TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA nerd verkiezing van 2005
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
TA nerd verkiezing van 2005
Wie is de grootste TA nerd van 2005?
Ik stem elk jaar op dezelfde. gewoon omdat deze persoon de enige en de echte blijft 
Eigenlijk moest dit de 2006 verkiezing heten maar goed dat maakt het niet minder spannend
is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd? 
(en alleen obv uiterlijk....
)
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd? ![]() (en alleen obv uiterlijk.... ) |
Het is wel een eretitel, net als Miss Universe. Overal op deze site maar ook bij feesten moet je NLTA vertegenwoordigen. Het is dan ook van groot belang dat men een goede afweging maakt voordat de keuze bepaald wordt.
| quote: |
| Originally posted by New Wave kan anoniem zijn, hoeft niet. |
Waarom staat Magrec er niet meer tussen?
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Waarom staat Magrec er niet meer tussen? |
Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden
Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...
Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes |
? je hebt mij nog nooit gezien
je hebt nieteens op mij gestemt
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat heb jij met dat 'afaik'? das al de tweede keer dat ik je dat zie typen ? je hebt mij nog nooit gezien je hebt nieteens op mij gestemt |

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Jonge, ik heb jou zelfs geknuffeld man ![]() |
?
?
Op een Nexus of Addiction ofzo
afaik = as far as i know
afaik dan he 
As Far As he Knows
!gamma jp
neem eens een nieuwe sig pottenbakker
Neej deese is fet!!!!11!1one
alhoewel ik laatst wel een idee had voor een andere maar dat ben nik natuurlijk vergeten :|
OOWWWHH natuurlijk. Je was inderdaad bij de eerste Addiction in Ede.
Dat is al weer een lange tijd terug zeg.
Dat is uw mening en die is onbelangrijk
de 2e ook he 
en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel
| quote: |
| Originally posted by jp Dat is uw mening en die is onbelangrijk |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel |
Gezellie 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.