TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA nerd verkiezing van 2005
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »


Posted by jp on Dec-07-2005 14:04:

Arrow TA nerd verkiezing van 2005

Wie is de grootste TA nerd van 2005?


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:13:

Ik stem elk jaar op dezelfde. gewoon omdat deze persoon de enige en de echte blijft


Posted by jp on Dec-07-2005 14:15:

Eigenlijk moest dit de 2006 verkiezing heten maar goed dat maakt het niet minder spannend


Posted by ZZandirt on Dec-07-2005 14:15:

is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd?


(en alleen obv uiterlijk....)


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:17:

quote:
Originally posted by ZZandirt
is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd?


(en alleen obv uiterlijk....)


kan anoniem zijn, hoeft niet.


Posted by jp on Dec-07-2005 14:20:

Het is wel een eretitel, net als Miss Universe. Overal op deze site maar ook bij feesten moet je NLTA vertegenwoordigen. Het is dan ook van groot belang dat men een goede afweging maakt voordat de keuze bepaald wordt.


Posted by ZZandirt on Dec-07-2005 14:21:

quote:
Originally posted by New Wave
kan anoniem zijn, hoeft niet.



dan liever anoniem....


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 14:40:

Waarom staat Magrec er niet meer tussen?


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:41:

quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom staat Magrec er niet meer tussen?


omdat magrec cool is.


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 14:44:

Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...

Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...

Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes


Wat heb jij met dat 'afaik'? das al de tweede keer dat ik je dat zie typen ? je hebt mij nog nooit gezien je hebt nieteens op mij gestemt


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 14:54:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat heb jij met dat 'afaik'? das al de tweede keer dat ik je dat zie typen ? je hebt mij nog nooit gezien je hebt nieteens op mij gestemt

Jonge, ik heb jou zelfs geknuffeld man







































afaik


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:56:

quote:
Originally posted by eieregooie
Jonge, ik heb jou zelfs geknuffeld man


Wanneer dan ?


WTF IS : afaik ?


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:00:

Op een Nexus of Addiction ofzo

afaik = as far as i know






afaik dan he


Posted by jp on Dec-07-2005 15:01:

As Far As he Knows


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:03:

!gamma jp


Posted by jp on Dec-07-2005 15:04:

neem eens een nieuwe sig pottenbakker


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:04:

Neej deese is fet!!!!11!1one


alhoewel ik laatst wel een idee had voor een andere maar dat ben nik natuurlijk vergeten :|


Posted by New Wave on Dec-07-2005 15:07:

OOWWWHH natuurlijk. Je was inderdaad bij de eerste Addiction in Ede. Dat is al weer een lange tijd terug zeg.


Posted by jp on Dec-07-2005 15:08:

Dat is uw mening en die is onbelangrijk


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:08:

de 2e ook he


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:09:

en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:10:

quote:
Originally posted by jp
Dat is uw mening en die is onbelangrijk


Aangezien het mijn sig is is mijn mening wel degelijk van belang


Posted by New Wave on Dec-07-2005 15:14:

quote:
Originally posted by eieregooie
en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel


Kloptklopt. jammer dat die feestjes niet meer komen. Ik zal eens kijken of er nog wat te doen valt met Addiction concept. Heb al wel wat rond lopen kijken voor locaties.


Posted by eieregooie on Dec-07-2005 15:15:

Gezellie


Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.