TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ben jij Starmaker ook zo moe???
Pages (2): [1] 2 »
Ben jij Starmaker ook zo moe???
Check Starbreaker!!!
http://freak.pulse.nl/starbreaker/

haha... ik heb het gehaald! :0
jah, dus begin der ook maar niet over 
leuk progje, als die het bij mij zou doen, kut macromedia
ja, ik ben starmaker moe...
programma doet het geloof ik niet...
lol download je wel die plug in dan? 
henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe 
Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo?
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo? |
| Originally posted by Akira nou al die mannelijke zanger zijn een stelletje sukkeltjes....oooh die bart met zijn homokop en die andere gast die denkt dat ie super goed kan zingen is ook maar een smeerlap.. Kijk die jongen die basst vind ik nog redelijk normaal.... |
De vorige Starmaker-thread liep geloof ik uit op een Dutch-Babe thread ofzo
...
Deze lijkt uit te lopen op niets, of er moet iemand ingrijpen 
Nou WVG maak er iets leuks van zou ik zeggen
| Originally posted by Dj Lex Nou WVG maak er iets leuks van zou ik zeggen |

jezus wat een gasten die keeper ben jij dat ???
Dit gaat te ver WVG
Ja, ik moest er iets leuks van maken...
Nou is het weer nie goed...
Hoezo ben ik die keeper ??? vaag...
Die assistent-trainer (onderste foto, rechts) is mijn oom en mijn raadsel is hoe je dat kunt zien...
| Originally posted by Dj Lex Dit gaat te ver WVG |
| Originally posted by Akira nee lexie dat is goed |
Dit is goed??
huh, nah ja....
Ik ga ervandoor...
Post de oplossing maar hier...
makkelijk!!
die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG
dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????

| Originally posted by Optimus Trance makkelijk!! die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG jouw naam is WVG dus W(willem???) van Grinsven!!!!! ok, ik heb gewonnen Gaston, wat zijn de prijzen????? ![]() ![]() |
*teleurgesteld* is dat alles???
ik had me helemaal voorbereid op een mooie prijs, kaartjes voor een party ofzo, en dan krijg ik dit.....
ok, een niuewe raadsel, moet ik fftjes over nadenken, krijgen jullie vanavond, oke?
| Originally posted by Akira henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe |

anna der leuke tong oefeningen enzow! prachtig!
| Originally posted by Optimus Trance makkelijk!! die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG jouw naam is WVG dus W(willem???) van Grinsven!!!!! ok, ik heb gewonnen Gaston, wat zijn de prijzen????? ![]() ![]() |

...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !!
| Originally posted by -=WVG=- Inderdaad Willem van Grinsven... Gaston wat zijn de prijzen haha, dat zeg ik ook altijd als er prijzen te verdienen zijn... ![]() Maar wat ik eigenlijk bedoelde is hoe je nou kunt zien dat hij mijn oom is...ook voor mensen die hem niet kennen... Het antwoord zou dus eigenlijk moeten zijn omdat hij een glas bier in zijn handen had ![]() ![]() ![]() ...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !! |