Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

HOEREN! Mysteryland was geweldig!
Meeting was wel lachen, toch wel een Josta en Andreas! Komt er ook ineens een of andere knakker voorbij rennen, alleen maar roepend dat hij moet werken, dus wij hem naar ons toe roepen, maar hij rende nog harder door want hij moest werken

Stonden Sjinees en ik bij Gary D toen het wel erg druk werd voor Lady Dana, komen we toevallig in de Serious tent.
Eddie Halliwell VS Anne Savage waren daar zeker het beste wat ik heb gehoord op ML, wat een skills had die gozer, volledig uit mn naat en al helemaal toen ik Frank Biaggi - Turbulence hoorde!
Mauro Picotto draaide die plaat ook, evenals een remix van Verdi echt balen dat ik m'n trein moest halen en niet tot het einde kon blijven.
Ik ben behoorlijk doof geworden omdat ik vlakbij de boxen stond bij Cosmic Gate, wat op dat moment echt heerlijk was: die bas stond zo achterlijk idioot hard dat er zelfs geen ventilator is die meer wind kan verplaatsen. Heerlijk dus een beetje verkoeling van de wind uit een box Op dat moment werd overigens mijn leven gered door Snuggle, die even de zij-pilaren van de tent opnieuw kwam vastzetten (losgetrild? ) als crew member terwijl ik doofwordend stond te springnichten

P.S. Tim Hoer, heelhuids thuis van je slaapfeestje?

www.djbastiaan.com

Old Post Aug-18-2002 15:16  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Chicane
Mantis, heb ze van astrid gehad

wat heb je daarvoor moeten doen

naja, weet iemand misschien of deze ook ergens te koop zijn? (handtekening hoeft niet natuurlijk )

grtz,

DJ mantis

Old Post Aug-18-2002 15:29 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click Here to Email mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by magrec

owja en seb fontaine is idd NIET geweest hij is ook niet in de <<0>> wezen draaien remy heeft hem daar vervangen..

reden vliegtuig gemist...

dat heeft die wel eens vaker gehad volgens mij, tijdje geleden moest die ook in Nederland draaien, was die ook al niet gekomen omdat die het vliegtuig gemist had....

Old Post Aug-18-2002 15:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click Here to Email Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Blik
dat heeft die wel eens vaker gehad volgens mij, tijdje geleden moest die ook in Nederland draaien, was die ook al niet gekomen omdat die het vliegtuig gemist had....

Hij zou op Innercity 2000 ook komen draaien, maar kwam niet opdagen...

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-18-2002 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click Here to Email mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

zoooooooooooooooo dat was weer een zwaaaaaar relaxed feest zeg!

1 van de beste zoniet de beste ooit

ID&T had er echt alles aan gedaan om het een FANTASTISCH feest te maken.. overweldigend veel namen, half bos gekapt, en natuurlijk mazzel met het weer

smorgens iets (veels) te laat vertrokken richting lochem en daar ff franzelare opgepakt van het station en doorgekacheld naar dr. kuipers z'n villa. Daarna nog wat meer lui opgepikt en volgas (letterlijk) richting amsterdam... natuurlijk stond er weer file op de A1, maarja, doe je nix aan. Verder zonder enkele problemen en/of files op terrein aangekomen, behalve dan dat die hekken bij het oprijden van het parkeerterrein toch dichter op mekaar stonden dan ik inschatte (*BONK).

Vervolgens naar binnengelopen en nog 'gefouilleerd'... daar moest het iig op lijken, want kuipers' maat kreeg zonder problemen een digitale camera mee naar binnen . Meteen maar de Q-dancetent ingedoken waar het al redelijk gevuld was en bas & ram al stevig bezig waren . Toch te bang dat iemand over m'n tenen zou walsen tijdens het gestamp maar naar de trancetent gelopen alwaar ik eddi halliwell hoopte te zien.... maarja... was dus de verkeerde trancetent . op dat moment was ie nog helemaal dicht (later ging ie gelukkig open dus het was er echt ONWIJS warm... bleek trouwes de ID&T tent te zijn waar francois dus stond en net marcel woods het overnam... foutje . Daarna maar ff terrein verkend.. je weet wel hoe dat gaat, beetje rondhangen in verschillende tenten, kijken waar wat zit, want meegekregen kaartje gaf een tikkie vertekend beeld...

