TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01

Posted by Bellie on Sep-14-2001 21:35:

Thumbs up Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01

Jaaaaaaaaaa wat vet zeg!!
Dit wordt zwaar zeg.
Ik heb er nu al zin in.Gaan er nog meer mensen van hier er eigenlijk naartoe?!

Voorverkoop:
Op 26 september zal de voorverkoop voor I LOVE TECHNO starten, zowel in Belgie als in Nederland. De voorverkoopadressen en de informatie om tickets online te kopen kan je vanaf dan ook vinden op onze website www.ILOVETECHNO.be.

- CHRISTIAN VARELA (LIVE)
- CARL COX
- RUSH
- MARCO BAILEY
- RICARDO VILLALOBOS
- FRANK LORBER
- SVEN VATH
- CHRIS LIEBING
- ANTHONY ROTHER (LIVE)
- JOHN THOMAS
- MISTRESS BARBARA
- DAVE CLARKE
- PUSH (LIVE)
- MR SAM
- UMEK
- BANDULU (LIVE)
- CHRISTIAN SMITH
- MICHEL DE HEY
- SLAM (LIVE)
- G-FORCE
- PSYCHOGENE
- VLADIMIR TRAPEZNIKOV
- ALISON MARKS
- DANNY HOWELLS
- LUCIEN FOORT
- JACK DE MARSEILLE
- T-QUEST
- GREEN VELVET (LIVE)
- RICHIE HAWTIN

Cocoon op I LOVE TECHNO:
E�n van de 5 zalen zal een Cocoon-area worden met naast Sven Vath ook nog
Anthony Rother live, Frank Lorber, Ricardo Villalobos en.... Chris Liebing en Richie Hawtin. Ook hebben Slam (met de hit Lifetimes) en Green Velvet (met de superhit La La Land) bevestigd voor deze I LOVE TECHNO. Met Dave Clarke, Carl Cox en Sven Vath als andere gevestigde waarden is de line-up van deze editie zonder twijfel de sterkste ooit en is I LOVE TECHNO nog meer 'The Leading Techno Event In Europe'.

GREETZ!!

Posted by Remy D on Sep-14-2001 21:49:

Dancing Dude

Dit ziet er wel gruwelijk uit

P.s. ik zit nu op Earth ff te internetten want het is nog niet zo heel druk maar dat gaat het zeker wel worden.

Spreek jullie later.

Posted by Miss Proximus on Sep-14-2001 22:12:

Ik pas....ik ben de enige techno freak van mijn vriendenkring en weer afspreken met een zekere persoon van Internet lijkt me niet zo'n strak plan no offense hoor

Bovendien zag ik dat PvD in de <> staat, da's �n goedkoper..�n dichterbij....t is dan wel geen techno maar ja....dat komt wel weer

Na ja...ik wil de thread niet verneuken, dus back to I Love Techno: veel plezier Bellie en laat vooral ff weten hoe het was (k)

Posted by Gekhous on Sep-14-2001 22:21:

Exclamation

en Captain Gek gaat daar heel zwaar aanwezig zijn!!!!!!!!!! en hij gaat daar heel erg uit zn dak gaan!!!!!!!

Posted by Gloomy on Sep-15-2001 11:00:

ik woon daar op een paar kilometer vandaan, dus ja dat zal eventjes fietsje nemen zijn en dan maar boenkeeeeeeuh! Hopelijk wordt het even gek zoals vorig jaar. Ma alsk zo de lijst bekijk, zal dat wel dik in orde komen. Maar heb zwoat hetzelfde probleem zoals Miss Proximus, in mijn vriendenkring zijn er zoveel die trance, laat staan techno, niet graag horen. Heb toch al 1 iemand gevonden die meegaat dus ja hopelijk vogen er nog.
Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock.
Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!!

Posted by New Wave on Sep-15-2001 11:32:

WWWWWHAAAAAAAZZZZZHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............

Ik wil ook boogie woogie

Posted by magrec on Sep-15-2001 12:39:

quote:
Originally posted by Gloomy
KNIP......
Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock.
Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!!

Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation.....

Posted by Jukx on Sep-15-2001 13:25:

quote:
Originally posted by magrec

Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation.....

Qua organisatie enzo wel ja. Er komen geloof ik 25.000 mensen... nou probeer jij maar eens een niet-commercieel feest voor 25.000 mensen te regelen.
Qua muziek is het niet commercieel.

Ik zelf weet nog niet wat ik doe....
De dag daarvoor is er namelijk in de Powerzone in Amsterdam ook wel een leuk feestje: Dave Clarke, Rush, Green Velvet en Estroe.
Zit nog te twijfelen tussen ILT en dit feest, ik vind dat massale van die grote feesten namelijk niet zo onwijs relaxed, geef mij maar een wat kleiner feestje. dat vind ik veel beter. maarja, aan de andere kant komen er wel weer heel veel grote namen op ILT........ dus dat wordt nog even afwegen!

