TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo

Posted by magrec on Jun-21-2001 09:23:

IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo

Jaaaaaa impulz outdoor gaat door.
de gemeente heeft toestemming gegeven!!!!!!!!
1 setpember bussloo.

Posted by Bellie on Jun-21-2001 09:28:

Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....

GREETZ!!!!

Posted by Robvef on Jun-21-2001 09:35:

Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen.

Posted by magrec on Jun-21-2001 10:27:

quote:
Originally posted by Bellie
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....

GREETZ!!!!

Nee zo zat het niet.
Udc/tnt had nog geen toestemming van de gemeente voorst. Het zat er ook niet in dat ze teostemming zouden krijgen voor 30 juni vanwege te weinig politie die op dat moment ter beschikking zou zijn.

Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort.

Posted by Robvef on Jun-21-2001 10:32:

quote:
Originally posted by magrec

Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.

Nou dat is ook weer lekker geregeld dan!!!

Posted by Mysteric on Jun-21-2001 13:19:

quote:
Originally posted by magrec

allemaal met de benewagen

Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:21:

quote:
Originally posted by Mysteric

Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar

Posted by Glaniskanis on Jun-21-2001 13:27:

quote:
Originally posted by Robvef
Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen.

Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:33:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat

Greetz,
Glaniskanis

Ik had het over gemeentes in het algemeen. En ik trouwens toch niet weten dat je vader daar werkt. Als ie ook van Trance/Techno houdt, heb je wel een toffe vader. Mooi man.

Posted by Miss Proximus on Jun-21-2001 13:46:

quote:

Als je voor mij nou dat paard meeneemt, want jij weet toch niet hoe dat stuur en die rem werken

Posted by raoel on Jun-21-2001 15:53:

quote:

quote:

Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar

Rob toch

Dat kwam (redelijk) mooi uit bij zijn avatar.
Alleen had ie het zo moeten posten:
quote:

allemaal met het paard

Maar dat wordt wel weer lijp.
ga in ieder geval wel

I'm getting an IMPULZ @ IMPULZ

Posted by raoel on Jun-21-2001 16:08:

Is er eigenlijkk al iets bekand van de nieuwe line-up ????

Posted by M5 on Jun-21-2001 16:11:

ik denk dat je wel met 98% zekerheid kan zeggen dan JP & Harding van de partij zijn ......die hebbben volgens mijn nog geen editie gemist..

Posted by M5 on Jun-21-2001 16:19:

owja ..voor de mensen die stranden op het prachtige station van amersfoort ......neem bus 102 ....die gaat naar Apeldoorn...

Posted by magrec on Jun-21-2001 16:55:

ff het bericht
BUSSLOO - Teleurgestelde partygangers die hun kaartjes voor het afgeblazen dansfeest Impulz Outdoor hebben ingeleverd, kunnen eerdaags opnieuw naar het postkantoor of ander verkooppunt. Het mega-evenement gaat op 1 september t�ch door aan de rand van recreatieplas Bussloo.

Bart van Schooten van Impulz-organisator TNT Entertainment/Dance Valley BV kreeg dinsdag 19 jini het verlossende telefoontje. Burgemeester en wethouders van Voorst hadden besloten Impulz Outdoor alsnog toe te staan. ,,Ik ben hartstikke blij. We zijn al weer druk bezig met het boeken van artiesten. Het grootste deel van de oorspronkelijke line-up blijft overeind. Eind deze week verwacht ik het definitieve programma te kunnen vrijgeven'', aldus Van Schooten.

De garantie dat er v��r, tijdens en n� Impulz Outdoor voldoende politie-inzet is, heeft het college over de streep getrokken, laat gemeentewoordvoerder Bart van Berkel weten.

De organisatie zal w�l om extra aandacht worden gevraagd voor een goede aan- en afvoer van de bezoekers - er wordt op 25.000 man gerekend. Als Impulz Outdoor plaatsheeft, ligt de spoorlijn tussen Apeldoorn en Amersfoort eruit wegens werkzaamheden.

Van Schooten: ,,We willen pendeldiensten regelen tussen Amersfoort en Bussloo. Dat betekent vijf keer zoveel bussen dan normaal. Wellicht kunnen we ook het station in Deventer bij de plannen betrekken.''

Posted by raoel on Jun-21-2001 17:02:

Kun je je oude kaartje nog in-ruilen ????
Dat heb ik nog steeds

Ik hoop van wel

Posted by Glaniskanis on Jun-21-2001 21:27:

quote:

Ik had het over gemeentes in het algemeen. En ik trouwens toch niet weten dat je vader daar werkt. Als ie ook van Trance/Techno houdt, heb je wel een toffe vader. Mooi man.

Hehehe chill ik bedoelde het niet kwaad hoor
Maar ja dat klopt wel, ik heb wel een toffe vader (wel een beetje een abmtenaren-eitje )

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Remy D on Jun-21-2001 23:45:

Talking

1 SEPTEMBER ben ik van de partij

Posted by Miss Proximus on Jun-22-2001 00:09:

damn..wat ga ik weer opeens naar feesten sinds ik actief lid ben van TA!! Beter! Ik wil ook wel..ff me geld tjekken..ennu..ik ga ook naar I LOVE TECHNO..is toch een week later of niet? Lekker brak m'n schooljaar beginnen haha...maar jah....��rst zomervakantiiiiieeeee

Posted by Bellie on Jun-22-2001 05:43:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
damn..wat ga ik weer opeens naar feesten sinds ik actief lid ben van TA!! Beter! Ik wil ook wel..ff me geld tjekken..ennu..ik ga ook naar I LOVE TECHNO..is toch een week later of niet? Lekker brak m'n schooljaar beginnen haha...maar jah....��rst zomervakantiiiiieeeee

Nee meisie,de eerstvolgende ILT is op 10 Nov. in Flanders Expo Centre te Gent.Dus niet verrot aan het schooljaar beginnen.

GREETZ!!