TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Producer Talk
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »


Posted by AirPole on Mar-03-2004 14:24:

Question Wie produceert hier eigenlijk??

Hey guys,

Dit mag misschien helemaal niet gepost worden hier, maar:

Wie van ons hier produceert er eigenlijk?
En wie staat er voor open om elkaar misschien wat bij te leren?

Wie er hier zich bezig houdt met draaien dat is wel goed bekend dacht ik, omdat er al wedstrijden etc zijn gehouden, maar zoals gezegd: Wie produceert er hier, en hoe lang? Waarmee?

TranceZoner-->

Programma: Reason2.5, bijkomende kleine programma's.
Naam: Tidal Wave
Al bezig: bijna 3 jaar
Stijl: Trance, uplifting, melodisch


Posted by Freezel on Mar-03-2004 14:32:

Ik produceer met My First Sony de boerderijgeluiden-editie en sinds mijn 1e

Nee, voor produceren heb ik geen inspiratie en tijd wat ik eigenlijk wel jammer vindt.


Posted by TranceFool on Mar-03-2004 14:37:

Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor


Posted by Bailey on Mar-03-2004 14:45:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor


Hehe misschien moeten wij co-produceren, want ik heb precies hetzelde.
Klooi een beetje met fruityloops, maar geen idee wat ik nou precies moet doen. Na een paar minuten heb ik dan al geen zin meer en ga ik maar weer plaatjes draaien


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-03-2004 14:57:

mjah, ben dan wel een belg ... ma nu de vraag hier toch staat

ik produce dus

Programma's: Cubase sx 1.06 + Soundforge 6
Naam:
*Desperatozz (wat trance en experimental betrefd)
*Calligo : Dance

Stijl: Trance, experimental, dance, chillout

Al bezig: 1 jaar en paar maanden

Equip: Triton Le, Virus C, Mg12/4 , Reveal Active, MT-4

open voor samenwerking + bijleren : ja
afkomstig uit: belgisch limburg
age: 17

da volstaat wel denkik

Greetz, despe


Posted by AirPole on Mar-03-2004 14:57:

Read This! Jammer

Dat is best zonde eigenlijk, want naast trance luisteren, is het mooiste nog altijd gewoon je eigen trance maken!!


Fruityloops ben ik bekend mee, maar Reason vind ik 10.000x beter, maar ieder zijn meug zullen we maar zeggen


Posted by Pjotr G on Mar-03-2004 15:01:

ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby

Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.

en over anderhalve week een TR-909 erbij

schaamteloze zelf-promotie :

stukje techno


Posted by AirPole on Mar-03-2004 15:10:

quote:
Originally posted by Pjotr G
ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby

Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.

en over anderhalve week een TR-909 erbij

schaamteloze zelf-promotie :

stukje techno



He! Een oude bekende!


Posted by Teknikol on Mar-03-2004 15:11:

Prog: Reason 2.5
Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House

maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over.


Posted by AirPole on Mar-03-2004 15:14:

quote:
Originally posted by Teknikol
Prog: Reason 2.5
Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House

maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over.



Hmm, dat probleem heb ik ook wel eens. Als je+ het maakt, wordt je broek haast nat

volgende dag denk zit het alweer in de prullenbak.........


Posted by total woot on Mar-03-2004 15:22:

Ben ook al een tijdje bezig, tot nu toe weinig resultaat geboekt.

In eerste instantie ben ik begonnnen met Fruityloops, maar omdat ik niet helemaal voor elkaar kreeg wat ik wilde ben ik overgestapt naar Reason, al vind ik dat zo gruwelijk ingewikkeld, dat er sinds die tijd weinig uit mn handen is gekomen.

verder maar ik gebruik van
Soundforge 7.0 icm. een Evolution MK149


Posted by Passiva on Mar-03-2004 15:52:

Ik produce ook


Posted by djrenco on Mar-03-2004 16:13:

Ik produce ook (pas een jaartje )

Prog: Reason 2.5
Style: Trance, Uplifting Trance

Renco


Posted by Jay M on Mar-03-2004 16:20:

Ik ben bijna 5 jaar bezig in mijn vrije tijd, van niets tot.. mwoah.. Klik op de link onder mijn plaatje.

