|
zoooooooooooooooo dat was weer een zwaaaaaar relaxed feest zeg!
1 van de beste zoniet de beste ooit
ID&T had er echt alles aan gedaan om het een FANTASTISCH feest te maken.. overweldigend veel namen, half bos gekapt, en natuurlijk mazzel met het weer
smorgens iets (veels) te laat vertrokken richting lochem en daar ff franzelare opgepakt van het station en doorgekacheld naar dr. kuipers z'n villa. Daarna nog wat meer lui opgepikt en volgas (letterlijk) richting amsterdam... natuurlijk stond er weer file op de A1, maarja, doe je nix aan. Verder zonder enkele problemen en/of files op terrein aangekomen, behalve dan dat die hekken bij het oprijden van het parkeerterrein toch dichter op mekaar stonden dan ik inschatte (*BONK).
Vervolgens naar binnengelopen en nog 'gefouilleerd'... daar moest het iig op lijken, want kuipers' maat kreeg zonder problemen een digitale camera mee naar binnen . Meteen maar de Q-dancetent ingedoken waar het al redelijk gevuld was en bas & ram al stevig bezig waren . Toch te bang dat iemand over m'n tenen zou walsen tijdens het gestamp maar naar de trancetent gelopen alwaar ik eddi halliwell hoopte te zien.... maarja... was dus de verkeerde trancetent . op dat moment was ie nog helemaal dicht (later ging ie gelukkig open dus het was er echt ONWIJS warm... bleek trouwes de ID&T tent te zijn waar francois dus stond en net marcel woods het overnam... foutje . Daarna maar ff terrein verkend.. je weet wel hoe dat gaat, beetje rondhangen in verschillende tenten, kijken waar wat zit, want meegekregen kaartje gaf een tikkie vertekend beeld...
//pakt ff boekie erbij... zoveel namen, kan ik allemaal nie onthouden
owja, john kelly . Heerlijke set was dat... lekker zweven en O O, wat waaide het lekker door die tent heen zeg! was er lekker rustig, dus ik kon goed los gaan zonder te zweten (degenen die mij kennen weten dat dat echt uniek is )! Daarna nog ff naar Kai tracid geweest, die nu is NIET begon met trance and acid (derb remix) ... dan maar als tweede plaat leek ie te denken . twas trouwes echt al goed vol in die tent, en ik zweette me echt de pleuris, maar das nix bijzonders .
Inmiddels was het alweer tijd geworden voor de meeting... na ff gezocht te hebben was ie gevonden, en ff weer de bekenden de hand geshaked/praatje gemaakt.. boel gezichten gezien de me weer nix zeggen... mooi laten wezen . Ik weet nie meer wie met het idee kwam, maar het idee was dus om een soort hangplek te maken. DAMN, echt het beste idee van de dag. Kmeen dat de buurvrouw wat opblaasbare banken/banden mee had (was overigens nie het enige wat ze bij zich had ) en dus werd er maar ff een hangplekkie gemaakt... BETER!
Toen was het ook de hoogste tijd om naar de judge te lopen, en daar nog een flinke tijd staan zweven met flipper01. De judge zette naar mijn mening een goede set neer, maar ik heb hem beter horen doen. Om 16.15 ofzo maar weer es teruggelopen naar de hangplek... en al vrij vlot met z'n allen besloten het geheel te verplaatsen naar een plekkie in de schaduw van de serious trance tent!!! damn damn damn, wat was dat weer een relaxed idee... en grappig ook om franzelare met zon opblaasbare bank over het terrein te zien sjouwen . Na een kwartiertje was het eigenlijk de bedoeling hem te peren voor hennes & cold en/of ferry corsten, maar het was gewoon veeeeeeels te relaxed om in zon band achter te hangen, genietend van de judge op de achtergrond (nog steeds bezig) en met verschillende, totaal onbekende lui te lullen... is weer es een andere manier van een festivalgebeuren . Ondertussen was franzelare (had ik de hele middag mee rondgesjouwd er al van tussen, en kuipers zat zich waarschijnlijk kapot te stampen in de te kleine Q-dance tent) en dus maar alleen naar matt hardwick geweest... ook heeeeeeeeerlijk.. wederom los gegaan, want wat was er een ruimte in die peperdure tent zeg! .
Om 18.00 tevergeefs gewacht op kuipers op de afgesproken plek, en toen een opmerkelijke move gemaakt! Vrijdagavond herinnerde ik me ineens dat Eye-riz in de oude mysterylandthread had gezegd dat er tot haar verbazing twee goatrance-dj's opgetrommeld waren in de experimental area. Dus ik heb dat nog ff opgezocht welke het nou waren: dj danyel en dj zen. Aangekomen bij de experimental: WTF IS DIT! De area was echt supercool ingericht, met allemaal van die indianententjes waar je allemaal van die wazige dingen kon doen.. van dat aparte (maar overheerlijk en teven retedure) fruit kopen tot magische blabla... ik kreeg daar echt een beetje nexus gevoel!! sfeer was er uberrelaxed, ook omdat je in van dat strandzand (met schelpen) stond.. echt supervet! Bijna 3 kwartier daar staan zweven , weer weggegaan en ff een trosje druiven voor de medeTA's meegenomen naar onze relaxplek. Viel goed d8 ik zo!
