TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Napster
Napster
Wauw, ik heb nu eindelijk die vet coole ISDN lijn, maar liefst 28k.
Heeft iemand de nieuwste set van Paul Oakenfold die ik de komende 2 nachten van je kan downloaden?
Die heb ik voor je, maar helaas zal het uploaden met een 14k4 gaan.
Stuur anders een casettebandje
Helaas, mijn C-64 met tape geval heb ik al 25 jaar geleden verkocht.
gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen
| quote: |
| Originally posted by cenobite gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen |
| quote: |
| Originally posted by Trance-M Zonde van het geld tegenwoordig, is alleen iets voor liefhebbers en "echte DJ's". |

| quote: |
| Originally posted by cenobite *voelt zich aangesproken* |
Mijn vloerbedekking is van vinyl
Wel lastig als je de achterkant wilt beluisteren....
Mijn vinyl in de keuken plakt
In de gabbertijd had mijn Sony Walkman MET AM/FM radio een klein schroefje waarmee ik de snelheid van afspelen kon verhogen - oftewel, nog snellere gabberrrr!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus In de gabbertijd had mijn Sony Walkman MET AM/FM radio een klein schroefje waarmee ik de snelheid van afspelen kon verhogen - oftewel, nog snellere gabberrrr! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.