Ik maak wel mijn nummers af, heb iets van 30 steeds serieuzer klinkende nummers en drie keer zoveel meuk, heb veel inspiratie alleen het ontbreekt aan mijn boxen en mijn mastering/leveling/compressing waar ik hard aan werk.

Gebruik Fruity Loops 3.56 maar ga FL Studio maar s proberen. Ik hoop ook eens Reason, Cubase en andere programma's uit te vogelen.

Verder een zooi softsynths, samples.. Maar geen hardware, das mij nog te duur! Helaas. Gelukkig kun je met software steeds meer.


Posted by Jay M on Mar-03-2004 16:31:

quote:
Originally posted by Passiva
Ik produce ook



Ja die studio >waar je hier in zit< is echt porno.. Ok ik zie nu even maar 1 plaatje... Heb je wat nummers die ik kan horen van je?


Pjotr G, jou nummers zijn erg peppie. Trapped, met Sarah Guy is ook errug lekker!



-jeroen


Posted by total woot on Mar-03-2004 16:40:

2 Jay M:

check tracklisting forum --> zoek: Passiva


Posted by New Wave on Mar-03-2004 17:23:

quote:
Originally posted by Pjotr G
ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby

Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.

en over anderhalve week een TR-909 erbij

schaamteloze zelf-promotie :

stukje techno


Opzich wel een lekker deuntje, maar haal alstjeblieft die vervelende hardstyle sample uit die plaat. Afschuwelijk.


Posted by NoisyNeil on Mar-03-2004 17:32:

Ik produceer (of doe een poging toe ) ik gebruik Logic Platinum 5.1, Sound Forge 6.0, Reason 2.0 en nog andere plug-ins
Als je benieuwd bent naar wat het oplevert, dan verwijs ik je naar mijn stukje webspace, ... http://solphate_project.myownmusic.de

Ik ben er overigens helemaal voor om te gaan 'lullen' over het gebruik van die programma's, samples maken, drumbeats etc.


Posted by Massive on Mar-03-2004 18:51:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Jay M
Ja die studio is echt porno..

Pjotr G, jou nummers zijn erg peppie.

-jeroen


porno? peppie ?


/me breekt nog een breezah open

zwaar grof cool man!


Posted by Pjotr G on Mar-03-2004 19:04:

quote:
Originally posted by Jay M
Trapped, met Sarah Guy is ook errug lekker!





tnx! dat nr is wel nog steeds niet echt af overigens

En over die hardstyle lead...ja dat commentaar heb ik al eerder gehad...sorry, ik houd gewoon ook van stampe


Posted by New Wave on Mar-03-2004 19:26:

quote:
Originally posted by Pjotr G
En over die hardstyle lead...ja dat commentaar heb ik al eerder gehad...sorry, ik houd gewoon ook van stampe


Techno mensen houden niet van 'stampen of beuken' wij houden van dansen dus er uit met dat sampeltje, foei


Posted by robin on Mar-03-2004 19:30:

af en toe

reason en een beetje cubase, was altijd kloten met deze pc MAAR vandaag me eigen pc in mekaar gezet dus rest van de vakantie maar eens kijken

mijn HUGE gearlist: midi keyboard. (radium49)


Posted by mantisnl on Mar-03-2004 19:36:

Hello!

ik produceer ook

software:
Fruityloops Studio Producer Edition
T-racks
Sound Forge 6.0
Novation V-station
Novation Bass-station
Rgc:Audio Z3ta+
Native Instruments Pro-53
Native Instruments Absynth
Native Instruments FM7

hardware:
Amd Athlon Xp 2600+
Terractec DMX Xfire
Midi keyboard

produceer nu al zo`n 3 jaar, staan n paar snippets op http://www.luukmaes.tk


Posted by theoden on Mar-04-2004 08:04:

Ben nu een jaar of 12 bezig, en ik gebruik de laatste 3/4 jaar Reason.


Posted by basd on Mar-04-2004 11:47:

quote:
Originally posted by Pjotr G
tnx! dat nr is wel nog steeds niet echt af overigens

En over die hardstyle lead...ja dat commentaar heb ik al eerder gehad...sorry, ik houd gewoon ook van stampe


Ik sluit me bij New Wave aan, ik moet zeggen dat het behoorlijk strak geproduceerd is, alleen die sample... brrr..

Dit zou het erg goed doen op Teqnology


Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.