TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Assorted Trance 8!
Assorted Trance 8!
"For the rest of your workweek we�ll have the premiere of DJ Irish�s new Assorted Trance 8 on Thursday, and the promised re-run of the Subtraxx show on Friday. Start times will be the same for both, 2PM US Eastern / 20:00 Central European Time." fr�n Digitally imported
Trevligt.... konkurrens me ASOT.. men ja ska givetvis tuna in p� DI. 
dumt att l�gga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att n�n tj�nar p�?
| quote: |
| Originally posted by mindshooter dumt att l�gga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att n�n tj�nar p�? |
h�ller med, kanske inte s� smart. ASOT �r nog den b�sta radioshowen som man kan streama. det kommer iaf bli sv�rt o konkurera. vilken grym chat de �r under showen! vart d�r, n�gon? 
dom vill v�l ha en utmaning
Originally posted by [nils] vilken grym chat de �r under showen! vart d�r, n�gon? |
Hehe, ja det kan minsann tyckas vara on�dig klantigt tajmat. Faktum var att DI har ett v�ldans fyllt schema denna m�naden s� vi tog f�rsta b�sta dag som var ledig och d�r jag var hemma samtidigt. Ingen t�nkte nog s� l�ngt att det naturligtvis �r ASOT samtidigt.
Klart man hade kunnat skjuta upp det men den har redan varit lite uppskjuten redan och tar det f�r l�ng tid kan jag lika g�rna g�ra en nyare mix. Men det �r ju inte s� farligt egentligen. Den kommer att vara p� rotation s� den dyker ju upp en g�ng i veckan eller n�tt.
...s�vida den inte blir helt s�gad hehe 
| Originally posted by Dj_Irish ...s�vida den inte blir helt s�gad hehe |
| Originally posted by dbl vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt |
| Originally posted by Dj_Irish f�rsta b�sta dag som var ledig och d�r jag var hemma samtidigt. |

| Originally posted by Glorie hmm, vaff� m�ste du va hemma samtidigt? det e v�l f�rinspelat elle? ![]() ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee! |
mmm, det ante mig att det var s� du mena... faaaaaaaaan va coooolt
ja ska h�nga i DI-forumet me 
"bekanta ansikten" s�ger du som dyker upp p� DI-events..? coolt
mycke man inte h�nger me i sv�ngarna p� 

� om ni nu dimper in i #diradio s� bes�k f�r guds skull svenska chatten #diradio.swe ocks�...hur kunde du gl�mma den irish 
men de e sk�nt folk som h�nger d�r p� n�tverket iaf