//pakt ff boekie erbij... zoveel namen, kan ik allemaal nie onthouden

owja, john kelly . Heerlijke set was dat... lekker zweven en O O, wat waaide het lekker door die tent heen zeg! was er lekker rustig, dus ik kon goed los gaan zonder te zweten (degenen die mij kennen weten dat dat echt uniek is )! Daarna nog ff naar Kai tracid geweest, die nu is NIET begon met trance and acid (derb remix) ... dan maar als tweede plaat leek ie te denken . twas trouwes echt al goed vol in die tent, en ik zweette me echt de pleuris, maar das nix bijzonders .

Inmiddels was het alweer tijd geworden voor de meeting... na ff gezocht te hebben was ie gevonden, en ff weer de bekenden de hand geshaked/praatje gemaakt.. boel gezichten gezien de me weer nix zeggen... mooi laten wezen . Ik weet nie meer wie met het idee kwam, maar het idee was dus om een soort hangplek te maken. DAMN, echt het beste idee van de dag. Kmeen dat de buurvrouw wat opblaasbare banken/banden mee had (was overigens nie het enige wat ze bij zich had ) en dus werd er maar ff een hangplekkie gemaakt... BETER!

Toen was het ook de hoogste tijd om naar de judge te lopen, en daar nog een flinke tijd staan zweven met flipper01. De judge zette naar mijn mening een goede set neer, maar ik heb hem beter horen doen. Om 16.15 ofzo maar weer es teruggelopen naar de hangplek... en al vrij vlot met z'n allen besloten het geheel te verplaatsen naar een plekkie in de schaduw van de serious trance tent!!! damn damn damn, wat was dat weer een relaxed idee... en grappig ook om franzelare met zon opblaasbare bank over het terrein te zien sjouwen . Na een kwartiertje was het eigenlijk de bedoeling hem te peren voor hennes & cold en/of ferry corsten, maar het was gewoon veeeeeeels te relaxed om in zon band achter te hangen, genietend van de judge op de achtergrond (nog steeds bezig) en met verschillende, totaal onbekende lui te lullen... is weer es een andere manier van een festivalgebeuren . Ondertussen was franzelare (had ik de hele middag mee rondgesjouwd er al van tussen, en kuipers zat zich waarschijnlijk kapot te stampen in de te kleine Q-dance tent) en dus maar alleen naar matt hardwick geweest... ook heeeeeeeeerlijk.. wederom los gegaan, want wat was er een ruimte in die peperdure tent zeg! .

Om 18.00 tevergeefs gewacht op kuipers op de afgesproken plek, en toen een opmerkelijke move gemaakt! Vrijdagavond herinnerde ik me ineens dat Eye-riz in de oude mysterylandthread had gezegd dat er tot haar verbazing twee goatrance-dj's opgetrommeld waren in de experimental area. Dus ik heb dat nog ff opgezocht welke het nou waren: dj danyel en dj zen. Aangekomen bij de experimental: WTF IS DIT! De area was echt supercool ingericht, met allemaal van die indianententjes waar je allemaal van die wazige dingen kon doen.. van dat aparte (maar overheerlijk en teven retedure) fruit kopen tot magische blabla... ik kreeg daar echt een beetje nexus gevoel!! sfeer was er uberrelaxed, ook omdat je in van dat strandzand (met schelpen) stond.. echt supervet! Bijna 3 kwartier daar staan zweven , weer weggegaan en ff een trosje druiven voor de medeTA's meegenomen naar onze relaxplek. Viel goed d8 ik zo!

