TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is er wel es in dicotheek 'Bumpers' geweest in Lloret

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 12:48:

Question Wie is er wel es in dicotheek 'Bumpers' geweest in Lloret

Ja, ik ga nu over bijna 2 weken (nog ff toetsweekeie maken) Ik heb al een beetje op internet lopen zoeken naar discotheken in Lloret en daar zag ik Bumpers. Is iemand van jullie hier wel eens geweest? Kan je mij verder hierover wat vertellen, sfeer muziek enzo. Eerte nacht dat ik er ben draait in die tent DJ Jose (zeker leuk) Maar als afsluiter draait Tiesto de allerlaatste nacht dat ik er ben YESSSSSS

Hopen dat er een paar mensen wat meer over deze discotheek weten

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 12:49:

O ja, verwijs me niet naar de site van Bumpers want daar ben ik al geweest

Posted by Robvef on Jun-21-2001 12:59:

Het is voor mij al weer een poosje geleden dat ik er ben geweest. (1997)

Ik vind het wel een leuk tentje. Sfeer was goed toen. Het is van binnen niet zo groot. Het terras buiten is wel relaxed. Ze hebben een glazen vloer liggen over een soort van zwembad heen. Met lichten erin e.d.

Muziek was redelijk gevarieerd toen ik er was. Veel club en trance, maar ook wel R&B.

Dit is ongeveer alles wat ik er over kan vertellen. Ik wens je iig veel plezier daar.

Greetz

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 13:04:

OK, bedankt, zal het wel naar mn zin hebben daar.
Ik schrok me alleen dood wat er op die site stond. Er stond dat leeftijd ongeveer lag tussen de 22 en 29, ik hoop dat hier niets van klopt

Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:08:

Valt wel mee hoor. Ik was 20 toen ik daar was. Er zitten van alle leeftijden mensen daar. Dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 13:09:

Ik vond het al zo raar, geloofde er niks van

Posted by Dago "B" Duck on Jun-21-2001 13:12:

Wat is de URL van de site van Bumpers?

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 13:14:

www.bumper-s.com

Ga jij ook naar Lloret??

Posted by Dago "B" Duck on Jun-21-2001 13:23:

Nee, moet er niet aan denken. Ben ooit eens in L' Estartit geweest. Hou niet van dat popi gedoe en ik vind het al helemaal belachelijk als je een tientje moet betalen voor een biertje, dat voor 2 kwartjes wordt ingekocht. Ben zelf een keer 11 weken naar Brazilie geweest en dan valt een vakantie naar een populaire strandplaats in Spanje al snel vies tegen.
Niet dat ik het afkeur dat jongelui daar lekker uit hun dak gaan hoor. Dus alvast heel veel plezier en ik hoor het nog wel. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen! 8-) [....dat zijn er niet veel ;-)]

Mazzel

Posted by Remy D on Jun-21-2001 13:28:

Ik ben 1 keer naar Bumpers geweest en was er toen binnen een uur al weer pleitte omdat ik er geen ene flikker aan vondt!!! Maar toen draaide er geen bekende DJ maar het was wel druk toen. Ik vond Revolution echt de bruutste discotheek in Lloret.

Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:30:

Wij zijn helaas niet allemaal in staat om naar Brazilie af te reizen.
Maar die prijzen zijn in elk vakantieland flink hoog. Dat is gewoon, omdat de mensen toch wel bereid zijn om die prijs te betalen. Helaas, maar waar.

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 13:43:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ben 1 keer naar Bumpers geweest en was er toen binnen een uur al weer pleitte omdat ik er geen ene flikker aan vondt!!! Maar toen draaide er geen bekende DJ maar het was wel druk toen. Ik vond Revolution echt de bruutste discotheek in Lloret.

OK, bedankt ik zal is ff gaan zoeken naar Revolution

Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:45:

Ik ben een keer in de St. Trops geweest daar. Maar dat was niet echt een succes. Heel agressief sfeertje daar. Maar dat kwam door een bepaald soort mensen daar.

Posted by Dago "B" Duck on Jun-21-2001 13:49:

Als je 2 of 3 weken los gaat aan de Spaanse kust, dan kan je ook wel een reisje naar Brasil betalen! Tsi maar net waar je voor kiest.

