TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lex is back!!!
Pages (2): [1] 2 »
Lex is back!!!
Hehe Ik ben weer terug. Heb een hele lange vakantie gehad. Heb gefeest, gebeest en veel gezopen. Maar ben weer terug of jullie dat nou leuk vinden of niet
. Ik ga jullie weer dagelijks vervelen met me irri posts enzo. En me nutteloze mening hehe.
Mzzl Lex
NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
That god may be with us!!!!








Nee wordt vast wel weer gezellie
Maar ben je dan altijd op vakantie geweest.
En helemaal niet thuis geweest.
Welcome home lexie
Jippie, the postmachine is back 

. Dat wordt weer veel lezen 
We hebben een stacaravan en daar ben ik dus vooral geweest en in spanje he. Dus ja. Maar nu ben ik weer thuis en moet morgen weer naar school, dus ik ga weer beginnen hehe. Pak je leesbril er maar bij
YEEEEAAAAAAAAAAAHHHHH, LEX IS BACK!!!!!!!!


Nou heb ik weer wat te lezen als ik s avonds thuiskom
ik had al gemerkt dat je terug was, ik had opeens 12 mailtjes in mn inbox, waarvan er 12 nieuwe posts van jou waren. 
Om het ff stijlvol in te luiden zeg maar:
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

PFFFF
vanaf april pas 3515 posts das tog nie zoveel

Re: PFFFF
| quote: |
| Originally posted by After8 vanaf april pas 3515 posts das tog nie zoveel |
Zie je dat het best wel meevalt jongens. niet overdrijven he
woohoo, lexie is back, betekent veel leeswerk jongens voortaan.......:0
maar het is leuk dat je terugbent ( en dat is serieus, kheb het gister nog over je gehad in de chat van TA hier)
hahaha dat word weer lekker lezen , yiehah
| quote: |
| Originally posted by Blik woohoo, lexie is back, betekent veel leeswerk jongens voortaan.......:0 maar het is leuk dat je terugbent ( en dat is serieus, kheb het gister nog over je gehad in de chat van TA hier) |
Lex het gaat weer nergens over in je posts!!!!!!..............gehghe

welkom terug kerel, dat wij weer van je posts mogen genieten
! 
LATOX 
Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt.
Of is dat niks Lex ???
| quote: |
| Originally posted by raoel Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt. Of is dat niks Lex ??? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nee denk het niet. Msn vind ik al behoorlijk irritant, laat staan zo'n IRC. Dat is toch zo'n beetje hetzelfde principe. En je kan er nix meer naast doen en dat vind ik ook behoorlijk irritant. Ik doe altijd 10 dingen tegelijk, waardoor me comp zo'n 4 per uur vast loopt, maar ja |
Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he
P.S. Goeie vakantie gehad?
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he P.S. Goeie vakantie gehad? |
LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee


irc is zeker niet zoiets als msn,msn is behoorlijk lame en een lullig iets.
Naast irc kun je vanalles doen waar je zin in hebt,en idd,je hoeft je op t forum minder bezig te houden met postjes die nergens over gaan,gebeurt de laatste tijd al genoeg onzin hiero,zal erop vooruit gaan als er weer eens gebruik van t forum wordt gemaakt waar een forum voor is....
| quote: |
| Originally posted by Optimus LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee ![]() ![]() |

Ik ben klaar voor de confrontatie...............
TRY ME ASSHOLE.....TRY ME...........
whhhhhhooooooooeeeeeeeeeee 
| quote: |
| Originally posted by New Wave TRY ME ASSHOLE.....TRY ME........... |


heb je ook een bruine spleet......................oog.....................bleehhhhh flauw............
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.