TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo
IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo
Jaaaaaa impulz outdoor gaat door.
de gemeente heeft toestemming gegeven!!!!!!!!
1 setpember bussloo.
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....
GREETZ!!!!
Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen.
| quote: |
| Originally posted by Bellie Hoe bedoel je toestemming? Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand.... GREETZ!!!! |
| Originally posted by magrec Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september. Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen. Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort. |
| Originally posted by magrec Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort. |
| Originally posted by Mysteric allemaal met de benewagen |
| Originally posted by Robvef Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen. |

| Originally posted by Glaniskanis Heej loop niet te lullen ja Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad) En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Robvef Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar |
| Originally posted by Mysteric allemaal met het paard |
Is er eigenlijkk al iets bekand van de nieuwe line-up ????
ik denk dat je wel met 98% zekerheid kan zeggen dan JP & Harding van de partij zijn ......die hebbben volgens mijn nog geen editie gemist..
owja ..voor de mensen die stranden op het prachtige station van amersfoort
......neem bus 102 ....die gaat naar Apeldoorn...
ff het bericht
BUSSLOO - Teleurgestelde partygangers die hun kaartjes voor het afgeblazen dansfeest Impulz Outdoor hebben ingeleverd, kunnen eerdaags opnieuw naar het postkantoor of ander verkooppunt. Het mega-evenement gaat op 1 september t�ch door aan de rand van recreatieplas Bussloo.
Bart van Schooten van Impulz-organisator TNT Entertainment/Dance Valley BV kreeg dinsdag 19 jini het verlossende telefoontje. Burgemeester en wethouders van Voorst hadden besloten Impulz Outdoor alsnog toe te staan. ,,Ik ben hartstikke blij. We zijn al weer druk bezig met het boeken van artiesten. Het grootste deel van de oorspronkelijke line-up blijft overeind. Eind deze week verwacht ik het definitieve programma te kunnen vrijgeven'', aldus Van Schooten.
De garantie dat er v��r, tijdens en n� Impulz Outdoor voldoende politie-inzet is, heeft het college over de streep getrokken, laat gemeentewoordvoerder Bart van Berkel weten.
De organisatie zal w�l om extra aandacht worden gevraagd voor een goede aan- en afvoer van de bezoekers - er wordt op 25.000 man gerekend. Als Impulz Outdoor plaatsheeft, ligt de spoorlijn tussen Apeldoorn en Amersfoort eruit wegens werkzaamheden.
Van Schooten: ,,We willen pendeldiensten regelen tussen Amersfoort en Bussloo. Dat betekent vijf keer zoveel bussen dan normaal. Wellicht kunnen we ook het station in Deventer bij de plannen betrekken.''
Kun je je oude kaartje nog in-ruilen ????
Dat heb ik nog steeds
Ik hoop van wel 
| Originally posted by Robvef Ik had het over gemeentes in het algemeen. En ik trouwens toch niet weten dat je vader daar werkt. Als ie ook van Trance/Techno houdt, heb je wel een toffe vader. Mooi man. |

(wel een beetje een abmtenaren-eitje
)
1 SEPTEMBER ben ik van de partij 

damn..wat ga ik weer opeens naar feesten sinds ik actief lid ben van TA!! Beter! Ik wil ook wel..ff me geld tjekken..ennu..ik ga ook naar I LOVE TECHNO..is toch een week later of niet? Lekker brak m'n schooljaar beginnen haha...maar jah....��rst zomervakantiiiiieeeee 
| Originally posted by Miss Proximus damn..wat ga ik weer opeens naar feesten sinds ik actief lid ben van TA!! Beter! Ik wil ook wel..ff me geld tjekken..ennu..ik ga ook naar I LOVE TECHNO..is toch een week later of niet? Lekker brak m'n schooljaar beginnen haha...maar jah....��rst zomervakantiiiiieeeee |