Daarna nog ff de progressive-area gecheckt.. was wel grappig, want ik had DJ RV een anderhalf uur eerder nog mijn ongenoegen over progressive duidelijk gemaakt , en ik heb daar gewoon een hele tijd gestaan tijdens ashley casselle. Dat er een paar onwijs mooie dames waren EN dat er zon relaxte blower in me smoel blies hielp wel mee, maar toch .

Overigens ging ashley casselle gewoon door, want volgens mij was remy te laat ofzow.. boeit ook niet. Nog ff naar de techno area gelopen, maar ondanks dat het wel relaxed klonk, had ik er gewoon ff geen zin in. Dus maar naar de Q-dance tent: VOL EN WARM!!!! CRISIS! meteen maar weer naar buiten heen, want dat was gewoon NIET leuk meer...
Toch maar weer de serious trance tent ingesprongen (alwaar, naar ik nu lees, scott bond dus gewoon al geweest was! AAARRGGG.) waar anne savage bezig was met zon gozer... sodeju, wat klonk dat lekker zeg! nog ff staan springen met basvh en later optimus en theseus . Nog ff bij armin gekeken, maar het was wel zo walgelijk VOL in die tent.. had ik geen zin in, nie relaxed . Nog ff bij westbam staan kijken, maar dat vonnik nie zo inspirerend dus ff naar de vrouwen wezen kijken in de housetent... euhm... ff emjay gecheckt .
Ook dit had ik weer redelijk vlot bekeken, dus maar ff de industrial area binnengesjokt... KOLERE, wat een beukwerk zeg(rude awakening)! Deze area was trouwes ONWIJS gaaf aangekleed! allemaal van die zeecontainers met aan het einde de boxen en gespoten sloopauto's erboven op. Wel verbazend trouwes dat het zon kleine area was... zat echt PROPVOL!

Hierna DJ Zen (goatrance dus ) uitgecheckt, weer staan zweven dus (wtf, goa roelt). Daarna nog ff begin van cosmic gate bekeken ('WELCOME...... TO COSMIC GATE!, zo geil is dat). twas er alleen retedruk en om eigenbescherming EN om scott bond maar weer weggegaan.... nog fftjes gezeten/gelegen op 'ons plekkie'... met sonique op de achtergrond.. was wel relaxed, allen dat wijf dat bleeeeeeeeeeeeeef maar doorgaan . om 22.00 had ik al in de gaten: die scott bond die draait vanavond nie meer hier . Was echt de grootste tegenvaller van de dag dat die dr nie was..... ik had nog iets recht te zetten nl. (op TE vorig jaar stond ik 2x onwijs lang in de rij, geen springnichtsprong op kunnen doen). Daarna nie echt meer concreet iets gezien.. beetje rondgehangen, beetje hier wat meegepakt, beetje daar wat meegepakt.. heerlijk is dat zeg! nog wel ff staan springen op het laatste nummer van cosmic gate: FIRE .. WIRE.. VET VET VET! Daarna pas hapje gegegeten (jaja, het was toen al half 11 ofzow) en nog ff beetje aan het chillen geweest op het bankie . Uiteindelijk afgesloten met picotto en vuurwerk.... TOP DUS!!! picotto sluitte trouwes met underworld - cowgirl .. .. TE VET gewoon!

daarna teruggeraced en we (franzelare en moi) kwamen net te laat aan bij de afterparty.. (10 minuten) .. deur was al gesloten .

Feest was dus gewoonweg BRILJANT en ik wil de partypeeps bedanken en blabla, twas gezellig (desbetreffende personen weten wel wat ik bedoel ). Veel grote namen gemist: boeiuh, ik heb topfeest gehad, en weer es wat anders gedaan dan 12 uur stampen... en het beviel prima!

