TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by TimeportE on Aug-11-2002 12:03:

Exclamation Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??

okaay misschien wel erg vroeg maar nu zit alles nog goed in onze koppies dus kunnen we deze thread gebruiken als we echt aan de slag met de 2de addiction (want ik hoop HEEEL erg dat die der komt! )

okay ede was misschien niet een fantastische plek maar de lokatie vond ik daarentegen wel erg geslaagd.. iemand nog meer van dit kroegen/cafe's/discotheek-achtige plekkies??..

hiero in nijmegen heb je een hele goede plek die volgens mij echt de moeite waard is.. het is in de 3 gezusters maar in de 3 heb je ook een trancekelder en das echt een hele goede plek voor zo'n klein feestje volgens mij..

verder iemand nog ideeën, opmerkingen etc etc.. brand maar los!!

Posted by franzelare on Aug-11-2002 12:07:

denk dat enschede niet zoon goed plan is

en verder weet in niet zoveel richting het westen! ik denk dat we het ergans zo centraal mogelijk moeten doen ede was idd wel mooi gelegen maar err was geeen publiek!

Posted by raoel on Aug-11-2002 19:22:

Voor de locatie heb ik geen sugesties.
Ik woon in de buurt van eindhoven en dat ligt dus niet centraal genoeg.

Voor het feest zelf:
- Vooral beter promoten, zowel op I-net als op de straat.
- Een website die zeker een maand van te voren klaar is, als het kan 2 maanden. Daar kun je de info op geven.
- Proberen te regelen dat het tot 6 uur door kan gaan ofzow.
- Misschien 1 echt grote nam in de line-up (maar das zeker geen must!!)

Bovendien denk ik dat de animo van TA members de volgende keer groter zal zijn na al die positieve reacties.

Ik ben er niet geweest, dus kan niks zeggen over het feest zelf, maar er zijn waarschijnlijk nog tal van dingen te noemen.

Posted by TimeportE on Aug-11-2002 19:26:

ja je hebt zeker een aantal goede punten ook al ben ik het niet eens met die extra grote naam..
wat ik zelf nog had bedacht: volgende keer, zelfde dj's aanhouden of bijvullen of veranderen?.. Rv had (volgens mij ) toch al aangegeven volgende keer te willen draaien.. uuuh welke dj's hebben we nog meer??

Posted by SnuggLe on Aug-11-2002 19:28:

quote:
Originally posted by raoel Bovendien denk ik dat de animo van TA members de volgende keer groter zal zijn na al die positieve reacties.

Tsja, deze keer waren er ook genoeg positieve reacties voor de tijd, maar veel mensen kwamen aan met smoesjes.
En de datum was al EEUWEN van tevoren bekend... dus je kan die datum makkelijk vrijhouden!

Greetz,
SnuggLe

Posted by raoel on Aug-11-2002 20:03:

Mijn 'smoes' was dat ik geen zin had om in mun eentje te komen.
Zwak, weet ik, maar ik ga lieer met iemand samen.
Nu wilde ik samen met relli(visit) komen, maar die kon echt niet.

Maar ja, het is waar: zin moet je maken.
Volgende keer kom ik. Zelfs in mun eentje.

Posted by Eye-Riz on Aug-11-2002 20:19:

Die smoesjes hè... maar ja, dat zul je altijd blijven houden..

Doe het volgende keer in Utrecht. Daar heb je geen last van sluitingstijden, dus kun je na afloop altijd nog wel wat gaan drinken. En er is in ieder geval 1 leuk klein tentje te huur waar je tot zeven uur wel door mag gaan. voor weinig geld
Bovendien is Utrecht voor de meeste mensen wel makkelijk te doen qua vervoer.

Posted by New Wave on Aug-11-2002 20:30:

Ik wil graag met alle respect vragen om dit niet te doen, dit is een heel goed initiatief om deze thread te starten maar we willen nu niet te hard van stapel lopen.
We willen dit even nu bezinken, we zijn op dit moment nog niet klaar met de eerste editie, er moeten nog wat kleine dingen afgehandeld worden en we hebben nog geen evaluatie kunnen houden.
na dat evaluatiegesprek gaan we kijken wanneer we weer actie gaan ondernemen.

Ik zie al dat in deze thread dat mensen zich moeten verontschuldigen en dat wil ik juist niet!! als mensen niet komen, ze hebben hun rede...acepteer dat.

In een later stadium zijn tips 100% welkom.
maar nu even niet, sorry daarvoor.

Addiction Crew

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2002 20:32:

die grote naam is een idee om mensen van buitenaf aan te trekken, maar tegenwoordig zijn al die dj's allemaal al zo duur!! 3 jaar terug was tiesto nog 1000 euro verdorie!!

website kan idd eerder online, flyers eerder klaar, en het belangrijkste:

mensen die NIET komen zijn na het feest geen TA meer en worden door de rest genegeerd whehehe tenzij je een geldige reden hebt

Posted by jp on Aug-11-2002 20:47:

Sorry ik moest werken

Posted by Eye-Riz on Aug-11-2002 21:07:

kan me wel vinden in wat New Wave zegt. Je zit in een roes van een leuk feest, en dan begint iemand anders (terwijl jij je best hebt gedaan met organiseren) over wat er beter kan een volgende keer.
Komt niet echt leuk over (hoewel het waarschijnlijk helemaal niet lullig bedoeld was).