Daarna nog ff de progressive-area gecheckt.. was wel grappig, want ik had DJ RV een anderhalf uur eerder nog mijn ongenoegen over progressive duidelijk gemaakt , en ik heb daar gewoon een hele tijd gestaan tijdens ashley casselle. Dat er een paar onwijs mooie dames waren EN dat er zon relaxte blower in me smoel blies hielp wel mee, maar toch .
Overigens ging ashley casselle gewoon door, want volgens mij was remy te laat ofzow.. boeit ook niet. Nog ff naar de techno area gelopen, maar ondanks dat het wel relaxed klonk, had ik er gewoon ff geen zin in. Dus maar naar de Q-dance tent: VOL EN WARM!!!! CRISIS! meteen maar weer naar buiten heen, want dat was gewoon NIET leuk meer...
Toch maar weer de serious trance tent ingesprongen (alwaar, naar ik nu lees, scott bond dus gewoon al geweest was! AAARRGGG.) waar anne savage bezig was met zon gozer... sodeju, wat klonk dat lekker zeg! nog ff staan springen met basvh en later optimus en theseus . Nog ff bij armin gekeken, maar het was wel zo walgelijk VOL in die tent.. had ik geen zin in, nie relaxed . Nog ff bij westbam staan kijken, maar dat vonnik nie zo inspirerend dus ff naar de vrouwen wezen kijken in de housetent... euhm... ff emjay gecheckt .
Ook dit had ik weer redelijk vlot bekeken, dus maar ff de industrial area binnengesjokt... KOLERE, wat een beukwerk zeg(rude awakening)! Deze area was trouwes ONWIJS gaaf aangekleed! allemaal van die zeecontainers met aan het einde de boxen en gespoten sloopauto's erboven op. Wel verbazend trouwes dat het zon kleine area was... zat echt PROPVOL!
Hierna DJ Zen (goatrance dus ) uitgecheckt, weer staan zweven dus (wtf, goa roelt). Daarna nog ff begin van cosmic gate bekeken ('WELCOME...... TO COSMIC GATE!, zo geil is dat). twas er alleen retedruk en om eigenbescherming EN om scott bond maar weer weggegaan.... nog fftjes gezeten/gelegen op 'ons plekkie'... met sonique op de achtergrond.. was wel relaxed, allen dat wijf dat bleeeeeeeeeeeeeef maar doorgaan . om 22.00 had ik al in de gaten: die scott bond die draait vanavond nie meer hier . Was echt de grootste tegenvaller van de dag dat die dr nie was..... ik had nog iets recht te zetten nl. (op TE vorig jaar stond ik 2x onwijs lang in de rij, geen springnichtsprong op kunnen doen). Daarna nie echt meer concreet iets gezien.. beetje rondgehangen, beetje hier wat meegepakt, beetje daar wat meegepakt.. heerlijk is dat zeg! nog wel ff staan springen op het laatste nummer van cosmic gate: FIRE .. WIRE.. VET VET VET! Daarna pas hapje gegegeten (jaja, het was toen al half 11 ofzow) en nog ff beetje aan het chillen geweest op het bankie . Uiteindelijk afgesloten met picotto en vuurwerk.... TOP DUS!!! picotto sluitte trouwes met underworld - cowgirl .. .. TE VET gewoon!
daarna teruggeraced en we (franzelare en moi) kwamen net te laat aan bij de afterparty.. (10 minuten) .. deur was al gesloten .
Feest was dus gewoonweg BRILJANT en ik wil de partypeeps bedanken en blabla, twas gezellig (desbetreffende personen weten wel wat ik bedoel ). Veel grote namen gemist: boeiuh, ik heb topfeest gehad, en weer es wat anders gedaan dan 12 uur stampen... en het beviel prima!
Overigens op de terugweg nog een tijdje afterparty geluisterd, met o.a. westbam, marco V, armin van buuren.. die gozers van 3fm hadden werkelijk ELKE set gewoon opgenomen!!!!! het irritante is alleen dat het meeste waarschijlijk nooit uitgezonden zal worden.. er werd gewoon een beetje op afroep een deel van een set gedraaid!!!
in mijn dorpie nog een blaascontrole gehad .. kwam goed uit, want ik moest toch tijdrekken om armin z'n setje nog ff af te luisteren... over armin gesproken: hij draaide trouwes nie in de id&t radio tent meen ik, evenals michel de hey.. beetje beroerd geregeld dus .
plus: bijna alles
min: het switchen van namen in de line up... je kunt je boekie dan echt weggooien en die fokking tak die zichzelf bij me in de sandaal boorde
tot zover.. mooi reportje d8 ik zo
9020 characters long! howly fokkerony!
Last edited by kolkiewolkie on Aug-18-2002 at 16:39
|