TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24,25,26/07/2015] Tomorrowland @ De Schorre, Boom


Posted by MikeVee on Feb-02-2015 23:02:

[24,25,26/07/2015] Tomorrowland @ De Schorre, Boom

Traditie dat ik het topic aanmaak!

Traditie dat hieronder mensen komen zagen dat het te druk/duur/slecht/ ... is.

Nog even een ticketje zien te scoren om een 11de jaar te kunnen gaan.


Posted by Config on Feb-03-2015 17:46:

Ok, omdat je het zo mooi vraagt:

Ik ga dit jaar niet omdat het te druk, te slecht en te duur is.
De hoofdreden waarom ik niet ga is omdat ik geen zin heb tickets te kopen voor een line-up waarvan ik nog geen enkele naam weet. En omdat de doorverkoop ook bemoeilijkt wordt ontzie ik me ervan moeite te doen om tickets aan te schaffen.

Ik hoop op voldoende alternatieven


Posted by MikeVee on Feb-10-2015 21:15:

Ticketjes komen in orde!

Hello, 12de Tomorrowland, never missed a day!


Posted by MikeVee on Feb-23-2015 18:04:

Net zoals de eerste keer dat er een TA area was, doet TA ook dit jaar een ticketactie.


Posted by Swamper on Mar-04-2015 20:21:


Posted by MikeVee on Jun-22-2015 08:41:

Bump.

Nog mensen die gaan?


Posted by lievez on Jun-23-2015 10:32:

quote:
Originally posted by MikeVee
Net zoals de eerste keer dat er een TA area was, doet TA ook dit jaar een ticketactie.


Als Swamper er uitdeelt


Posted by Swamper on Jul-21-2015 18:21:

I'll be there again this year... looking forward to it!


Posted by bobbytk on Jul-22-2015 21:04:

Really old time trance fanatic here, i have not checked this forum in like 10 years (shame on me), but i figured i come check it since i know people always head for Tomorrowland. Its going to be my 12x going Tomorrowland (counting last year 2x3).

I wish everyone a nice trip and amazing times :-).

Trance Will Never Die ! :-)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.