Posted by drpeer_holland on Aug-11-2002 21:22:

Re: Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??

quote:
Originally posted by TimeportE
hiero in nijmegen heb je een hele goede plek die volgens mij echt de moeite waard is.. het is in de 3 gezusters maar in de 3 heb je ook een trancekelder en das echt een hele goede plek voor zo'n klein feestje volgens mij..

De 3 gezusters is wel een goede plaat voor een feestje..erg vette trance kelder..ben er al eens geweest en het bevalt me wel daar

Posted by TimeportE on Aug-11-2002 21:26:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
kan me wel vinden in wat New Wave zegt. Je zit in een roes van een leuk feest, en dan begint iemand anders (terwijl jij je best hebt gedaan met organiseren) over wat er beter kan een volgende keer.
Komt niet echt leuk over (hoewel het waarschijnlijk helemaal niet lullig bedoeld was).

klopt zo bedoelde ik niet.. maar na het feest hebben we het er ook eff overgehad dat ede dus niet echt DE plek was waar het feest gehouden moet worden.. dus ik denk laten nu gaan brainstormen, maar ja.. dan niet!

Posted by Eye-Riz on Aug-11-2002 23:01:

Van mij mag je hoor
Ik heb er geen problemen mee. Het laat alleen maar zien dat je enthousiast bent (beter kun je het als organisatie niet hebben, enthousiaste bezoekers!). en het is niet zo dat je het idee van de Addiction crew over wil nemen, of hun voor wil zijn.

Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat.

Posted by Miss Proximus on Aug-12-2002 07:40:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat.

Hmm....als het een naam moet hebben dan vind ik het toch echt 'ons' kindje!!

Posted by DjSuez on Aug-12-2002 08:12:

Ik denk juist dat het wel goed is nu tips te geven enzo, t ligt nu nog vers in t geheugen.

Ik zou zeggen geef het de volgende keer niet voor een ander groot feest, zoals deze keer de FFWD, want das echt de enige reden waarom ik niet ben geweest..

Ik ken in Wageningen wel een vereniging waar ik misschien iets kan regelen, maar ja, das vlakbij ede, dus wrslk ook niet echt een ideale locatie...

Posted by Eye-Riz on Aug-12-2002 09:14:

quote:
Ik zou zeggen geef het de volgende keer niet voor een ander groot feest, zoals deze keer de FFWD, want das echt de enige reden waarom ik niet ben geweest

Ja DAT vind ik dus zo'n ongelooflijk stomme reden! Hoeveel grote feesten zijn er wel niet? Denk je dat daar rekening mee gehouden moet worden? Dan kun je bezig blijven! Ik heb het al een keer eerder aangehaald in een thread destijds over Nexus. Elke week i er bijna wel een groot feest! Als je niet komt omdat er een ander groot feest is, dan is het aan jullie om te besluiten waar je heen wil. Als je kiest voor het grote feest, ga dan ook niet lopen mauwen dat het op een andere datum gepland had moeten worden! En ga dan helemaal niet zeggen dat je anders wel was gekomen, want dat is niet zo. Dan is er wel het excuus van 'ja maar vorige week op dat grote feest heb ik zoooo veel geld uitgegeven, nu kan ik niet komen omdat ik geen geld meer heb'.

Posted by New Wave on Aug-12-2002 09:54:

TimeportE, heel goed initiatief, en ik waardeer je motivatie om deze thread te starten, maar ik vind het persoonlijk te snel.
We weten wat er fout is gegaan, we waren er zelf bij.
En de rede waarom het mis ging is bij jullie niet bekend.
In een gesprek gaan we dat nog uitvoerig evalueren.

Wat Iris zegt, ik ga niet speciaal bekijken wanneer een groot feest is...want weet je wat het is?...er is nu elke vrijdag en zaterdag wel een groot feest.....je komt wel of je komt niet.....dat is de vraag die de bezoeker aan zichzelf moet stellen.

Posted by Miss Proximus on Aug-12-2002 10:02:

quote:
Originally posted by New Wave
TimeportE, heel goed initiatief, en ik waardeer je motivatie om deze thread te starten, maar ik vind het persoonlijk te snel.
We weten wat er fout is gegaan, we waren er zelf bij.
En de rede waarom het mis ging is bij jullie niet bekend.
In een gesprek gaan we dat nog uitvoerig evalueren.

