to Email jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Darkzwever
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Brrrrr

Morgen ga ik richting Utrecht en ik kan daar niet online zijn, laat iedereen het dus even heel snel eens worden over een meeting plek anders zul je me toch echt op moeten sporen in mn brak spencer
Anders spreken we toch af bij Armin van Buuren ofzo, ik denk dat de meeste mensen die wel willen zien. Voor de rest moet TAiS ff zn private msges checken

KEP ZIN IN ZATERDAG

Darkzwever

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier

Old Post Aug-15-2002 08:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Darkzwever Click Here to Email Darkzwever Click here to Send Darkzwever a Private Message Add Darkzwever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

jaja ben er ook bij, vriend van me heeft 2kaarjtes gewonnen (id-t begint beetje op udc te lijken) dus zeg maar wanneer de meeting is

Old Post Aug-15-2002 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Durafei
the crazy russian

Hi guys, can anyone tell if you have SAME ML ticket number as me:
my number is as follows:
98400100222205200000013

If not, how does your differ ?

Or does anyone know what these barcodes represent?

My Blog: durafei.blogspot.com - Last Update March 23, 2006

Old Post Aug-15-2002 12:10  Canada
Click Here to See the Profile for Durafei Click Here to Email Durafei Click here to Send Durafei a Private Message Visit Durafei's homepage! Add Durafei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Durafei
Hi guys, can anyone tell if you have SAME ML ticket number as me:
my number is as follows:
98400100222205200000013

If not, how does your differ ?

Or does anyone know what these barcodes represent?

it's impossible to have two tickets with an equal barcode... i think

i've got two tickets here..

code is the same at both tickets except for the 16th number...on one its 6 and on the other its 7

They scan those barcodes @ the entrance... atleast..that's what they did at sensation

have fun there... weather forecast is amazing..

Old Post Aug-15-2002 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click Here to Email M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:41.

Forum Rules: