TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lex is back!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 08:04:

Lex is back!!!

Hehe Ik ben weer terug. Heb een hele lange vakantie gehad. Heb gefeest, gebeest en veel gezopen. Maar ben weer terug of jullie dat nou leuk vinden of niet . Ik ga jullie weer dagelijks vervelen met me irri posts enzo. En me nutteloze mening hehe.
Mzzl Lex


Posted by raoel on Sep-04-2001 08:11:

NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

That god may be with us!!!!


Nee wordt vast wel weer gezellie
Maar ben je dan altijd op vakantie geweest.
En helemaal niet thuis geweest.

Welcome home lexie


Posted by TranceFool on Sep-04-2001 09:02:

Jippie, the postmachine is back . Dat wordt weer veel lezen


Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 09:45:

We hebben een stacaravan en daar ben ik dus vooral geweest en in spanje he. Dus ja. Maar nu ben ik weer thuis en moet morgen weer naar school, dus ik ga weer beginnen hehe. Pak je leesbril er maar bij


Posted by Opti on Sep-04-2001 10:35:

YEEEEAAAAAAAAAAAHHHHH, LEX IS BACK!!!!!!!!
Nou heb ik weer wat te lezen als ik s avonds thuiskom


Posted by arno on Sep-04-2001 11:41:

ik had al gemerkt dat je terug was, ik had opeens 12 mailtjes in mn inbox, waarvan er 12 nieuwe posts van jou waren.


Posted by HiGH_NrG on Sep-04-2001 12:04:

Om het ff stijlvol in te luiden zeg maar:

WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!


Posted by After8 on Sep-04-2001 13:08:

PFFFF

vanaf april pas 3515 posts das tog nie zoveel


Posted by arno on Sep-04-2001 13:10:

Re: PFFFF

quote:
Originally posted by After8
vanaf april pas 3515 posts das tog nie zoveel


nee, maar 7 x zoveel als mij. en we zijn rond dezelfde tijd begonnen.


Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 13:14:

Zie je dat het best wel meevalt jongens. niet overdrijven he


Posted by Blik on Sep-04-2001 13:25:

woohoo, lexie is back, betekent veel leeswerk jongens voortaan.......:0

maar het is leuk dat je terugbent ( en dat is serieus, kheb het gister nog over je gehad in de chat van TA hier)


Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:11:

hahaha dat word weer lekker lezen , yiehah


Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:13:

quote:
Originally posted by Blik
woohoo, lexie is back, betekent veel leeswerk jongens voortaan.......:0

maar het is leuk dat je terugbent ( en dat is serieus, kheb het gister nog over je gehad in de chat van TA hier)


Nou bedankt Blik. Leuk dat je dat zegt en dat meen ik ook.


Posted by New Wave on Sep-04-2001 15:02:

Lex het gaat weer nergens over in je posts!!!!!!..............gehghe

welkom terug kerel, dat wij weer van je posts mogen genieten
!
LATOX


Posted by raoel on Sep-04-2001 16:50:

Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt.

Of is dat niks Lex ???


Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 17:01:

quote:
Originally posted by raoel
Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt.

Of is dat niks Lex ???


Nee denk het niet. Msn vind ik al behoorlijk irritant, laat staan zo'n IRC. Dat is toch zo'n beetje hetzelfde principe. En je kan er nix meer naast doen en dat vind ik ook behoorlijk irritant. Ik doe altijd 10 dingen tegelijk, waardoor me comp zo'n 4 per uur vast loopt, maar ja


Posted by raoel on Sep-04-2001 18:51:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Nee denk het niet. Msn vind ik al behoorlijk irritant, laat staan zo'n IRC. Dat is toch zo'n beetje hetzelfde principe. En je kan er nix meer naast doen en dat vind ik ook behoorlijk irritant. Ik doe altijd 10 dingen tegelijk, waardoor me comp zo'n 4 per uur vast loopt, maar ja


Hoezo niet????
Lekker met alle die hard TA's buurten.


Posted by rellivisit on Sep-05-2001 08:38:

Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he

P.S. Goeie vakantie gehad?


Posted by Dj Lex on Sep-05-2001 12:10:

quote:
Originally posted by rellivisit
Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he

P.S. Goeie vakantie gehad?


Oh jongen een hele goede vakantie gehad. In het buitenland doen de meisjes een stuk minder moeilijk als in je eigen land. Laten we het daar op houden hehehe


Posted by Opti on Jan-17-2002 02:44:

LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee


Posted by Donna on Jan-17-2002 10:53:

irc is zeker niet zoiets als msn,msn is behoorlijk lame en een lullig iets.
Naast irc kun je vanalles doen waar je zin in hebt,en idd,je hoeft je op t forum minder bezig te houden met postjes die nergens over gaan,gebeurt de laatste tijd al genoeg onzin hiero,zal erop vooruit gaan als er weer eens gebruik van t forum wordt gemaakt waar een forum voor is....


Posted by Dj Lex on Jan-17-2002 13:22:

quote:
Originally posted by Optimus
LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee


Hehe ben toch niet echt weggeweest? Weer lekker aan het graven jongen lol
En denk dat sommige mensen het niet op prijs stellen als ik me in die Ta box waag dus begin er ook gewoon niet aan, heb geen zin om mensen voor hun voeten te lopen


Posted by New Wave on Jan-17-2002 14:08:

Ik ben klaar voor de confrontatie...............

TRY ME ASSHOLE.....TRY ME...........


whhhhhhooooooooeeeeeeeeeee


Posted by Opti on Jan-17-2002 14:20:

quote:
Originally posted by New Wave
TRY ME ASSHOLE.....TRY ME...........


/me steekt zijn wijsvinger erin en ruikt eraan... nix bijzonders ghehehe


Posted by New Wave on Jan-17-2002 14:27:

heb je ook een bruine spleet......................oog.....................bleehhhhh flauw............


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.