Posted by Gloomy on Sep-15-2001 13:26:

quote:
Originally posted by magrec

De namen op de lijst klinken inderdaad wel vrij commercieel, zeker als je push bekijkt. Voorbeeld vorig jaar: Yves Deruyter. Maar geloof mij, daar zat geen enkele commerci�le plaat tussen in zijn set. Een 'flight 643' of 'such is a life' zal je daar zeker niet aantreffen.
Nu ja, over het al dan niet commercieel zijn van platen is er al hopen gediscussieerd, en heb er ook geen zin in om een zoveelste discussie op gang te brengen, daarin geefk je 100 % gelijk, magrec. Dus laten we het hierbij laten.

Groeten,
Gloomy

Posted by magrec on Sep-15-2001 13:29:

quote:
Originally posted by Gloomy

De namen op de lijst klinken inderdaad wel vrij commercieel, zeker als je push bekijkt. Voorbeeld vorig jaar: Yves Deruyter. Maar geloof mij, daar zat geen enkele commerci�le plaat tussen in zijn set. Een 'flight 643' of 'such is a life' zal je daar zeker niet aantreffen.
Nu ja, over het al dan niet commercieel zijn van platen is er al hopen gediscussieerd, en heb er ook geen zin in om een zoveelste discussie op gang te brengen, daarin geefk je 100 % gelijk, magrec. Dus laten we het hierbij laten.

Groeten,
Gloomy

Ik had het dan ook niet over platen...ik begrijp wat je bedoelt..

Posted by Jukx on Sep-15-2001 13:36:

Ja waarom ze Push hebben gebooked is me echt een raadsel eigenlijk!! Tijdje geleden verbaasde iedereen zich ook waarom Lucien Foort erbij stond, maar door de komst van Danny Howells en Jack de Marseille is dat wel weer gerechtvaardigd... zal vast wel een of andere tech-house/progressive zaal komen.
Maarja, Push blijft gewoon een (wel heel) vreemde eend in de bijt. En dan speelt die ook nog eens live, dus "het andere platenkoffertje meenemen" zal ook wel niet van toepassing zijn. Wordt waarschijnlijk gewoon platte trance tussen al het techno-geweld.
Maar ach, alternatieven zijn er genoeg!

Posted by Dj Alpha on Sep-15-2001 14:29:

Als Bassie en Adriaan nou kwamen had ik wel gezegd van ja ik kom ,maar zonder hun...

J/k uiteraard

Nee ik ga niet, maar de lineup ziet er wel goed uit en iedereen die wel gaat veel plezier en we horen t verslag wel

Posted by Bellie on Sep-15-2001 18:10:

Waarom Miss Djax is me wel een raadsel?
Had me er echt op verheugt dat zij er ook zou zijn,aangezien ze al zo goed als nooit in NL draait...jammer

GREETZ!!

Posted by Little Theseus on Sep-15-2001 23:09:

Woeii!!! Goeie line up zeg!

MISTRESS BARBARA
das de enige female dj.
Toch wel jammer, want die doen het altijd zo goed.
Miss Djax idd, maar Lady Dana en Lady Aida ook.

Posted by Dj Lex on Sep-15-2001 23:48:

Helemaal off the topic sorry, aar je pmbox zit vol Little Theseus. That was all I wanna say

Posted by Little Theseus on Sep-15-2001 23:52:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Helemaal off the topic sorry, aar je pmbox zit vol Little Theseus. That was all I wanna say

Hehe, thx 4 the warning man, ik vond het al zo gek, ik verw8e al een aantal beriggies maar ze kwamen maar niet

Posted by Dj Lex on Sep-16-2001 00:19:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Hehe, thx 4 the warning man, ik vond het al zo gek, ik verw8e al een aantal beriggies maar ze kwamen maar niet

Nou ga maar kijken want hij is nog vers van de pers!

Posted by Eye-Riz on Sep-16-2001 03:41:

quote:
das de enige female dj.
Toch wel jammer, want die doen het altijd zo goed

?!?!?!?!?!?!?!?

wat doen ze dan zo goed? het uitzicht voor jou begeerlijker maken? of toch maar plaatjes draaien?

Posted by Little Theseus on Sep-16-2001 10:17:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

?!?!?!?!?!?!?!?

wat doen ze dan zo goed? het uitzicht voor jou begeerlijker maken? of toch maar plaatjes draaien?

uhh....
lastige keuze, ik zou liegen dat het uitzicht er voor mij niet beter op werd, maar echte babes zijn het niet. Ze kunnen iig enorm lekker draaien, en dat staat op een feest toch voorop!

Posted by Bellie on Sep-16-2001 16:13:

Nou....ik vind Monika Kruse & Miss Djax er niet verkeerd uitzien hoor!!

GREETZ!!