Wat Iris zegt, ik ga niet speciaal bekijken wanneer een groot feest is...want weet je wat het is?...er is nu elke vrijdag en zaterdag wel een groot feest.....je komt wel of je komt niet.....dat is de vraag die de bezoeker aan zichzelf moet stellen.

sorry Tim maar ik vind dit een beetje stom

je doet net alsof jullie de masters van het feest waren en verder iedereen maar z'n mond moet houden omdat jullie de enigen zijn die verstand van zaken hebben!

wat voor gesprek

ik vond het juist zo cool dat dit een feest van het forum was, maar als alles gelijk weer naar een paar personen toegetrokken moet worden: veel succes ermee verder

hoppa

Posted by New Wave on Aug-12-2002 10:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

sorry Tim maar ik vind dit een beetje stom

je doet net alsof jullie de masters van het feest waren en verder iedereen maar z'n mond moet houden omdat jullie de enigen zijn die verstand van zaken hebben!

wat voor gesprek

ik vond het juist zo cool dat dit een feest van het forum was, maar als alles gelijk weer naar een paar personen toegetrokken moet worden: veel succes ermee verder

hoppa

Daar gaat het niet om Josta, en dat weet je best.
Het gaat er om dat we nu niet meteen weer gaan zwoegen naar de volgende terwijl we nog niet klaar zijn met de eerste.

Dat wij de masters zijn van het feest, waar slaat dat op, echt bullshit. Beetje jammer dat je het zegt, komt er op neer dat je denkt dat we het niet voor jullie doen....dat doen we juist wel...dit is een feest voor het forum, en het volgende feest is ook een feest voor het forum.
Denk dat je mijn post verkeerd heb geredeneerd...
Dat we de enige zijn die er verstand van hebben..totaal niet, dat weet je en had je dus niet hoeven mededelen.....

Ik heb gezet alle tips en opmerkingen zijn welkom......en als we geen medewerking van jullie zou vragen dan had ik wel anders gereageerd.

en wat voor gesprek....een gesprek met Harmen, Jeroen en Tin

Maargoed ik hou me mond wel.....en als het bij mensen zo overgekomen is, sorry voor mijn egoistische post...

Posted by Opti on Aug-12-2002 11:01:

Het gaat er niet om of wij het feest voor ons zelf willen houden Wij zijn nog niet klaar met het eerste, de financiën moeten nog op een rijtje worden gezet, we willen nog even bij elkaar zitten en even nababbelen wat er goed/fout is gegaan. Ik denk dat New Wave en Iris het goed verwoordt hebben.

Posted by Miss Proximus on Aug-12-2002 11:42:

quote:
Originally posted by New Wave
Maargoed ik hou me mond wel.....en als het bij mensen zo overgekomen is, sorry voor mijn egoistische post...

van egoïsme is helemaal geen sprake!!

maar ja, ik vind dat een feest voor iedereen ook door iedereen beoordeeld moet kunnen worden

het gaat met andere feesten toch precies zo? mensen komen terug, posten de plus- en minpunten en melden wat er beter had gemoeten...waarom is dit dan anders?

advies is juist erg bruikbaar als het evenement nog vers in het geheugen ligt! en niet alle kritiek is bedoeld om de organisatie de grond in te stampen, en ik krijg het idee dat jij daar wel zo over denkt Tim.
ik snap niet waarom jullie er zo hard over vallen!! echt niet!!
als je iets gaat organiseren dan weet je toch dat mensen er een gevoel bij gaan hebben, en ik vond het juist erg positief dat mensen zich er zo betrokken bij voelen dat er gelijk een thread over gemaakt wordt. dus als je er niet tegen kunt dat mensen een mening over "jouw" ding hebben, dan kun je het beter voor jezelf houden toch?

ik heb in m'n hele leven al TALLOZE dingen georganiseerd voor grote en kleine groepen mensen, en elke keer dat mensen je tips geven en je wijzen op dingen die verbeterd kunnen worden, groei je weer..krijg je meer ervaring...en als mensen zich angstvallig stilhouden omdat er niets gezegd mag worden, dan blijf je in cirkeltjes lopen!

en zoals Riz ooit al enes een keer zei "als het gelijk de eerste keer perfect gaat, dan heb je niets meer om de volgende keer te laten zien" (maar dan in andere woorden )

Posted by TimeportE on Aug-12-2002 11:51:

en het brainstormen over andere lokaties etc kan toch nooit kwaad denk ik toch!
hadden we trouwens deze keer sponsors of neit??

Posted by Opti on Aug-12-2002 12:01:

ja, de mensen die t organiseerden

Posted by AlFerox on Aug-12-2002 12:33:

ja idd!!

vergeet niet dat optimus, new wave, magrec en alpha de mensen zijn geweest die er geld en tijd in hebben gestoken!

ik vind het een beetje onterecht dat iedereen nou ineens loopt te roepen "ja WE moeten dit" en "WE moeten dat" en dat feest een beetje als gemeenschappelijke goed beschouwt. want het zijn de 4 bovengenoemden geweest die er hun tijd én hun geld in hebben gestoken.

geef opbouwende kritiek, maar loop niet te hard van stapel. een feest organiseren kunnen ze wel hoor. dat is zaterdag gebleken!

Pages (4): [1] 2 3 4 »