TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Chatten Met Tiesto!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
Chatten Met Tiesto!!!!!
Ja mensen, je kan chatten met tiesto, vanavond (woensdag) via radio 538. Check www.radio538.nl voor meer info
KEWL

haha lol zeker met 300man tegelijk !!
Ja, ik weet ook nie hoe ze dat gaan doen, maar ja je kan het altijd proberen.
ik ga het in ieder geval niet proberen 
nee, ik ben het ook niet van plan
maar als je het toch probeert veel plezier...
(je kunt beter nu al inloggen op die chatbox om kans te maken
)
ik ga het ook niet proberen, lukt je toch niet om iets te zeggen
Nou, als iedereen er zo over denkt
BTW: Ik ga Tiesto zien in Lloret, YEAH
Hij draait de 16e in Bumpers, COOL
Ja dat lukt heus. Wel leuk initiatief natuurlijk
nou ik ag het dus ook echt niet proberen...
Dude das lache initiatief 
Ik heb toen een keer gechat met die .. eeh.. hoe heten ze ookalweer.. "girlthing".. zon meidengroepje.. best wel beetje boel lekkere meidjes zitte daar in!! Anywayz vriend belde me op.. kommop log in op 538 gaan we ze ff spamme...
wij ingelogt.. zitte we bij die chat is alleen dat nederlands trampje er! wtf! Wij vragen
"hey ben jij die lelijkste van girlthing? die Nederlandse?"
en spamme met allemaal stuff zoiets --------============= SPAMMMM ==========-------x (let vooral op het xje
daarmee kan je zoveel text doen als je wil 
wel elke keer een andere copy paste doen he
gewoon een =je erbij of eraf
ander moe je weer 10 sec w8e 
Haha... die chat zou om 11 uur afgelope zijn maar ze was er na 22:20 al nie meer... hoe kan dat nou?
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Dude das lache initiatief ![]() Ik heb toen een keer gechat met die .. eeh.. hoe heten ze ookalweer.. "girlthing".. zon meidengroepje.. best wel beetje boel lekkere meidjes zitte daar in!! Anywayz vriend belde me op.. kommop log in op 538 gaan we ze ff spamme... wij ingelogt.. zitte we bij die chat is alleen dat nederlands trampje er! wtf! Wij vragen "hey ben jij die lelijkste van girlthing? die Nederlandse?" en spamme met allemaal stuff zoiets --------============= SPAMMMM ==========-------x (let vooral op het xje daarmee kan je zoveel text doen als je wil ![]() wel elke keer een andere copy paste doen he gewoon een =je erbij of eraf ander moe je weer 10 sec w8e ![]() Haha... die chat zou om 11 uur afgelope zijn maar ze was er na 22:20 al nie meer... hoe kan dat nou? |
| Originally posted by Blik ik ga het ook niet proberen, lukt je toch niet om iets te zeggen |
| Originally posted by rellivisit En in een 538 chatsessie kun je toch geen diepzinnige vragen stellen aan the man. Zal wel een huisje,boompje, wat is je favo nummer, chatsessie worden. |
Ik zou wel willen weten hoe de opvolger van Tensi gaat heten
volgende week zaterdag ga ik tiesto zien , woooooooooot
Ik ga het ook niet eens proberen. En trouwens wat willen we nou nog van die gozer weten. Volgens mij weten we hier al genoeg van hem 
En als we willen weten waar die draait, dan check ik wel een of andere partyagenda of hier het forum

Ik wil wel wete of die vriendin van hem niet ook nog een leuk jonger zusje heeft..
yes ik gaat chattuh!
en Lex uiteraard vergelijk ik tiesto niet met zon troep bandje.. duh!
Ti�sto komt ook op Extrema aquabest. Maar ja, alleen de naam zegt het al, vaak foute nogal "hai" mensen. Ach ja, niet allemaal he. En ti�sto trekt toch wel het goede publiek aan. TA's!!!!
| Originally posted by rellivisit Ti�sto komt ook op Extrema aquabest. Maar ja, alleen de naam zegt het al, vaak foute nogal "hai" mensen. Ach ja, niet allemaal he. En ti�sto trekt toch wel het goede publiek aan. TA's!!!! |

| Originally posted by Henkie_henk Ik wil wel wete of die vriendin van hem niet ook nog een leuk jonger zusje heeft.. yes ik gaat chattuh! en Lex uiteraard vergelijk ik tiesto niet met zon troep bandje.. duh! |
| Originally posted by Robvef Mocht zij nu nog een zusje hebben, dan hoop ik dat ze uit Breda of omgeving komt. Dan heb ik er tenminste wat aan |
Ik zit nu te chatten met tijsje en nog 100 andere 
Ik heb hem net gevraagd wanneer urban train gereleased wordt, pas in september

grtz,
TNG
| Originally posted by tango Ik zit nu te chatten met tijsje en nog 100 andere ![]() Ik heb hem net gevraagd wanneer urban train gereleased wordt, pas in september ![]() grtz, TNG |
dat hij je antwoord gaf want er zaten wel 350 man daar...., want een domme zooi was dat overigens!
"nog 35 dagen naar mallorca"=> het aftellen is begonnen Robvef! Relaxt!

Ja klopt.Het was kei druk, en toch beantwoordde hij net mijn vragen. (Geluk?). Maar inderdaad, hij gaat binnenkort een paar keer samen draaien met oakenfold. En er zijn trouwens 40 acetates uit van urban train, dus de kans dat we hem eerder op het net zien dan september lijkt me sterk.
Maar inderdaad allemaal van die 538 losers, dus als je dan een vraag stelt met een beetje inhoud dan valt dat wel op. Want wie kende oakie nou in de chat naast mij en tijs? (en jij dan)
grtz,
TNG