return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Wil je dat TOR unbanned wordt ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by mellow_head
Och Luc ge zijt een pedofiel, doe ni zo marginaal :p

Hebt gij in uuw veralgemeende en wereldvermaarde verzameling geen teens staan?
Vishnu
Verdienstelijke poging om terug wat meer animo in dit forum te blazen Luc :p
Push2005
Hij is wel echt gebanned é frisco :p
domineesje
Waarom geloof ik dat niet :(
Transfusion
De vraag blijft uiteindelijk, wat was er het eerst, de kip of het ei.

Ik hou het persoonlijk bij het ei.
Jasperovitsj
Who where the what now?
Xilver
Kan er nu eens een duidelijk antwoord geformuleerd worden over waarom TOR geband is?
domineesje
quote:
Originally posted by Xilver
Kan er nu eens een duidelijk antwoord geformuleerd worden over waarom TOR geband is?



Dat zever is volgens mij, Luc startte die thread voor wat meer beweging te hebben hier op 't forum... Don't shoot me if I'm wrong.

Benny, kan jij dit hier bevestigen?
CygnusX
quote:
Originally posted by domineesje
Dat zever is volgens mij, Luc startte die thread voor wat meer beweging te hebben hier op 't forum... Don't shoot me if I'm wrong.

Benny, kan jij dit hier bevestigen?


Kevin heeft me gecontacteerd dat hij niet meer kan posten en de boodschap krijgt dat hij gebanned is. In de modlog staat echter niks over hem. Wat het nog vreemder maakt is Kevin's verhaal. Luc zou op een link naar een Britney Spears sexvideo geklikt hebben in de ChillOut Room, waarna hij geïnfecteerd met een virus en gebanned was. TOR wou in die thread die post quoten, om zodoende andere mensen te waarschuwen, maar hij bleek toen ook gebanned te zijn (zonder die link te openen). Luc en Kevin deden beiden een virusscan. Luc kon het virus verwijderen, Kevin vond niets. Luc is niet meer gebanned, Kevin nog altijd. Swamper is op de hoogte gebracht en ik wacht op zijn antwoord :)
christina
quote:
Originally posted by CygnusX
Kevin heeft me gecontacteerd dat hij niet meer kan posten en de boodschap krijgt dat hij gebanned is. In de modlog staat echter niks over hem. Wat het nog vreemder maakt is Kevin's verhaal. Luc zou op een link naar een Britney Spears sexvideo geklikt hebben in de ChillOut Room, waarna hij geïnfecteerd met een virus en gebanned was. TOR wou in die thread die post quoten, om zodoende andere mensen te waarschuwen, maar hij bleek toen ook gebanned te zijn (zonder die link te openen). Luc en Kevin deden beiden een virusscan. Luc kon het virus verwijderen, Kevin vond niets. Luc is niet meer gebanned, Kevin nog altijd. Swamper is op de hoogte gebracht en ik wacht op zijn antwoord :)


conclusie: luc zijn pc is het gewoon om seksvideo-met-virussen-links te openen, die van TOR ni

domineesje
Er is blijkbaar iemand die hem bezig houdt met ''t filmpje ' overal te posten :whip:
Xilver
lolol Luc vetzakske :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement