TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Producer Talk
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Wie produceert hier eigenlijk??
Hey guys,
Dit mag misschien helemaal niet gepost worden hier, maar:
Wie van ons hier produceert er eigenlijk?
En wie staat er voor open om elkaar misschien wat bij te leren?
Wie er hier zich bezig houdt met draaien dat is wel goed bekend dacht ik, omdat er al wedstrijden etc zijn gehouden, maar zoals gezegd: Wie produceert er hier, en hoe lang? Waarmee?
TranceZoner-->
Programma: Reason2.5, bijkomende kleine programma's.
Naam: Tidal Wave
Al bezig: bijna 3 jaar
Stijl: Trance, uplifting, melodisch
Ik produceer met My First Sony de boerderijgeluiden-editie en sinds mijn 1e

Nee, voor produceren heb ik geen inspiratie en tijd wat ik eigenlijk wel jammer vindt.
Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor |
mjah, ben dan wel een belg ... ma nu de vraag hier toch staat 
ik produce dus 
Programma's: Cubase sx 1.06 + Soundforge 6
Naam:
*Desperatozz (wat trance en experimental betrefd)
*Calligo : Dance
Stijl: Trance, experimental, dance, chillout
Al bezig: 1 jaar en paar maanden
Equip: Triton Le, Virus C, Mg12/4 , Reveal Active, MT-4
open voor samenwerking + bijleren : ja 
afkomstig uit: belgisch limburg
age: 17
da volstaat wel denkik 
Greetz, despe
Jammer
Dat is best zonde eigenlijk, want naast trance luisteren, is het mooiste nog altijd gewoon je eigen trance maken!! 

Fruityloops ben ik bekend mee, maar Reason vind ik 10.000x beter, maar ieder zijn meug zullen we maar zeggen 

ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby
Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.
en over anderhalve week een TR-909 erbij 
schaamteloze zelf-promotie
:
stukje techno
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro. en over anderhalve week een TR-909 erbij ![]() schaamteloze zelf-promotie :stukje techno |


Prog: Reason 2.5
Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House
maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over.
| quote: |
| Originally posted by Teknikol Prog: Reason 2.5 Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over. |
Ben ook al een tijdje bezig, tot nu toe weinig resultaat geboekt.
In eerste instantie ben ik begonnnen met Fruityloops, maar omdat ik niet helemaal voor elkaar kreeg wat ik wilde ben ik overgestapt naar Reason, al vind ik dat zo gruwelijk ingewikkeld, dat er sinds die tijd weinig uit mn handen is gekomen.
verder maar ik gebruik van
Soundforge 7.0 icm. een Evolution MK149
Ik produce ook 
Ik produce ook
(pas een jaartje
)
Prog: Reason 2.5
Style: Trance, Uplifting Trance
Renco
Ik ben bijna 5 jaar bezig in mijn vrije tijd, van niets tot.. mwoah..
Klik op de link onder mijn plaatje.
Ik maak wel mijn nummers af, heb iets van 30 steeds serieuzer klinkende nummers en drie keer zoveel meuk, heb veel inspiratie alleen het ontbreekt aan mijn boxen en mijn mastering/leveling/compressing waar ik hard aan werk.
Gebruik Fruity Loops 3.56 maar ga FL Studio maar s proberen. Ik hoop ook eens Reason, Cubase en andere programma's uit te vogelen.
Verder een zooi softsynths, samples.. Maar geen hardware, das mij nog te duur! Helaas. Gelukkig kun je met software steeds meer.
| quote: |
| Originally posted by Passiva Ik produce ook |
2 Jay M:
check tracklisting forum --> zoek: Passiva
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro. en over anderhalve week een TR-909 erbij ![]() schaamteloze zelf-promotie :stukje techno |
Ik produceer (of doe een poging toe
) ik gebruik Logic Platinum 5.1, Sound Forge 6.0, Reason 2.0 en nog andere plug-ins 
Als je benieuwd bent naar wat het oplevert, dan verwijs ik je naar mijn stukje webspace, ... http://solphate_project.myownmusic.de
Ik ben er overigens helemaal voor om te gaan 'lullen' over het gebruik van die programma's, samples maken, drumbeats etc.

| quote: |
| Originally posted by Jay M Ja die studio is echt porno.. Pjotr G, jou nummers zijn erg peppie. -jeroen |
| quote: |
| Originally posted by Jay M Trapped, met Sarah Guy is ook errug lekker! |
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G En over die hardstyle lead...ja dat commentaar heb ik al eerder gehad...sorry, ik houd gewoon ook van stampe |
wij houden van dansen
dus er uit met dat sampeltje, foei
af en toe 
reason en een beetje cubase, was altijd kloten met deze pc MAAR vandaag me eigen pc in mekaar gezet dus rest van de vakantie maar eens kijken 
mijn HUGE gearlist: midi keyboard. (radium49)
ik produceer ook
software:
Fruityloops Studio Producer Edition
T-racks
Sound Forge 6.0
Novation V-station
Novation Bass-station
Rgc:Audio Z3ta+
Native Instruments Pro-53
Native Instruments Absynth
Native Instruments FM7
hardware:
Amd Athlon Xp 2600+
Terractec DMX Xfire
Midi keyboard
produceer nu al zo`n 3 jaar, staan n paar snippets op http://www.luukmaes.tk 
Ben nu een jaar of 12 bezig, en ik gebruik de laatste 3/4 jaar Reason.
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G tnx! dat nr is wel nog steeds niet echt af overigens En over die hardstyle lead...ja dat commentaar heb ik al eerder gehad...sorry, ik houd gewoon ook van stampe |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.