TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Moeten er nog genres zijn?
Pages (2): [1] 2 »
Moeten er nog genres zijn?
Heerlijk hoe techno en trance sinds een jaar of twee weer naar elkaar toe lijken te groeien... Jullie ook deze trend opgemerkt?
Dat is volgens mij al langer aan de gang hoor. Voorbeeldje uit 2008:
Ik ben in ieder geval fan, zoals aan mijn sets ook al wel een tijdje te merken is 
Man, wat evolueert de tijd snel.. Totaal niet bij stilgestaan dat die Tony Blunt al vijf jaar oud is.
Inderdaad een toprelease 
Same, grote fan, obviously
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat is volgens mij al langer aan de gang hoor. Voorbeeldje uit 2008: Ik ben in ieder geval fan, zoals aan mijn sets ook al wel een tijdje te merken is |
Deze jongen snapt het helemaal:
I LIKE THESE MUSICS!
Thread hijack!
Geweldige plaat, van ��n van mijn favoriete producers:
Alle downloadwinkels noemen dit deep house, maar ik vind zijn sound veel weg hebben van trippy, old skool prog 
^ geweldig

Wat een trip 
agreed
vond het de beste van de ep/album. Je moet trouwens eens de duurtijden van de tracks op dat album bekijken. Tracks van 21, 18, 16 en ja hoor.. 45 minuten 
^ zelfs de hoes is lekker!

Zo, deze kan tellen 
This is what I'm talking about 
Hell yes 
De toenadering tussen techno en trance wordt steeds nadrukkelijker en dat kan ik alleen maar toejuichen ![]()
http://www.junodownload.com/plus/20...ngle-for-token/

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.