Posted by Robvef on Jun-21-2001 14:33:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Als je 2 of 3 weken los gaat aan de Spaanse kust, dan kan je ook wel een reisje naar Brasil betalen! Tsi maar net waar je voor kiest.

Ik haat lang vliegen, dat is waarschijnlijk het probleem.

Posted by TranceFool on Jun-21-2001 17:30:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Nou ik ben redelijk goedkoop uit, ik ga 10 dagen met de bus. Alleen die kneuzen van Gogo-tours hadden verkeerde bedragen in de folder gezet. Wij kregen de factuur en snel betaald, f250,- goedkoper. Zit daar nu voor F300,- een week, inclusief vervoer en verzekering alleen nog de dure drank, maarja......

Posted by Robvef on Jun-21-2001 17:42:

quote:
Originally posted by TranceFool

Nou ik ben redelijk goedkoop uit, ik ga 10 dagen met de bus. Alleen die kneuzen van Gogo-tours hadden verkeerde bedragen in de folder gezet. Wij kregen de factuur en snel betaald, f250,- goedkoper. Zit daar nu voor F300,- een week, inclusief vervoer en verzekering alleen nog de dure drank, maarja......

Wees blij dat ze die fout hebben gemaakt. Nu kun je meer uitgeven aan die dure drank.

Posted by Dago "B" Duck on Jun-21-2001 18:44:

Ik vind 24 uur in een bus zitten ook niet echt geweldig. Die 10 uur vliegen naar Brazilie heb ik overbrugt door non-stop lekker aan het bier te zitten. Dat was helemaal gratis! De terugreis was kut, maar dat is altijd zo denk ik.

Overigens, als je naar India gaat zal je merken dat het daar geen ene reet kost!

Posted by Robvef on Jun-21-2001 18:58:

Ik ga tegenwoordig dus ook echt niet meer met de bus.
Vliegen is sneller. Niet veel comfortabeler, maar ja.

Ik denk dat ik 10 of 11 uur vliegen bijna niet kan volhouden.
Misschien toch maar eens proberen.

Posted by moogwai on Jun-22-2001 08:45:

Bumpers

Bumpers ben ik vorig jaar een keer geweest.. toen ene van een DJ Moortje draaide... een Bobbling DJ dus Vreselijk irritante muziek. Maar ja.. de Wodka-Jus smaakte goed daar...

Bumpers ziet er op zich wel strak uit (vloerbekleding... erg mooi terras) maar het is maar erg klein.. ik zag dat Armin en Tiesto daar gingen draaien..nou dan moet je dus echt wel vroeg zijn wil je binnenkomen. En dan is het nog maar de vraag of voortbewegen mogelijk is

quote:
Originally posted by Remy D

Revolution vond ik weer helemaal niks.. maar ja dat kwam ook door al die kut itialianen die er waren Over een aparte manier van dansen gesproken

quote:
Originally posted by Robvef
Ik ben een keer in de St. Trops geweest daar. Maar dat was niet echt een succes. Heel agressief sfeertje daar. Maar dat kwam door een bepaald soort mensen daar.

Hmm.. vorig jaar was het echt gezellig daar Goede muziek, niet echt duur bovendien.

Posted by Robvef on Jun-22-2001 08:50:

Re: Bumpers

quote:
Originally posted by moogwai

Revolution vond ik weer helemaal niks.. maar ja dat kwam ook door al die kut itialianen die er waren Over een aparte manier van dansen gesproken

Italianen zijn echt irritant ja. Toen wij er waren, hadden we in de eerste week al twee waarschuwingen te pakken, omdat we te luidruchtig met onze muziek waren. In de tweede week zaten er bijna alleen maar Italianen en die konden gewoon hun gang gaan, met muziek e.d. Die kregen niets te horen.

quote:

Hmm.. vorig jaar was het echt gezellig daar Goede muziek, niet echt duur bovendien.

Ik was er in 1997, misschien is het daarna beter geworden of we hadden een verkeerde avond te pakken. Dat kan natuurlijk ook.