Overigens op de terugweg nog een tijdje afterparty geluisterd, met o.a. westbam, marco V, armin van buuren.. die gozers van 3fm hadden werkelijk ELKE set gewoon opgenomen!!!!! het irritante is alleen dat het meeste waarschijlijk nooit uitgezonden zal worden.. er werd gewoon een beetje op afroep een deel van een set gedraaid!!!

in mijn dorpie nog een blaascontrole gehad .. kwam goed uit, want ik moest toch tijdrekken om armin z'n setje nog ff af te luisteren... over armin gesproken: hij draaide trouwes nie in de id&t radio tent meen ik, evenals michel de hey.. beetje beroerd geregeld dus .

plus: bijna alles
min: het switchen van namen in de line up... je kunt je boekie dan echt weggooien en die fokking tak die zichzelf bij me in de sandaal boorde

tot zover.. mooi reportje d8 ik zo

9020 characters long! howly fokkerony!

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on Aug-18-2002 at 16:39

Old Post Aug-18-2002 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click Here to Email kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

rare gozer!! Easyjet vliegt ongeveer elk UUR naar Amsterdam!! En dan nóg die smoes gebruiken? lame!!

Old Post Aug-18-2002 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click Here to Email Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

jaja was vel vet feestje (niet zo mooi als dance valley, SPAARNWOUDE area kickt ass) mysteryland terrein was gewoon een kut knollen terrein. niks speciaals. hier in de buurt heb je wel 1000 van zulke weilanden

Overdag verder vond ik het eigenlijk wel te heet. Na de meeting toen ik bij gielen stond te springen ging het ff niet goed. snel veel water gehaald over me heen gegooid en in de schaduw gaan staan anders had ik echt een zonnesteek gehad.

De deuren zouden om 11 uur opengaan maar om half 12 gingen ze pas open. terwijl ze eigenlijk nog lang niet klaar waren. apperatuur moest nog worden aangesloten. Prijslijsten moesten nog worden opgehangen. echt een vet minpunt. 11 uur open is 11 uur open en dan moet je gewoon klaar zijn. kwa weer hadden ze een perfecte voorbereideing dus ze moeten gewoon klaar zijn.

Toen ik binnenkwam zag ik paar pcs staan met een of andere mysteryland screensaver of zoiets .dus ikke denk; ff lekker internetten
dus ikke start internet explorer komt er zn nerd van id-t aanlopen. met allemaal schelden ja dat mag helemaal niet, ik gooi je er er zo uit. Ik zeg staat toch helemaal geen bordtje of zo dat dat niet mag. Nee dat weet je best zegt ie, ik: in de heineken music hall kan je ook internetten dus ik d8 hiero ook. toen was ie stil en ben ik weggelopen

Nu over de djs: De helden van de avond;
Iedereen loopt trouwens wel op Dana te geilen maar die dj luna die draait Dana er dus ff flink uit. Hij heeft lef, probeert er bij te sccratchen. 3 draaitafels tegelijk + een vet nummer dat ie zelf heet gemaakt

Die anne savage vs eddie halliwel was echt zo vet. lekkere hardhouse wat ze langzaam afbouwde naar trance zonder dat het saai werd. Scott Bond nam het volgens mij van hun over. ik liep de tent uit maar toen ik hoorde dat ie ligaya draaide snel terug gegaan.

Maar de man van de avond was natuurlijk Marco V. Hij begon met in charge. ik stond vlakbij de boxen en de V bass dreunde zo lekker. Hij bouwde zijn set heel goed op en bij Cafe del marco gingen alle lazers aan erg vet hoor!!!! de mainstsge was verder echt vet opgebouwd die boot heeft ze veel knaken gekost.

na de heer v moesten we gaan i.v.m met de laatste trein. jamemr dat ik het vuurwerk en picotto heb moeten missen. maar ja da hedde welus.

meeting was trouwens ook gezellig en Optimus moet leren blazen

mzl bas

Old Post Aug-18-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by magrec
Scott bond draaide na judge jules hehe daar was ik........(no comments) ik heb helaas matt hardwick niet gezien.

owja en seb fontaine is idd NIET geweest hij is ook niet in de <<0>> wezen draaien remy heeft hem daar vervangen..

reden vliegtuig gemist...

