TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01
Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01
Jaaaaaaaaaa wat vet zeg!!
Dit wordt zwaar 

zeg.
Ik heb er nu al zin in.Gaan er nog meer mensen van hier er eigenlijk naartoe?!
Voorverkoop:
Op 26 september zal de voorverkoop voor I LOVE TECHNO starten, zowel in Belgie als in Nederland. De voorverkoopadressen en de informatie om tickets online te kopen kan je vanaf dan ook vinden op onze website www.ILOVETECHNO.be.
- CHRISTIAN VARELA (LIVE)
- CARL COX
- RUSH
- MARCO BAILEY
- RICARDO VILLALOBOS
- FRANK LORBER
- SVEN VATH
- CHRIS LIEBING
- ANTHONY ROTHER (LIVE)
- JOHN THOMAS
- MISTRESS BARBARA
- DAVE CLARKE
- PUSH (LIVE)
- MR SAM
- UMEK
- BANDULU (LIVE)
- CHRISTIAN SMITH
- MICHEL DE HEY
- SLAM (LIVE)
- G-FORCE
- PSYCHOGENE
- VLADIMIR TRAPEZNIKOV
- ALISON MARKS
- DANNY HOWELLS
- LUCIEN FOORT
- JACK DE MARSEILLE
- T-QUEST
- GREEN VELVET (LIVE)
- RICHIE HAWTIN
Cocoon op I LOVE TECHNO:
E�n van de 5 zalen zal een Cocoon-area worden met naast Sven Vath ook nog
Anthony Rother live, Frank Lorber, Ricardo Villalobos en.... Chris Liebing en Richie Hawtin. Ook hebben Slam (met de hit Lifetimes) en Green Velvet (met de superhit La La Land) bevestigd voor deze I LOVE TECHNO. Met Dave Clarke, Carl Cox en Sven Vath als andere gevestigde waarden is de line-up van deze editie zonder twijfel de sterkste ooit en is I LOVE TECHNO nog meer 'The Leading Techno Event In Europe'.
GREETZ!!
Dit ziet er wel gruwelijk uit 




P.s. ik zit nu op Earth ff te internetten want het is nog niet zo heel druk maar dat gaat het zeker wel worden. 



Spreek jullie later. 
Ik pas....ik ben de enige techno freak van mijn vriendenkring en weer afspreken met een zekere persoon van Internet lijkt me niet zo'n strak plan
no offense hoor 
Bovendien zag ik dat PvD in de <
Na ja...ik wil de thread niet verneuken, dus back to I Love Techno: veel plezier Bellie en laat vooral ff weten hoe het was
(k)
en Captain Gek gaat daar heel zwaar aanwezig zijn!!!!!!!!!! en hij gaat daar heel erg uit zn dak gaan!!!!!!!
ik woon daar op een paar kilometer vandaan, dus ja dat zal eventjes fietsje nemen zijn en dan maar boenkeeeeeeuh! Hopelijk wordt het even gek zoals vorig jaar. Ma alsk zo de lijst bekijk, zal dat wel dik in orde komen. Maar heb zwoat hetzelfde probleem zoals Miss Proximus, in mijn vriendenkring zijn er zoveel die trance, laat staan techno, niet graag horen. Heb toch al 1 iemand gevonden die meegaat dus ja hopelijk vogen er nog.
Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock.
Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!!
WWWWWHAAAAAAAZZZZZHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............
Ik wil ook boogie woogie

| quote: |
| Originally posted by Gloomy KNIP...... Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock. Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation..... |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation..... |
| quote: |
| Originally posted by Gloomy De namen op de lijst klinken inderdaad wel vrij commercieel, zeker als je push bekijkt. Voorbeeld vorig jaar: Yves Deruyter. Maar geloof mij, daar zat geen enkele commerci�le plaat tussen in zijn set. Een 'flight 643' of 'such is a life' zal je daar zeker niet aantreffen. Nu ja, over het al dan niet commercieel zijn van platen is er al hopen gediscussieerd, en heb er ook geen zin in om een zoveelste discussie op gang te brengen, daarin geefk je 100 % gelijk, magrec. Dus laten we het hierbij laten. Groeten, Gloomy |
Ja waarom ze Push hebben gebooked is me echt een raadsel eigenlijk!! Tijdje geleden verbaasde iedereen zich ook waarom Lucien Foort erbij stond, maar door de komst van Danny Howells en Jack de Marseille is dat wel weer gerechtvaardigd... zal vast wel een of andere tech-house/progressive zaal komen.
Maarja, Push blijft gewoon een (wel heel) vreemde eend in de bijt. En dan speelt die ook nog eens live, dus "het andere platenkoffertje meenemen" zal ook wel niet van toepassing zijn. Wordt waarschijnlijk gewoon platte trance tussen al het techno-geweld.
Maar ach, alternatieven zijn er genoeg!

Als Bassie en Adriaan nou kwamen had ik wel gezegd van ja ik kom ,maar zonder hun... 
J/k uiteraard 
Nee ik ga niet, maar de lineup ziet er wel goed uit en iedereen die wel gaat veel plezier en we horen t verslag wel 
Waarom Miss Djax is me wel een raadsel?
Had me er echt op verheugt dat zij er ook zou zijn,aangezien ze al zo goed als nooit in NL draait...jammer 
GREETZ!!
Woeii!!! Goeie line up zeg!
MISTRESS BARBARA
das de enige female dj.
Toch wel jammer, want die doen het altijd zo goed.
Miss Djax idd, maar Lady Dana en Lady Aida ook.
Helemaal off the topic sorry, aar je pmbox zit vol Little Theseus. That was all I wanna say
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Helemaal off the topic sorry, aar je pmbox zit vol Little Theseus. That was all I wanna say |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Hehe, thx 4 the warning man, ik vond het al zo gek, ik verw8e al een aantal beriggies maar ze kwamen maar niet |
| quote: |
| das de enige female dj. Toch wel jammer, want die doen het altijd zo goed |

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ?!?!?!?!?!?!?!? ![]() wat doen ze dan zo goed? het uitzicht voor jou begeerlijker maken? of toch maar plaatjes draaien? |
Nou....ik vind Monika Kruse & Miss Djax er niet verkeerd uitzien hoor!!
GREETZ!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.