TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Assorted Trance 8!

Posted by Glorie on Mar-05-2003 22:08:

Drunk Assorted Trance 8!

"For the rest of your workweek we�ll have the premiere of DJ Irish�s new Assorted Trance 8 on Thursday, and the promised re-run of the Subtraxx show on Friday. Start times will be the same for both, 2PM US Eastern / 20:00 Central European Time." fr�n Digitally imported

Trevligt.... konkurrens me ASOT.. men ja ska givetvis tuna in p� DI.

Posted by mindshooter on Mar-05-2003 22:16:

dumt att l�gga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att n�n tj�nar p�?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-06-2003 07:03:

quote:
Originally posted by mindshooter
dumt att l�gga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att n�n tj�nar p�?

H�ller med dig helt och h�llet!
Varf�r inte l�gga p� onsdagen eller fredagen ist�llet?

N�r dom har planerat in denna nya showen s� tycker jag att det �r konstigt att dom _inte_ har resonerat s�h�r: "-Vilken dag som helst UTOM Torsdagar mellan 20-22, f�r d� spelar ID-T."

F�r det verkar dom ju verkligen inte ha gjort eftersom dom pricka ASOT p� klockslaget..

Posted by nils on Mar-06-2003 08:33:

h�ller med, kanske inte s� smart. ASOT �r nog den b�sta radioshowen som man kan streama. det kommer iaf bli sv�rt o konkurera. vilken grym chat de �r under showen! vart d�r, n�gon?

Posted by Endre on Mar-06-2003 08:48:

dom vill v�l ha en utmaning

Posted by SWE_TRANCE on Mar-06-2003 08:54:

quote:
Originally posted by [nils] vilken grym chat de �r under showen! vart d�r, n�gon?

Nope, ber�tta....

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-06-2003 15:30:

Hehe, ja det kan minsann tyckas vara on�dig klantigt tajmat. Faktum var att DI har ett v�ldans fyllt schema denna m�naden s� vi tog f�rsta b�sta dag som var ledig och d�r jag var hemma samtidigt. Ingen t�nkte nog s� l�ngt att det naturligtvis �r ASOT samtidigt.

Klart man hade kunnat skjuta upp det men den har redan varit lite uppskjuten redan och tar det f�r l�ng tid kan jag lika g�rna g�ra en nyare mix. Men det �r ju inte s� farligt egentligen. Den kommer att vara p� rotation s� den dyker ju upp en g�ng i veckan eller n�tt.

...s�vida den inte blir helt s�gad hehe

Posted by dbl on Mar-06-2003 15:52:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
...s�vida den inte blir helt s�gad hehe

vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-06-2003 15:54:

quote:
Originally posted by dbl
vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt

LOL! Ja, det �r ganska jobbigt att vara DJ n�r man har den egenskapen. Man jobbar liksom lite i motvind

Posted by Glorie on Mar-06-2003 18:14:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by Dj_Irish
f�rsta b�sta dag som var ledig och d�r jag var hemma samtidigt.

hmm, vaff� m�ste du va hemma samtidigt? det e v�l f�rinspelat elle?
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee!

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-06-2003 18:29:

quote:
Originally posted by Glorie
hmm, vaff� m�ste du va hemma samtidigt? det e v�l f�rinspelat elle?
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee!

Nja, jag m�ste ju inte vara hemma. Mycket riktigt �r den ju f�rinspelad. Det �r bara det att det �r ganska trevligt att l�sa kommentarerna och svara tillbaks. H�nga lite i chatten, irc.di.fm #diradio, och snacka skit med alla bekanta ansikten som brukar dyka upp vid DI "events"

Posted by Glorie on Mar-06-2003 18:35:

Smile

mmm, det ante mig att det var s� du mena... faaaaaaaaan va coooolt ja ska h�nga i DI-forumet me

"bekanta ansikten" s�ger du som dyker upp p� DI-events..? coolt mycke man inte h�nger me i sv�ngarna p�

Posted by Vizay on Mar-06-2003 19:42:

� om ni nu dimper in i #diradio s� bes�k f�r guds skull svenska chatten #diradio.swe ocks�...hur kunde du gl�mma den irish

men de e sk�nt folk som h�nger d�r p� n�tverket iaf