Merk dat ik een lekker feessie heb gemist, maar dat heb ik goed gemaakt door een klein feessie op het strand te maken met een stel vrienden.

En dan 's avonds naar de Eau om meneer Fontaine te gaan bezoeken. Godverdomme is die knakker er gewoon niet, wat een wanker zeg. En wat een kut excuus "heb me vliegtuig gemist". De vervanger was helaas geen Remy, had top geweest. Ashley Cassele heeft hem vervangen, op My Lexicon na kon hij mij niet echt in de mood krijgen. Uit ellende 3:15 weg gegaan, aangezien 5 uur Armin pas ging draaien. Hoor ik nu achter af dattie al om 4 uur binnen was gvd gvd gvd

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-18-2002 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
over armin gesproken: hij draaide trouwes nie in de id&t radio tent meen ik, evenals michel de hey.. beetje beroerd geregeld dus .

Armin draaide wel degelijk in de ID&T Radio Tent, hij kapte er alleen al om half 11 mee.....en had dus maar een halfuurtje gedraaid.

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-18-2002 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click Here to Email mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Durafei
the crazy russian

Registered: Oct 2000

Abso-fuckin'-lutely AMAZING party !! Living in Canada, I've never been to such a great party with SO many people and so many amazing DJs !

I've heard Yves Deruter, Hennes and COld, Dumonde and Armin Van Buuren and partly some other DJs.
Dumonde was BRILLIANT ! Henees and Cold were close second !
This was definitely best party of my life so far !! Too bad it was over so quickly !!!
AMAAAAAAAAAAAAZING !!! AMAAAAAAAAAZING !!!

Anyway, I will make sure that I'll visit Mysteryland again !!

Thanks to JPLoveparade for entertaing us the whole evening !

!!!!!!! WOW !!!!!

My Blog: durafei.blogspot.com - Last Update March 23, 2006

Old Post Aug-18-2002 18:18  Canada
Click Here to See the Profile for Durafei Click Here to Email Durafei Click here to Send Durafei a Private Message Visit Durafei's homepage! Add Durafei to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Zo ff mijn report dan:

Om 8:55 vertrokken om jeroen (die gozer die met me mee was) op te halen) met de auto verder door naar apeldoorn om daar met de trein van 9:28 te vertrekken naar amsterdam cs en daarna naar sloterdijk. Helaas mocht ik niet met de auto door naar ruigoord...volgend jaar echt wel...

Uiteindelijk waren we rond 10:40 op sloterdijk alwaar we nog ff geld uit de muur moesten sleuren. Het viel me op dat het behoorlijk rustig was. Het vervoer met de bus was prima geregeld en binnen 15 minuten waren we alweer uit de bus maar helaas we moesten nog een stukje lopen maar ach wel leuk om al die golfers te zien. Ook leuk dat één van die karretjes van die golfers op een heuveltje stond en opeens zin had om een stukkie te gaan rijden naar het water, iedereen roepen schreeuwen en lachen

Zoals gezegd stelde het fouileren geen ruk voor maar bij mij moest er dus wel druk gezocht worden helaas gebeuren er altijd dingen met mij die je maar op het hoopje toeval kunt gooien, zo ook deze keer, ben je 100 km van huis op een één of ander verlaten rotstukkie grond sta je in een rij wie staan er achter je.. oude schoolvrienden van de middelbare school uit het nog zo stommere plaatsje heerde naja.....snel weglopen lukte ook niet.

