return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lemon8, Parham & Putte - X-mass @ Weekender!
View this Thread in Original format
Fokused
FOKUSED & GK proudly presents WEEKENDER!
Weekly beats, booms and undergound sessions
Every Friday at Göta Källare, Folkungagatan 45, Stockholm

FRIDAY THE 26TH OF DECEMBER

MAINFLOOR: LEMON8 (INNER SANCTUARY, HOLLAND), PARHAM & PUTTE PONSBACH (B2B)
THE BALCONY: JÖRGEN ANDRÉASSON (4 hour set)

OPEN HOURS: 21.00-03.00
ENTRANCE: 100 SEK (120 SEK FOR NON MEMBERS)
FREE ENTRANCE BEFORE 22.30

www.fokused.net



Harry Lemon aka Lemon8 has been a DJ and producer for quite some time now, whilst producing a soundtrack of a generation at the same time. "Model8" - his first ever produced track - is considered to be a classic by many and still sounds fresh today even though it saw it's first release in 1993. The same goes for "The Bells Of Revolution" which he created in 1995.

As a DJ he became a household name in Holland and abroad, playing the most influential clubs and parties. With all those influences gathered during his 15 years experience as a DJ, he could never be pinpointed to one particular style. His sets were - and still are - raw and eclectic. Moving from club to techno, from progressive to breaks, with the ever constant denominator of funk. Mind you, not that many people know he once started out as DJ Funkateer before transforming himself into Lemon8 in 1993.

Today he is considered to be one of the most prolific DJ/producers of the new millennium. Ever changing and evolving, Lemon8 has become synonymous with quality. Almost like a trademark, you can see the name Lemon8 on various sleeves of the best dance labels across the globe and he definitely became one of the top remixers in the world. For the past two years he did some 25 remixes for labels ranging from Australia to Switzerland and from the UK to the US. His single 'New York, New York' has become the best selling record of late 2002 in his native Holland.

Harry released 'The Inner Sanctuary Sessions' album in 2002. The album contains 20 original tracks and remixes from the prior 2 years and proves the fact that he's not only an outstanding producer, but an excellent DJ as well. Now, he's being regarded as one of the few DJ/Producers who made it to the select company of the international DJ elite.

www.djlemon8.com
SteveTranz4ever
Fan synd man är i Malmö det datumet... men va fan jag får ju äta mammas mat där iaf.


Tycker ni som e kvar i Sthlm bör se Lemon8 iaf. :)
Can
grymt! det här ser jag verkligen fram emot! Lemon8 knäcker!!
Vizay
vore grymt nice å dra dit men de e rätt tajt efter jul, e kanske uppbokad själv den 26:e också men det är inte 100% klart ännu...

en sak e iaf säker, har jag inget viktigare för mig så e jag där lätt :)
Sand Leaper
W00t! Forrige gang Harry var på Fokused(Februar i år) var det sinnsykt bra, bare dumt at jeg fikk mageproblemer og ikke kunne danse så mye som jeg ville. I Amsterdam var han også helt konge. Sammen med Parham og Putte kommer nok dette til å bli enda fetere! Skulle ønske jeg var 20...:(
zamson
ätbart! :haha: :crazy:
Versace
lemon8 förra gången e nog den bästa spelningen i år, rent musikmässigt, o då menar jag inte enbart Fokused-fester.

hoppas han verkligen överträffar sig själv den här gången...

nån som vet om det finns nån ny set ute på nätet med lemon8, nåt från de sista 2-3 månaderna??
WhiteRussian
Lemon 8 eller techno dagen innan...har inte råd med båda.
Blir nog Lemon 8, han var grym i vintras på GK... :)
lonne
Missar inte Lemon 8 för allt smör i småland ! Jesse är det bokat ?
Virus
quote:
Originally posted by lonne
Missar inte Lemon 8 för allt smör i småland ! Jesse är det bokat ?


Man skulle det va.. Grejen är den att mitt plan går 7 på mogonen dan efter :whip:

zamson
FAAAN va irriterad jag är... har lyckats få vinter kräksjukan och är helt förstörd. Nu missar jag Lemon 8 igen :whip:
Vizay
fan va synd zammy :/

aja min spelning blev framskjuten en vecka så jag e där ikväll :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement