TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!!
Pages (3): [1] 2 3 »
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!!
Na de blamage van vorig jaar (niet op vakantie geweest
) ga ik dit jaar eindelijk weer lekker weg uit NL.Dit jaar ga ik met een horde vrienden naar KRETA!!.Ik vertrek 6 juli en blijf lekker 2 weekies chillen daar......O man ik kan echt niet wachten.nog maar 3 weken......KRETA HERE WE COME!!! 
GREETZ!!
deze thread is al een keer geweest volgens mij, maar anyway
ik ga dit jaar met 16 (waarschijnlijk 15 want ik hoor net dat een maat van mij een ernstig scooter ongeluk heeft gehad
) naar blankenberg, belgie. ik ben er van 6 tot 13 aug
Salou!!!!!!!!!!!!!!!!
2 julie vertek ik voor een week salou, superzin in....

Fryslan!!!!! .....o nee..daar woon ik al...
Ik kan niet eens op vakante in me achtertuin want die heb ik niet! @*#$%@^ gvd.....maar jah....later dit jaar wel weg...zou eerst op skivakantie maar ga toch liever naar de UK!!!!!! London babay!!!!
wij gaan weer een week dik lam op terschelling hehe
El Arenal, Mallorca
Lekker twee weken naar El Arenal. Gaan we onze gekke Theo opzoeken.
De digitale camera gaat mee. (Ook reden waarom ik niet naar Mysteryland, maar ok) Ik vertrek 25 juli en kom 8 augustus terug.
Nog 5,5 (??) week!!!
MALLORCA HERE WE COME
Lloret.....Espa�a
Heel origineel maar toch wel lachen
ben er vorig jaar ook al geweest, clubs vallen alleen wel wat tegen, heel commercieel of hard-core...
maar toch ff 17 daagjes zon, zee, vrouwlijk schoon
en feesten!!!
Re: Lloret.....Espa�a
| quote: |
| Originally posted by Jesse vrouwlijk schoon en feesten!!! |
Re: Re: Lloret.....Espa�a
| Originally posted by Robvef Dit zijn toch de enige twee dingen waar vakantie om draait of niet |
IDD maar deze keer blijft t alleen bij kijken
Re: Re: Re: Lloret.....Espa�a
Originally posted by Jesse IDD maar deze keer blijft t alleen bij kijken toch lastig als je niet single op vakantie gaat |
Re: Re: Lloret.....Espa�a
| Originally posted by Robvef Dit zijn toch de enige twee dingen waar vakantie om draait of niet |
15 juli vertrek ik, voor 2 weken, met een paar vrienden richting Kos, griekenland... nog maar 4 weken!! wat heb ik daar een zin in!!! weer ff 2 weken helemaal los!!
1 augustus naar Mallorca
El Arenal
Re: Re: Re: Re: Lloret.....Espa�a
| Originally posted by Robvef Maar waar ga je heen??? |
| Originally posted by Blik Salou!!!!!!!!!!!!!!!! 2 julie vertek ik voor een week salou, superzin in.... ![]() |
| Originally posted by cyberia aah gij gaat der hene voor een week dus gij zijt dan de negende al weg? |
| Originally posted by Blik nee, dat betekent dat ik een week in Saloe zit en dus 10 dagen weg ben, ik ben op de 12de al weer thuis, volgend jaar dus echt wel zeker 17 dagen |
| Originally posted by cyberia ah damn,ik land er de negende,en blijf er voor drie weken |
| Originally posted by Blik 3 weken, dat is gruwelijk lang, maar wel heel vet, zul jij bruin worden |
Ik gaat eens een keertje naar Luxemburg.........weet me god niet of daar nog leuek vrouwen rondlopen......ik hoop het wel
enanders wordt het alleen maar bier tanken......
groeten
| Originally posted by cyberia awel ja dan val ik ni op hier in mijn buurt lol |
17 daagjes Salou voor mij...
1 week was veel te kort, en 3 weken weer net te lang....
| Originally posted by cyberia awel ja dan val ik ni op hier in mijn buurt lol |
lexie gaat naar Spanje. niet naar salou, weet niet precies waar heen. Spanje is genoeg
| Originally posted by Empathy 1 augustus naar Mallorca El Arenal |