TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Iedereen uit de omgeving-Den Haag lees dit even!!!
Iedereen uit de omgeving-Den Haag lees dit even!!!
Een vriend van mij organiseert een party op 5 juli in de sandokan in den haag met dj's marco v, lucien foort, erick e en mr sanderson aka nastra azzurro van dit forum. Het wordt echt heel gaaf en iedereen is welkom. Kaarten kosten 30 piek en iedereen moet komen!!!
later
michiel
Re: Iedereen uit de omgeving-Den Haag lees dit even!!!
| quote: |
| Originally posted by michiel Een vriend van mij organiseert een party op 5 juli in de sandokan in den haag met dj's marco v, lucien foort, erick e en mr sanderson aka nastra azzurro van dit forum. Het wordt echt heel gaaf en iedereen is welkom. Kaarten kosten 30 piek en iedereen moet komen!!! later michiel |
de sandokan is een discotheek in den haag
over 2 dagen zijn de flyers en de posters er en hangt den haag en scheveningen er vol mee en liggen ze ook in de platenzaken in den haag en leiden. best vet
maar er is hier nog niet zoveel animo merk ik. maakt niet uit, het raakt toch wel vol
later
michiel
niet omgevind Den Haag maar toch......
Ik zit in salou dan, dus ik zit ergens anders te feesten
Sandokan?? Nog nooit van gehoord... waar is het in Den Haag dan????
Huh is het zo Mich?????????????
Nee joh jaman
als jullie mij willen zien (verneuken...euhhhhhhh knallen)
Dan moet je ff langs komen.....
Ik wil ook de flyer zien met me naam er op....
Yessssssssss
Eerst een Nastro-tje
later
Whatever man
(dit kan een doorbraak betekenen)YEsssssssssssss
maarja ff afwagten
Mij verteld dat ik Net voor Lucien Draai
Ik d8 de tering he WTf Holy Cow
Ik heb er egt zin in man
tell u more later
Yesssssssss! Ik ben erbij! Ik wil Lucien en Marco weer ff zien! En Mr. Sanderson natuurlijk! Iedereen komen dus! Wordt echt vet! Komt ook een vette lasershow!
zozo Nastro !! dat zijn geen onbekende naampjes waar je tussen staat !! proficiat!! al een beetje bedacht wat je allemaal gaat draaien ? 
| quote: |
| Originally posted by M5 zozo Nastro !! dat zijn geen onbekende naampjes waar je tussen staat !! proficiat!! al een beetje bedacht wat je allemaal gaat draaien ? |
Re: Iedereen uit de omgeving-Den Haag lees dit even!!!
| quote: |
| Originally posted by michiel Een vriend van mij organiseert een party op 5 juli in de sandokan in den haag met dj's marco v, lucien foort, erick e en mr sanderson aka nastra azzurro van dit forum. Het wordt echt heel gaaf en iedereen is welkom. Kaarten kosten 30 piek en iedereen moet komen!!! later michiel |


???? Misschien kom ik wel ja, ik kijk wel
Zozo Nastro dat is heel cool, draien tussen al die grote namen is toch echt niet niets. Echt cool voor je, kan inderdaad wel je doorbraak betekenen.
SUC6

Ik vind het heel vet dat je moet draaien nastra...maar ik wil alleen zeggen dat je je nergens op moet gaan verheugen want m'n vriend heeft al meerdere malen met Tiesto, Armin, Erick E, Michel de Heij, Gielen, Mark van Dale, Jurgen en Lucien Foort gedraaid..en de enige die eens iets vets heeft gezegd as Michel...maar die vond hem toen nog te soft draaien voor Nighttown (toen draaide ie nog tiesto uplifting style)...ze denken eigenlijk alleen aan hun eigen centjes (hoewel..Armin en Johan Gielen zijn echt SUPAtof btw)...maar jah...ik hoop dat jij wat meer geluk hebt want vers bloed is altijd goed (lolz josta de vampier)
SUC6!!!!!! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.