Jean ken je nu beter DJ TMF noemen.......wat een prutser......
Echt zonde van die klootzak, want in zijn IT-tijd was hij volgens mij nog wel te beluisteren.
Hij verkloot de hele trance scene........fack JEAN
BOYCOT DJ JEAN!!!!!!!!
May-25-2001 15:13
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dwingo Het zou nog beter zijn alsie een straatverbod kreeg omdattie te lelijk is, of dat hij opgesloten wordt in Artis omdat hij te veel op een aap lijkst.
Ik ben er ook niet bepaald rouwig om dat ik dat nummer nog niet gehoord heb.
Het nieuwe nummer is echt diep triest, en hij was met de trein naar TMF gegaan. Cool he, wat een mafkees is dat zeg.
May-25-2001 15:21
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by TranceFool Ik heb het idee dat ze van andere mensen ideeen hebben gekierd.
1. Doet jullie die twee dames niet heel erg veel denken aan 2 Symboles, ja toch????
2. Ik vind het gare deuntje toch echt wel iets weg hebben van Cygnus X - Superstring. Als je het melodietje verlaagt en het een klein beetje verandert kom je hier volgens mij echt wel op uit.
Verder, het toppunt van de clip van onze scratchmaster vind ik toch wel dat hij onder zijn been door gaan scratchen, GGGGRRRRRRR
Lattuurrrzzz....
Ja, precies, ik dacht ook gelijk aan superstring toen ik de clip op tmf zag ! Die Jean toch, arme jongen....
May-25-2001 17:29
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Re: Re: Re: nieuwe van dj jean :r :r
quote:
Originally posted by Blik
hehe, dat zei die gister bij mental Theo on the road, hij is al 10 maanden zijn rijbewijs kwijt, mental theo al 4 maanden, ze worden allebei door een chauffeur gereden
onze theo reed 225 k/m per uur waar je 80 mocht in zijn BMW heb ik gehoord
May-26-2001 14:36
Blik
The Almighty Blik
Re: Re: Re: Re: nieuwe van dj jean :r :r
quote:
Originally posted by basvh
onze theo reed 225 k/m per uur waar je 80 mocht in zijn BMW heb ik gehoord
hehe, mijn Theo zul je bedoelen, ome Theo is geboren in Rosmalen
ik heb net het nieuwe nummer van DJ jean gehoort.
Zeer slechte productie. Mijn god.
Dat had ik nog beter gekunnen. Opzich zit er wel iets van een lekkere sound in maar het is niet "NRG" genoeg en wat ze af en toe met die pitch doen of zo verneukt het helemaal.
Het lijkt alsof iemand de hele tijd die pitch een keer naar beneden schuift. En dan klinkt het voor geen meter meer.
Ik heb dat nummer (gelukkig??) nog nooit gehoord.
Maar als ik zo een beetje lees is het echt een bagger nummer met een bagger clip van een bagger-dj.
Ik had eigenlijk gehoopt dat "de mummie met de pet" zou stoppen met plaatjes maken. Maarja...je kan niet alles hebben, het zal wel weer een hitje worden.
May-31-2001 16:24
Blik
The Almighty Blik
heeft iemand trouwens G-Spott - NRG gezien op TMF, dat is ook alweer zo'n baggerclip, het liedje is op zich wel tof
in deze versie zitten iets meer vocals, ik vind de versie met minder vocals toch wel beter
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Blik heeft iemand trouwens G-Spott - NRG gezien op TMF, dat is ook alweer zo'n baggerclip, het liedje is op zich wel tof
in deze versie zitten iets meer vocals, ik vind de versie met minder vocals toch wel beter
ik heb die clib van g-spott ook gezien, is echt niks ja
een stel dansende cola blikjes, volgens mij dansen ze niet eens in de maat van de muziek. De clip vond ik ook gewoon op een winamp visualization ding lijken
May-31-2001 17:44
raoel
just addicted
Maar wat interreseert mij zo'n clip nou.
4 x helemaal niks
Als het maar een lekker nummer is en in het geval van
G-spott - NRG
is dat zeker het geval, tenminste ik vindt het wel een relaxed nummer.
nou ik zeg het nog maar es een keer JEAN ZUIGT...hehehe dat kan je niet vaak genoeg zeggen.Het word gewoon leuk om naar een discotheek te gaan om te kijken hoe hij het elke keer weer verkloot echt geweldig hoe die knakker soms kan kutten...
Ja NRG van G-spott vind ik ook een relaxt nummertje hoor...lekker blij deuntje net als bartezz on the move
Jun-01-2001 13:51
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Wat een superteringnummer van die Jean...... En die clip is inderdaad erg triest. Met ze geklooi op die draaitafels, straks staat die ook zo op Seansation, Gaat ie ook een plaat onder ze been door mixen. Ze niveau daalt per dag...de STAKKER.