TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zomerplannen?
Pages (3): [1] 2 3 »
Zomerplannen?
Nog eens een verwoede poging om wat leven te brengen in dit doodse forum
Wat zijn jullie zomerplannen? Zijn er specifieke dingen die je MOET gedaan hebben deze zomer? Vermeld hier naar hartenlust alles wat met de zomer van 2011 te maken heeft
Voor mij zal het vooral wat festivalletjes zijn, een weekje zee, en wat bbq'en in de tuin, heerlijk 
ik heb al een aantal zaken gedaan in mei en juni:
- citytrip naar Madrid (12-16 mei)
- bbq voor mn 30ste verjaardag eind mei
- trip naar Noord Frankrijk (1-6 juni)
en nu staat het volgende nog gepland:
- komend weekend een nieuwe bbq voor de verjaardag van mijn (toekomstig) schoonbroertje
- Tomorrowland 2011
- dagje Aken
daar zullen zeker nog zaken bijkomen, maar gezien mijn volgende vakantieperiode pas eind juli is heb ik nog niet zoveel gepland momenteel
Ik ben in juni even langs mijn broer in Frankrijk geweest en dan verder gereden tot Toscane om daar een weekje te relaxen.
Tijdens de zomer hebben we veel foto-opdrachten op veel te veel festivals. Ik kijk vooral uit naar Beachland en Tomorrowland.
In september ga ik nog 2 weken naar Kroatie 
- Nature One
- Oefenmatch Antwerp in Engeland of Schotland
- Europese trip met Standard
- In september/oktober mogelijk Bali, Vietnam, Cambodja,...
oh trouwens, op 16 juli is het de derde editie van Crisisfestival in Erps-Kwerps, een gratis festivalletje dat oorspronkelijk als leuk dorpsidee is gestart, maar eigenlijk een v��l groter succes is gebleken dan verwacht.
Wees welgekomen!
http://crisisfestival.be/
- Volgende week bierfeesten Oudenaarde
- Rock Werchter
- Paar daagsjes Gentse Feesten
- 10 Days off de dag dat Guy J, Digweed en Josh Lasden draaien
- Tomorrowland
- Dancevalley
- Extrema Outdoor
- in september naar Corfu
Echt schitterend toch de zomer 
Ander werk vinden, de rest zien we dan wel weer.
oei, ontslagen?
net 2 citytrips achter de rug dankzij werk: Praag en Helsinki
eind juni nog een korte trip naar Sardini�, dan 1 dagje Werchter, waarschijnlijk een weekje naar zee, Tomorrowland en dan 3 weken rondrit door Kroati� en Montenegro.
mooie zomer dus 
Weekendje Werchter (wel maar ene dag effectief de weide op), Tomorrowland, paar kleiner festivals, (Genk on Stage, Neverland, Rock Herk,...), evt Europese verplaatsing met Genk,...
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Weekendje Werchter (wel maar ene dag effectief de weide op), Tomorrowland, paar kleiner festivals, (Genk on Stage, Neverland, Rock Herk,...), evt Europese verplaatsing met Genk,... |
ik hoop voor jou de dag dat chem brothers er staan, want dat is altijd zwaar de moeite !
| Originally posted by Config laat es weten wanneer je in werchter bent he ik hoop voor jou de dag dat chem brothers er staan, want dat is altijd zwaar de moeite ! |
| Originally posted by christina oei, ontslagen? |
Geen vakantie, veel werk voor de boeg en als alles goed gaat verhuis naar onze nieuwe woonst.. Tussenin probeer ik wat evenementen mee te pikken.
Al een week in Portugal gezeten (Lissabon, Porto en Co�mbra)
Een weekendje Malmedy
Een weekje Frankrijk
Een weekendje badminton training
Eventueel nog een citytrip eind september/oktober
Het is een weekend Edinburgh geworden op 16 en 17 juli voor Heart of Midlothian - Antwerp. Dat kon erger.
| Originally posted by TOR Geen vakantie, veel werk voor de boeg en als alles goed gaat verhuis naar onze nieuwe woonst.. |
Volgende week Werchter. Iron Maiden godverdoemme!
| Originally posted by christina nog steeds in brugge? |

Middle-east elke dag +30 graden
| Originally posted by Kaidreas Middle-east elke dag +30 graden |
Groeten vanuit Corsica.
| Originally posted by djcresto Al een week in Portugal gezeten (Lissabon, Porto en Co�mbra) |
| Originally posted by Progrez Groeten vanuit Corsica. |
Kijk eens aan, de Real ook. Corsica mag er zeker zijn. En dan zeker met een driedaagse voor het werk in het duurste hotel van het eiland terwijl het 28 graden is en ge weet dat het giet in Belgi�... Ik heb al slechter tripkes moeten doen.