om 11:30 waren we binnen alleen geen muziek wel alveel lekkere vrouwen zo zaten we een tijdje op een bankje voor de vip en daar liepen weer zat mooie exemplaren rond wat wij samen met de security niet erg vonden. zo rond 12:00 hoorden we al uit verschillende hoeken van het terrein muziek komen maar op de mainstage geen dj te bekennen na 5 minuten zien we benny rodrigues op een golfkarretje naar main stage gereden worden. Benny R is een grote liefhebber van het nummer shakedown - at night dus dat nummer heeft ie ook een paar keer gedraaid zijn set was voor de rest erg funky en heerlijk om de dag mee te beginnen. na benny was het de beurt aan lucien foort en die ging lekker duister van start (complimenten aan benny die echt perfect eindigde voor lucien) en dat was voor mij het begin om flink te gaan dansen na een tijdje zag ik al de eerste bekenden en met hun zijn we mee gegaan naar dave seaman, ééns kijken of hij zijn baggerset van earth kon goedmaken. Nou en of wat een heerlijke set was dat. Na dave seaman zijn we naar de meeting gelopen waar mijn maat eerst niet echt veel zin in had hij had ook niet mee gehoeven maja hij ging mee. Meeting was erg gezellig en na een tijdje vond die maat vanmij het ook wel leuk.... (naast dat optimus moet leren blazen moet de sjappie van een darkzwevere dat ook maar es leren) na een tijdje te hebben rondgehangen bij de meeting werd het tijd om naar de soap tent te gaan.

De soap tent tiefswarsch ofzoiets was aan het draaien niet interessant want de dames die voor hem liepen waren veel leuker, koen van trojen weet ze wel te vinden damn wat een wijven, (springt zo'n gozer van het publiek in het water hehe iedereen klappen/fluiten maar binnen 10 seconden lag ie er ook weer uit) tom novy heb ik helaas niet kunnen horen omdat ie te laat was. De soap tent was de rest van de dag ook half leeg en 80% van die mensen die erwel waren stonden ook alleen maar te geilen op die meiden.

Nu werd het tijd om ff minder genoegen te nemen met de muziek.
Judge jules stond op het programma, hij draaide eerst wel ok (revolution/members of mayday mix up) maar toen ging ie een plaat draaien met een vrouwenstem en dat was zo schel dat was fvcked up gewoon werd ik ook nog uitgelachen door een kennis van me dat ik in deze tent stond (zijn excuus dat ie erwas: ik zoek vrienden naja hij was sneller weg dan ik)...vanaf dat moment weet ik niet meer precies wie wat waar ik heb gezien...
ferry corsten/armin v buuren heb ik nog wel gezien,

net zoals de gehele set van felix da housecat echt een superset (silverscreen, emerge en andere vette elektro platen) tijdens zijn set vloog er een helikopter over het terrein en dat was wel lullig voor felix want tijdens zijn set moesten er ff helikoptergeluiden worden gedraaid omdat een gek zich vanuit dat helikoptertje zich naar beneden liet storten en pas op 100m hoogte zijn parachute opendeed, wel vet cool om die parachutist zo hard naar beneden te zien komen zonder dat ie die parachute opendoet hehe (stuntje van red-bull)

na felix de set van westbam dat was ook supergoed.....(OLDSKOOOOOOOL wat een vette plaat iemand naam???)

Tijdens westbam naar progressive gelopen voor de set van seb fontaine die het voor de 4e maal in 2 jaar flikt om niet te komen opdagen bij een event in nederland, wat hij ook wel ééns doet is 2 platen draaien en dan er maar mee ophouden...)
maar remy draaide wel vet op dat moment en daar zag ik leander ook vet uit zijn dak gaan, na remy ging stef weer draaien en dat was toch supervet, zo stond djrv ook leker te spacen

en om 22:00 vonden we het wel goed, ik was nog wel fris maar die maat van me had er niet veel zin meer in, lopen we terug opeens bam LASERS fuck ben je net op weg naar huis

al met al een topfeest:

owja ashley casselle draaide echt te trage progressive damn wel vet maar niet op een feest en q-dance tent sjezus wat een publiek

Old Post Aug-18-2002 18:27  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click Here to Email magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp

Registered: Apr 2001

quote:
na felix de set van westbam dat was ook supergoed.....(OLDSKOOOOOOOL wat een vette plaat iemand naam???)

Westbam & Nena - Oldschool, Baby

Old Post Aug-18-2002 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click Here to Email jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:52.

Forum Rules: